Strana 1 z 1
zmena mechanickeho cerpadla na elektronicke..
Napísané: Pondelok, 18. Júna 2007, 10:15
od xtreme
mate s tym niekto skusenosti? co vsetko tam treba napojit a co zmenit? mal som tam predtym elektronicke, takze by to nemal byt moc problem, hm? alebo je tu niekto zo ziliny, kto sa vyzna?
Napísané: Pondelok, 18. Júna 2007, 11:32
od Xader
Podobne veci riesia chalani na offroadoch , ale my menime elektricke cerpadlo za mechanicke - kvoli vacsiemu vykonu a mensej "zranitelnosti" ... taktiez potom ti musi niekto nastavit otackomer a tachometer nech ukazuje co ma a dalsie veci, uz si to nepamatam.
V Ziline by ti vedel poradit tento chalan - Rado ...
www.allmetal.sk
Napísané: Streda, 20. Júna 2007, 09:22
od xtreme
Xader napísal:Podobne veci riesia chalani na offroadoch , ale my menime elektricke cerpadlo za mechanicke - kvoli vacsiemu vykonu a mensej "zranitelnosti" ... taktiez potom ti musi niekto nastavit otackomer a tachometer nech ukazuje co ma a dalsie veci, uz si to nepamatam.
V Ziline by ti vedel poradit tento chalan - Rado ...
www.allmetal.sk
dik.. len mam jeden dotaz.. menis elektricke za mechanicke kvoli vykonu? ja prave preto chcem vymenit to mechanicke... je to katastrofa... maximalku mam 120km/h, ked pridam nafty, tak 140, ale dymi tak ze ani za mnou nevidno.. ked pridam otacky, sice taha, ale na volnobehu musi byt tak 1700.. ale maximalka stale slaba.. odpich v pohode, len ta max...
preco kvoli vykonu? ked som mal elektronicke, maximalka bola 200 a odpichy brutalne..
Napísané: Streda, 20. Júna 2007, 10:59
od Xader
mas cisty vzduchovy filter ? palivovy ? olejovy ? "dycha" sa dobre auticku ?

zbehni na diagnostiku a uvidis ci to je cerpadlom, ale ak to zacalo robit prave po zmene na mechanicke ,tak to bude asi ta pricina.
neviem jak je to mozne , ale v Patrole sa to meni ako som pisal kvoli vykonu a zranitelnosti...potom 2.8TD Intercooler co ma 130HP je na vykone 3.0DDTi co ma 158HP...
Napísané: Piatok, 28. Decembra 2007, 11:51
od xtreme
taakze.. povodne tato tema sa zaoberala vymenou mechanickeho cerpadla za elektronicke.. to uz mam za sebou..
len som mal problem s teplymi startami.. a teraz som navyse zistil ze z cerpadla ide nafta.. je aj kolo trysky, ale sa mi zdalo ze vytekala aj spod hlavy cerpadla...
no, co sa chcem spytat.. avetko mi dnes rano vobec nereagovalo na plyn a stale zdochynalo.. tak som sa trosku hral s predvstrekom.. videl som uz rozobrate cerpadlo, aj ten mechanizmus v nom.. chcem sa spytat je normalne ze ked som povolil hlavu, zacala striekat nafta?
mozna to je jedna z mnohych mojich studipnych otazok, ale nemam nikoho kto by mi to vedel lepsie vysvetlit, tak sa pytam vas..
ako som nastavil predvstrek a dotiahol cerpadlo, ktore bolo mimochodom povolene, avetko startuje jak nove.. aj za tepla.. teraz som mal zase problemy za studena, ale to moze byt kvoli zhavicom, treba ich uz vymenit..