Kontrola motora pred nahodenim turba 530d 142kW
Napísané: Štvrtok, 6. Marca 2014, 11:10
Zdravim chlapi, odniesol som turbo na reklamaciu, bolo repasovane v lete, no chlapik ho hned pri mne rozobral a ze vyfukova cast sa prehrieva, lebo bola sfarbena do fialova, ze mam hladat problem, cize pricinu aby som zbytocne zas nechodil reklamovat. Vyjadril sa tak, ze bud je prilis velka davka paliva, problem z katom, mozno neorigo riadiaca atd.
Po zhodeni turba som vykonal nasledovne:
po obhliadke katov, som zistil ze pred primarnymi bola prasklina, a pletence za nimi prepalene, samotne katy vyzeraju byt v poho, zo sekundarnych katov z vystupu vyletelo kus sadze, odrezal som vsetky katy a dal ruru az k predposlednemu dielu (nejaky rezonator ci co to) - je nutne upravovat mapy?
Pretesnenie delka ventilov a olejovej vani, opticky vnutro ciste aj privod olej v poriadku.
Pretesnenie vstrekov, auto nevynechavalo islo hladko, nesekalo, spotreba zvysena nebola, stale sa nedostanem nad 6,5l na 100, jazdim vecsinou medzimesto.
Bol som v lete u Jararaka a vravel ze ide dobre.
Kde a co este mam skontrolovat? vsetko ukazuje na katy, ale neviem ci daco dalsie sposobuje prehrievanie vyfukovej vetvy. Vyfukovy kolektor z motora je cely bez dier.
co? kde? poradte, lebo chcem mat istotu s turbom
Po zhodeni turba som vykonal nasledovne:
po obhliadke katov, som zistil ze pred primarnymi bola prasklina, a pletence za nimi prepalene, samotne katy vyzeraju byt v poho, zo sekundarnych katov z vystupu vyletelo kus sadze, odrezal som vsetky katy a dal ruru az k predposlednemu dielu (nejaky rezonator ci co to) - je nutne upravovat mapy?
Pretesnenie delka ventilov a olejovej vani, opticky vnutro ciste aj privod olej v poriadku.
Pretesnenie vstrekov, auto nevynechavalo islo hladko, nesekalo, spotreba zvysena nebola, stale sa nedostanem nad 6,5l na 100, jazdim vecsinou medzimesto.
Bol som v lete u Jararaka a vravel ze ide dobre.
Kde a co este mam skontrolovat? vsetko ukazuje na katy, ale neviem ci daco dalsie sposobuje prehrievanie vyfukovej vetvy. Vyfukovy kolektor z motora je cely bez dier.
co? kde? poradte, lebo chcem mat istotu s turbom