Streda, 5. Marca 2014, 15:39
vlastne je to tak ako si napísal,
vytiahneš čapy, odskrutkuješ dva servohadice od riadenia, odskrutkuješ a uvoľníš riadiacu tyč od riadenia, potom celé riadenie z držiaku a a vytiahneš ho smerom do ľava
pri spätnej montáži:
všetky skrutky, dosadacie plochy, závity musia byť čisté
použi nové skrutky na prichytenie riadenia, doťahuj v 2 stupňoch podľa predpísaných momentov
použi nové samoistiace matky všade kde sa dá
nové O krúžky na pripojenie servohadíc
doliať servoolej
geometria
doťahovacie momenty:
prípoj servohadíc - M12tka - 35Nm, M14tka - 40Nm
tyč riadenia k samotnému riadeniu - 19Nm (použiť novú skrutku)
prichytenie riadenia o podvozok - 1. 50Nm, 2. dotiahnuť o 90st. (použiť nové skrutky)
tiahla riadenia - k otoči - 65Nm (nové samoitiace matky)
tiahlo k riadeniu - 71Nm
outer tie rod end lock nut - to neviem čo sa myslí ale asi nejaká istiaca matka 51Nm
inak neni to nič zložité, keď vlezieš pod auto, zhodíš kryt motora ak máš tak ti bude hneď jasné aj bez návodu že čo a ako
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."