Strana 1 z 4
diagnostika v mmracing
Napísané: Piatok, 2. Mája 2014, 11:33
od tomikadze
zdravim chalani, dnes som absolvoval diagnostiku na bawo v mmracingu...
predtym som pisal, ze ked som auto kupil, tak vstreky boli vselijake, jeden ukazoval koreckiu az plus 1,8.
Poznatok z dneska... vifko funguje, protec diesel cleaner, aditivum delphi diesel... toto vsetko som tam v priebehu cca polroka lial, respektive jedekrat protec diesel cleaner, jedenkrat delphi diesel plu, ostatne kazda nadrz VIF - pomohlo, vstreky su bez zavad.
Jedina zavada preco obcas chvelo na volnobeh a obcas akoby slo vlaznejsie je podavacie cerpadlo ktore nefunguje, respektive doziva.
Takze pointa c.1 - lejte aditiva!!!
Pointa c2 - podavacie cerpadlo - ake kupit, respektive kupit nove??? alebo risknut kupit pouzite.
Bosh udajne stoji cca 200 ecok, viem si to prehodit aj ja sam alebo je niekto v BA kto by mi to prehodil???
Udajne cca hodina roboty.
Dakujem za postrehy
Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Piatok, 2. Mája 2014, 12:08
od tomikadze
cital som tu este par veci ohladom tych cerpadiel... moc sa do toho nevyznam, ide o to ze auto nezdochina ani pod 15l, vlastne nezdochyna ani necuka, len na volnobeh obcas chveje, potom prestane.
S autom som bol uz aj tak ze ukazoval dojazd 10 km takze nasuchu a slo vzdy
Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Piatok, 2. Mája 2014, 12:21
od TAXIK
Darmo tu ospevujes aditivum, tu polovica klubakov jazdi bez vrtule a nie este aby hadzali dalsie peniaze do nadrze!
Sam musis vediet ake cerpadlo kupis, logika je jednoducha predsa, nove a kvalitne nenahradi nic!

Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Piatok, 2. Mája 2014, 12:26
od sineDko
Ty myslis pravdepodobne cerpadlo pod vodicom. To nema nic spolocne s tym ci auto ide pod 15l alebo nie. To ma na starost druhe cerpadlo v nadrzi.
Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Piatok, 2. Mája 2014, 13:46
od csuka530d
Presne a cerpadlo pod vodicom musi tlacit nad 3 bar
Inak auto nebude mat vykon a bude sa pridrhavat.
Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Piatok, 2. Mája 2014, 18:15
od tomikadze
viete mi poradit ako vymenit to cerpadlo pod vodicom???
nikde somnenasiel video na to, tak aspon postup a kde to hladat.
Dakujem
Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Piatok, 2. Mája 2014, 18:30
od sineDko
Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Piatok, 2. Mája 2014, 18:59
od Pežot
Pointu číslo jedna by som vyvrátil tankovaním kvalitného paliva

Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Piatok, 2. Mája 2014, 19:02
od tomikadze
dakujem velmi pekne za pomoc
este otazka ci kupit bosh alebo pieburg??????
ma niekto skusenost?
Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Piatok, 2. Mája 2014, 19:06
od tomikadze
Pežot napísal:Pointu číslo jedna by som vyvrátil tankovaním kvalitného paliva

urcite suhlasim aj s tym.
Ale realita slovenskych pump... kazdopadne vifko sa osvedcilo nielen mne ale aj inym.
cisti a zvysuje cetanove cislo nafty... skratka vstreky sa mi dali po polroku dokopy.
vifko aj cisti tusim a chrani takze tym nikto nic nepokazi.
Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Piatok, 2. Mája 2014, 20:44
od Pežot
Veď jasné, ale určite to nieje podmienka, že áno treba liať aditívum. Treba si aj prerátať, ktoré aditívum liať a nie všetko, čo je na trhu.
Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Sobota, 3. Mája 2014, 06:39
od tomikadze
nejde ani o to daco preratat... vifko je tutovka, jednoznacne najlepsie vysledky.
Kamos ma 330d,neveril mi, nakoniec kupil a sam mi volal ze nechape...
po tretej nadrzi spotreba dole a motor je udajne o dost tichsi a neklepe tak, ide hladsie.
Takze jednoznacne vypozoroval rozdiel.
Ja zas jednoznacne viem potvrdit ze pred vyse polrokom som mal minimalne jeden vstrek na vymenu.
Teraz su vsetky bez problemu. Tankujem len shell co sa tyka SR, inak co najviac rakusko a k tomu stale vif.
Vlastne vif zvysuje cetanove cislo, cisti, chrani a neviem co vsetko, treba vygooglit, je to akoby w power nitro, ibaze ked si preratam ze 0,5l letny vif vyde na 9 eur a leje sa do nadrze 80ml, vychadza to na cca 6 nadrzi. Takze vif na nadrz vychadza ze stoji 1,5 eura.
ked natankujem 70l obyc nafty 1,322/l zaplatim cca 92,54 eura, ak natankujem w power nitro za 1,6 zaplatim 112 eur, tazke rozdiel na nadrz obyc nafta versus nitro je 19,46 eura.
Taktiez je stale otaznik co to nitro obsahuje naozaj a ktora pumpa ako kvalitne nitro ponuka.... akokolvek verim uzavretej plechovke VIF nez slovenskemu w poweru a este viac stavu slovenskych pump...
Takze vysledok je jasny VIF
Samozrejme tu nikomu nic nevnucujem ale ja to mam odskusane ze to funguje
Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Sobota, 3. Mája 2014, 09:37
od msakac33
tomikadze napísal:nejde ani o to daco preratat... vifko je tutovka, jednoznacne najlepsie vysledky.
Kamos ma 330d,neveril mi, nakoniec kupil a sam mi volal ze nechape...
po tretej nadrzi spotreba dole a motor je udajne o dost tichsi a neklepe tak, ide hladsie.
Takze jednoznacne vypozoroval rozdiel.
Ja zas jednoznacne viem potvrdit ze pred vyse polrokom som mal minimalne jeden vstrek na vymenu.
Teraz su vsetky bez problemu. Tankujem len shell co sa tyka SR, ina
k co najviac rakusko a k tomu stale vif.
Vlastne vif zvysuje cetanove cislo, cisti, chrani a neviem co vsetko, treba vygooglit, je to akoby w power nitro, ibaze ked si preratam ze 0,5l letny vif vyde na 9 eur a leje sa do nadrze 80ml, vychadza to na cca 6 nadrzi. Takze vif na nadrz vychadza ze stoji 1,5 eura.
ked natankujem 70l obyc nafty 1,322/l zaplatim cca 92,54 eura, ak natankujem w power nitro za 1,6 zaplatim 112 eur, tazke rozdiel na nadrz obyc nafta versus nitro je 19,46 eura.
Taktiez je stale otaznik co to nitro obsahuje naozaj a ktora pumpa ako kvalitne nitro ponuka.... akokolvek verim uzavretej plechovke VIF nez slovenskemu w poweru a este viac stavu slovenskych pump...
Takze vysledok je jasny VIF
Samozrejme tu nikomu nic nevnucujem ale ja to mam odskusane ze to funguje
-kamo, si totalny laik a amater, nedavno si kupil auto a uz tu vypisujes kokotiny az z toho hlava boli. Ziadne VIF-ko ti neopravi vstrek ani nic podobne, jedine co to spravi, ze ti rozpusti karbony a zajebe ti to katalyzator, mam odjazdene milion km na dieslovych autach a v zivote som nenalial do ziadneho VIF-ko!
-skus vytrvorit nejaku skupinu ludi a za laboratornych podmienok dokaz to, co tvrdis, lebo too co je popisane na nete niej nic viac nez reklama, biznis, many-many, chapes?
-troska pogugli o palivach a potom si utvor nazor na vsakovake Nitro, V-power a neviem ake sracky, ojeby na hlupakov a ich penazenky
P.S.: ked tam bues liat tu sracku este dalsi rok, tak vstreky budu ako nove, môzes ich vymontovat a vratit do fabriky
](https://www.bmwklub.sk/images/smilies/eusa_wall.gif)
Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Sobota, 3. Mája 2014, 10:14
od starynovy
VIF funguje, mam to overene svojimi skusenostami, cisti vstrekovaciu sustavu a udrzuje je cistu. K tym vstrekom sa hlbsie nevyjadrujem, poskodenie materialu neopravi ani svatena voda, ale ak sa bude liat aditivum do noveho auta, dam topanky za to ze vydrzia podstatne dlhsie, tie trysky neboli robene na tie patoky co tu tankujeme, kazdy sa dusuje o kolko je lepsia nafta na zapade, tak tam je odpoved preco tomu aspon trochu pomoct VIFom. S inymi skusenost nemam.
Re: diagnostika v mmracing
Napísané: Sobota, 3. Mája 2014, 11:12
od msakac33
starynovy napísal:VIF funguje, mam to overene svojimi skusenostami, cisti vstrekovaciu sustavu a udrzuje je cistu
presne na to jedine je to dobre, z casu na cas to tam naliat, nie stale
