Strana 1 z 1
origiinál Silenbloky motora 530d -SHIT/aká lepšia náhrada?
Napísané: Sobota, 30. Augusta 2014, 12:35
od BrunoSoprano
Zdravím!
Pretekári a majstri na 530d čo sa vyznáte ,aké motorové silenbloky pasujú do E39 530d namiesto tých originálnych? behom pol roka som odtrhol druhý,ten istý šoférov,dával som ioriginál BMW nový a aj ten rupol.... čo je to za šiť, pozerám že E46 330d má kovový obal,pasoval vy ten namiesto toho omáčkového ,čo tam má ísť? toto je on
http://autotechnik.sk/diely/1311/hlavny ... 8835&t=370a tento je tam originál :
http://autotechnik.sk/diely/3195/hlavne ... 8840&t=370 . pasoval by podla vás teda z E46 330d?
MYslím si že by to vyriešilo problematiku porhaných silenblokov na e39 530d
VĎAKA
Re: origiinál Silenbloky motora 530d -SHIT/aká lepšia náhrad
Napísané: Sobota, 30. Augusta 2014, 12:54
od Ritchey
no neviem co mas s autom ale ja som odtrhol silent (aj s hlinikovou konzolou) motora iba pri nehode pri ktorom bolo druhe malo druhe auto pokrcenu strechu...
nikdy som s tym nemal problem, po nehode som dal oba silenty nove FEBI a bezproblemov uz ale 4-5 rokov...
netecie ti nan vela oleja? sice mne nan tieklo troska oleja z turba ale aj tak ziaden problem s FEBI
Re: origiinál Silenbloky motora 530d -SHIT/aká lepšia náhrad
Napísané: Sobota, 30. Augusta 2014, 14:37
od BrunoSoprano
Ritchey napísal:no neviem co mas s autom ale ja som odtrhol silent (aj s hlinikovou konzolou) motora iba pri nehode pri ktorom bolo druhe malo druhe auto pokrcenu strechu...
nikdy som s tym nemal problem, po nehode som dal oba silenty nove FEBI a bezproblemov uz ale 4-5 rokov...
netecie ti nan vela oleja? sice mne nan tieklo troska oleja z turba ale aj tak ziaden problem s FEBI
nič netečie nový silent má 4-5mesiacov a rupol,ked som mu z miesta do zákruty zadelil podlahu s vypatým Dsc,ked som potreboval rýchlo vyštartovať z hustej premávky a dostať sa na hlavnú cestu

. To isté sa mi stalo aj predtým so starým silentom... už by som tam chcel dať taký,čo znesie aj prudkú akceleráciu...
Re: origiinál Silenbloky motora 530d -SHIT/aká lepšia náhrad
Napísané: Sobota, 30. Augusta 2014, 15:27
od starynovy
To urcite nieje problem silentu, pretoze tie drzia v inych palbach nez seriova M57 a ohlusujucich 410Nm.

Re: origiinál Silenbloky motora 530d -SHIT/aká lepšia náhrad
Napísané: Sobota, 30. Augusta 2014, 15:55
od csuka530d
Stale sa poskodzuje soferova strana a to kvoly smeru otacania motora.
So silentblokom problem nieje hladaj inde napriklad silentbloky prevodovky atd.
Ja som kupoval lemfolder za 70 € :-) a uz cez rok drzi.
Re: origiinál Silenbloky motora 530d -SHIT/aká lepšia náhrad
Napísané: Sobota, 30. Augusta 2014, 17:14
od BrunoSoprano
csuka530d napísal:Stale sa poskodzuje soferova strana a to kvoly smeru otacania motora.
So silentblokom problem nieje hladaj inde napriklad silentbloky prevodovky atd.
Ja som kupoval lemfolder za 70 € :-) a uz cez rok drzi.
pozerali sme ich a vypadajú byť už menené celkom zánovné, aj s pajsrom sme zapáčili a neboli zabité ani vymágané. však môžem vyskúšat vymeniť aj prevodovkové,to je pár eurová záležitosť. A tie meyle sú tiež spevnené alebo obyčajné? Ja som rozmýšlal nad Meyle.lebo oni vraj robia najlepšie silenbloky na nápravy nejaké Meyle HD, tak by mali byť teoreticky najsilnejšie aj motorové od nich.
Re: origiinál Silenbloky motora 530d -SHIT/aká lepšia náhrad
Napísané: Sobota, 30. Augusta 2014, 18:18
od csuka530d
Naj naj naj je lemfolder od toho kvalitnejsie nieje je.
Re: origiinál Silenbloky motora 530d -SHIT/aká lepšia náhrad
Napísané: Nedeľa, 31. Augusta 2014, 11:12
od Ritchey
BrunoSoprano napísal:nič netečie nový silent má 4-5mesiacov a rupol,ked som mu z miesta do zákruty zadelil podlahu s vypatým Dsc,ked som potreboval rýchlo vyštartovať z hustej premávky a dostať sa na hlavnú cestu

. To isté sa mi stalo aj predtým so starým silentom... už by som tam chcel dať taký,čo znesie aj prudkú akceleráciu...
ja robim taketo somariny kazdy den uz 4 roky a stale drzi, takze kludne FEBI... stal okolo 60-70e
original bmw by mal byt ZF-Lemforder, ale tiez si myslim ze by mali byt najlepsie
Re: origiinál Silenbloky motora 530d -SHIT/aká lepšia náhrad
Napísané: Nedeľa, 31. Augusta 2014, 20:28
od johny_BMW
Nazdar, a zapojil si do nich tie podtlakove hadicky?...ci sa ti nestalo, ze prave pri tej palbe ked maju tie silenty pritiahnut motor aby snim nenarabalo tak boli volne a preto ich, ho, roztrhlo...hm?
Pokial viem tak, tak funguju...
Re: origiinál Silenbloky motora 530d -SHIT/aká lepšia náhrad
Napísané: Pondelok, 1. Septembra 2014, 00:46
od BrunoSoprano
johny_BMW napísal:Nazdar, a zapojil si do nich tie podtlakove hadicky?...ci sa ti nestalo, ze prave pri tej palbe ked maju tie silenty pritiahnut motor aby snim nenarabalo tak boli volne a preto ich, ho, roztrhlo...hm?
Pokial viem tak, tak funguju...
zapojil,ale ako to môže mať tak rýchlo taký podtlak ,že tak rýchlo zcucne pri ráznej plenej akcelerácii a spôsobilo taký podtlak v momente spustení spojky, aby sa motor nehýbal,to by tam museli byť hadice s vysávačačmi,aby to stíhalo ,nie henten sifónik s hadičkú

má to takú silu pohotovostnú? musím to prekontrolovať,či nie sú aj hadičky zlé a či sajú na Silenblokoch,ale vypadali byť vporiadku naposledy
Re: origiinál Silenbloky motora 530d -SHIT/aká lepšia náhrad
Napísané: Utorok, 2. Septembra 2014, 17:04
od Ritchey
johny_BMW napísal:Nazdar, a zapojil si do nich tie podtlakove hadicky?...ci sa ti nestalo, ze prave pri tej palbe ked maju tie silenty pritiahnut motor aby snim nenarabalo tak boli volne a preto ich, ho, roztrhlo...hm?
Pokial viem tak, tak funguju...
ja som mal podtlakove hadicky tri roky odpojene a mam pocit ze auto este menej triaslo na volnobehu, takze to problem nerobi :)
Re: origiinál Silenbloky motora 530d -SHIT/aká lepšia náhrad
Napísané: Streda, 3. Septembra 2014, 09:00
od Impr
Odpojene silenty = tvrde silenty
pripojenim podtlaku silenty zmäknu
Mäkke su do 60km/h alebo otacky nepresiahnu
-40 °C: 1200 rpm
-40 °C az -10 °C: 1200 rpm az 1050 rpm
nad -10 °C: 1050 rpm
Re: origiinál Silenbloky motora 530d -SHIT/aká lepšia náhrad
Napísané: Streda, 3. Septembra 2014, 12:18
od BrunoSoprano
Impr napísal:Odpojene silenty = tvrde silenty
pripojenim podtlaku silenty zmäknu
Mäkke su do 60km/h alebo otacky nepresiahnu
-40 °C: 1200 rpm
-40 °C az -10 °C: 1200 rpm az 1050 rpm
nad -10 °C: 1050 rpm
No podarilo sa mi jednoducho odtrhnúť 2krát ten istý silenblok pri max. akcelerácii a to som ani nešklbol so spojkou. Možno s tým má niečo spoločné športový podvozok,že im dáva viac zabrať na nerovnostiach bol možno už jnačatý a tým som ho dorazil... alebo nejaká výrobná vada silenbloku,únava materuiálu,uvidíme kolko vydrží tretí

. Ako to mám chápať,že tie hadičky so silenblokov vysávajú vzduch logicky,ked sú tam len napichnuté?. alebo ako to vlasne funguje princíp silenblokov na e60 a e39 dieseloch? Lebo v silenbloku sa nachádza ešte aj olej údajne,načo tam vlastne je? VĎAKA