Strana 1 z 5

3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles výkonu

Napísané: Štvrtok, 5. Júna 2014, 18:04
od BrunoSoprano
Zdravím!

mám problém s predčasným obmedzovačom otáčok o cca 1000-1500ot. Po dlhom pátraní ,čo to spôsobuje som došiel na to,že ked odpojím tlakové čidlo na Palivovom filtri,auto ide pekne a neseká ani pri maximálnych otáčkach, ked bolo zapojené tak pri 3500ot pokles výkonu a začne vymnecháchávať a sekať. do 3500otáok ide perfektne. Auto má maximálny výkon písaný pri 4000ot 142kw/193koní. Tak objednal som nový snímač tlaku paliva BOSCH na palivový filter. čuduj sa svete,že motor robil to isté,po zapojení nového originál bosch snímača:) Po odpojení ,motor krásne plynulo ťahá po 5000otáčok . Po logickom uvážení som zbehol do mototechny a kúpil nový palivový filter najlepší aký mali bol Meyle. Po výmene filtra ide auto vytočiť presne na 4200otáčok,čiže o 500-700ot viac ,ale stále nie tam,kde majú byť otáčky motora obmedzené,to je 5000ot/min . Otáza znie Aký filter akej značky je tam originál? Lebo s tým filtrom originálnym išiel motor pekne vytočiť až do 5000otáčok do červeného pola a za dva týždne mám ísť na emisnú a bez toho aby motor išliel vytočiť do maximálnych otáčok mi ju nespravia a pri odpojení čidla filtra si to všimnú,lebo automaticky napalubnej doske vyhodí kontrolku DDE,ked nie je zapojené. VĎAKA

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Štvrtok, 5. Júna 2014, 20:56
od EBOLA
vyzisti priamo v bmw kolko stoji novy a objednaj ho odtial. ale ze by filter sposoboval taketo problemy :-k

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Štvrtok, 5. Júna 2014, 21:12
od PetoK
Ja si myslim ze mas uz biedne podavacie cerpadlo pod soferom :thumbup:

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Štvrtok, 5. Júna 2014, 21:35
od TT-SIMIK
Stačí sa odviesť z budíkom a hned vieme...)))) ale už som videl filtron a všelijaké lacne filtre, že sposobovali to iste.....včera som odovzdal po trapeni auto, jedna z pričin tiež na hovno filter...ked som pozeral ak čerpadlo natlača naftu,tak než dostal požadovany tlak prve otočenie,tak to bolo tak 5-7 sekund, novy filtre bosch, do 1,5 sekundy.....

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Štvrtok, 5. Júna 2014, 22:45
od BrunoSoprano
PetoK napísal:
Ja si myslim ze mas uz biedne podavacie cerpadlo pod soferom :thumbup:


no šak ,ale keby čerpadlo pod vodičom už je biedne,tak by neišlo jak raketa do 5000otáčok/min,keď odpojím konektor tlakového čidla z palivového filtra. Ono výkon má,ale ked je to čidlo zapojené,tak skorej dáva pokyn aby motor prestal ťahať,respektíve skorej obmedzí dodávku paliva .To čidlo je velká haluz,dôležitá vec,teraz mám dve,jedno nové,a jedno staré,obidve sú funkčné originál BOSCH. Len tak z haluze na skúšku som ešte skúšal ,Nové som nechal namontované na filtry, druhé som zapojil na konektor,aby mi nesvietila kontrolka DDE a ked som sa išliel previesť,tak to auto nemalo vôbec výkon a dalo sa vytočiť iba do 2500ot. Takže tí čo majú problémy s výkonom,radím odpojiť ho a odskúšať jazdu bez neho ... Vyskúšam kúpiť Mann alebo Bosch filter ako povedal Simik a uvidíme...
Lebo mal som tam nejaký anglický,ten robil hovadiny,teraz som dal Meyle,pustí o 500-700otáčok viac,ale stále to neni tak jak ked som tam mal originál filter,ked tlakový senzor obmedzil dodávku paliva až pri 5000ot. Vďaka za rady.

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Piatok, 6. Júna 2014, 21:12
od csuka530d
Preco si to myslis ze je cerpadlo pod vodicom OK?!
Zmeral si ho?!

Ked je v aute 3 rocny bosch filter zasraty od necistot neverim ze ma lepsiu priepustnost ako novy bars aky neznackovy filter!

Zmeraj tlak dopravneho cerpadla ma mat 5 barov min je 3.8 potom uz auto rapluje.

Daval som uz rozne filtre ake mali po ruke a nikdy nebol problem .zmeraj tlak .

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Piatok, 6. Júna 2014, 22:25
od TT-SIMIK
Ak to nepôjde dojdi a kukneme to...))
BrunoSoprano napísal:

no šak ,ale keby čerpadlo pod vodičom už je biedne,tak by neišlo jak raketa do 5000otáčok/min,keď odpojím konektor tlakového čidla z palivového filtra. Ono výkon má,ale ked je to čidlo zapojené,tak skorej dáva pokyn aby motor prestal ťahať,respektíve skorej obmedzí dodávku paliva .To čidlo je velká haluz,dôležitá vec,teraz mám dve,jedno nové,a jedno staré,obidve sú funkčné originál BOSCH. Len tak z haluze na skúšku som ešte skúšal ,Nové som nechal namontované na filtry, druhé som zapojil na konektor,aby mi nesvietila kontrolka DDE a ked som sa išliel previesť,tak to auto nemalo vôbec výkon a dalo sa vytočiť iba do 2500ot. Takže tí čo majú problémy s výkonom,radím odpojiť ho a odskúšať jazdu bez neho ... Vyskúšam kúpiť Mann alebo Bosch filter ako povedal Simik a uvidíme...
Lebo mal som tam nejaký anglický,ten robil hovadiny,teraz som dal Meyle,pustí o 500-700otáčok viac,ale stále to neni tak jak ked som tam mal originál filter,ked tlakový senzor obmedzil dodávku paliva až pri 5000ot. Vďaka za rady.

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Sobota, 7. Júna 2014, 11:24
od BrunoSoprano
csuka530d napísal:
Preco si to myslis ze je cerpadlo pod vodicom OK?!
Zmeral si ho?!

Ked je v aute 3 rocny bosch filter zasraty od necistot neverim ze ma lepsiu priepustnost ako novy bars aky neznackovy filter!

Zmeraj tlak dopravneho cerpadla ma mat 5 barov min je 3.8 potom uz auto rapluje.

Daval som uz rozne filtre ake mali po ruke a nikdy nebol problem .zmeraj tlak .


No šak musím zbehnúť za Simikom,ked nepomôže ten BOSCH alebo MANN,uvidím cez týžden. ALe tak ked je skapaté to čerpadlo,tak väčšinou auto nemá výkon ani s tým odpojeným konektorom na filtry a ja mám z 0-100km pod osem sekund a zrýchlenie a pružnosť na 4ke z 80km/h na 120km/h za 6 sekund a písané v knižke,čo dávajú k autu má 6,9s na 16náskach pneu a ja som to meral na 235/40 zr18 a na 3ke z 80km/h na 120km/h za 4,5sekundy :) ,takže ide jak stíhačka,ked je to čidlo odpojené,ešte lepšie ako udáva výrobca . Takto si to priebežne kontrolujhem ked SA mi niečo nezdá ,a ak je chytené to čerpadlo pod nohámi vodiča,tak určite nedosiahneš také časy určite by boli minimálne o dve sekundy horšie... :) Akurát ma jeduje to,že ked mám zapojený konektor na tom tlakovom čidlo na filtry,že idem predbehnúť kolonu pár aut na rovnej ceste ,zaradím 3ku v 60tke a behom pár sekund idem 110-115km/h a vtedy to začne sekať už pri 4000otáčkach,predtým 3ka až 140km/h mala limit pri 5000ot to som v pohode bezpečne preletel kolonu a zaradil sa,teraz musím radiť aj 4ku a trvá to dlhšie. DVOJKA predtým 90KM/H ,teraz ma to zabrzdí na 65-70km/h jak na nejakom džípe s krátkymi prevodmi ,ale ked odpojím to čidlo na filtry,tak je to presne o tých časoch,čo som spomínal vyššie,takže si myslím,že by tak neišlo ,keby je čerpadlo K.O. Uvidíme ,ked dojde filter značkový, ked nepomôže,stavím sa u Simika zmeráme. VĎAKA

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Sobota, 7. Júna 2014, 17:03
od Milosss
Podľa mňa je to len v tom čidle. Proste je v prdely aj to nové čo si skúšal. Čerpadlo ak ti potiahne do obmedzovača, tak by malo byť OK. Ale zmeraním nič nestratíš. A filter podľa mňa nemá na to skoro žiaden vplyv. Mal som starý hádam 6 ročný a auto išlo úplne normálne. Takže by som šiel cestou snímača.

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Pondelok, 9. Júna 2014, 17:43
od BrunoSoprano
Milosss napísal:
Podľa mňa je to len v tom čidle. Proste je v prdely aj to nové čo si skúšal. Čerpadlo ak ti potiahne do obmedzovača, tak by malo byť OK. Ale zmeraním nič nestratíš. A filter podľa mňa nemá na to skoro žiaden vplyv. Mal som starý hádam 6 ročný a auto išlo úplne normálne. Takže by som šiel cestou snímača.


no však nedáva mi to stále Logiku,lebo mal som tam najskor Bosch ked som auto kúpil, všetko v poriadku, potom som pri dalšom servisnom intervale dal nejaký anglický, všetko fungovalo,dlho potom po dalšom 25 000km intervale meneny filtrov som dal ten istý anglický čo som mal osvedčený,a najskor funggovalo všetko jak má a začalo potom tomu po pár tisíc km drbať s tým predčasným obmedzovačom. Tak som kúpil nové tlakové čidlo z Autokelly BOSCH za 70€,ked som zistil,že motor ťahá pervektne až do 5000ot/min,ked ho odpojím ,(že by bolo vadné od výroby?)
,chyba ostala, dal som Druhý filter palivový Meyle(lepší nemali na sklade),ten púšťa kúsok za 4000otáčok ale stále to neni 5000otáčok ako s odpojeným konektorom na tlakovom palivovom čidle,uvidím zajtra ,namontujem tam ešte ten najdrahší a najkvalitnejší MANN,čo mi dnes došiel z autokelly ,či sa niečo zmení.. To tlakové čidlo vlastne je tam iba na to ,aby dávalo pokyn dopravným čerpadlám ,aby vypínali, keď už je filter plný a natlakovaný,alebo ešte plní nejakú ochrannú funkciu motora (lebo ked ho odpojím ,automaticky vysvieti DDE kontrolku,ked zapojím zhasne) ? VĎAKA

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Pondelok, 9. Júna 2014, 18:12
od Peped
Ja som teraz menil palivovy co bol od vyroby auta od roku 98 (213tis km), dal som tam bosch a auto ide uplne normalne ako predtým. Nebol ani spinavy ked som ho potom vyklepkaval. Ale bolo to na benzine.

To len tak ot :wink:

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Štvrtok, 12. Júna 2014, 00:07
od BrunoSoprano
TT-SIMIK napísal:
Ak to nepôjde dojdi a kukneme to...))



Takže konečne som dnes nahodil MANN filter palivový ako si oporučil:) Výsledok, auto ide do 3700otáčok, potom seká do 4000otáčok a tam končí,takže meyle je ešte lepší ako drahý MANN ,dokonca sa mi zdá o kúsok citlivejšie na plyn v nízkych otáčkach s Meyle ako s Mannom :D Po odpojení konektoru z tlakového čidla ide motor točiť do 5000ot/min,ako má ako predtým. no ale gvýsledok je:Čo som si všimol zaujímavé,že ked som odvzdušňoval nový filter ,tak ani za pána sa nechcel odvzdušniť a nchcel sa naplniť naftou,až pokial som neupchal prstom otvor vývodu filtra smerujúci na hadičku dopravujúcu palivo do motora,vtedy sa naplnil bleskovo,ked som odpojil tú vývodovú hadičku smerujúcu z filtra do motora a zapchal výcodový otvor filtra prstom, dovtedy nijako sa nevedela dostať nafta do tej priesvitnej hadičky,čo zásobuje motor palivom .V návode knižky "jak na to na e39" je písané,že pri výmene palivového filtra stačí vymeniť filter a všetko zapojiť a minutu nechať otočiť klúč do kontoliek a automaticky sa všetko odvzdušní a naplní palivom... Prečo to tak nefungovalo? už pri predchádzajúcom filtri som musel upchávať vývodový otvor,aby sa naplnil filter palivom a odvzdušnil. Kde sa nachádza poistka čerpadla pod vodičom a kde poistka čerpadla v nádrži? Musím sa staviť za tebou niekedy,keď budem mať viac času ,ale ešte vás poprosím o nejaké mechanické rady ,nech sa nezdržujeme s banalitami pri diagnostike. VĎAKA

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Štvrtok, 12. Júna 2014, 01:35
od starynovy
"takže meyle je ešte lepší ako drahý MANN " To co je za vyplod? #-o V pokazenom aute posudzovat kvalitu filtra na zaklade toho ako moc ide vytocit. lol

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Štvrtok, 12. Júna 2014, 05:34
od ViktorDDD
čo tak dopravné čerpadlo pod vodičom?
podľa mňa ten MANN filter je top kvalita, a takisto určite nebol žiadny problém ani s tým meyle ba ani so žiadnym iným filtrom, chyba v tom nebude určite :wink:

Re: 3,0D M57neoriginálny Palivový filter spôsobuje pokles vý

Napísané: Štvrtok, 12. Júna 2014, 11:54
od BrunoSoprano
starynovy napísal:
"takže meyle je ešte lepší ako drahý MANN " To co je za vyplod? #-o V pokazenom aute posudzovat kvalitu filtra na zaklade toho ako moc ide vytocit. lol

To som povedal obrazne ,ako ktorí prepúšťa.