Strana 1 z 3
BMW 525tds Touring 105kw-recenzia
Napísané: Utorok, 19. Augusta 2008, 22:41
od Tomas Hrom
kto má skúsenosť s touto károu? mám na ruke krásne BMW 525tds Touring r.v. 2000, plná výbava, koža, dvd, bez škrabančeka, podvozok jak nový ale žiadne pozitíva k tomu motoru, ževraj otras...
takže páni, súhlasíte, je ten motor des a ak áno, prečo, alebo je to ok, len to treba s ním vedieť.
za vaše postrehy vopred ĎAKUJEM
s pozdravom
Tomáš
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 05:59
od eko.fresh
Motor je kapitola sama o sebe, ale na tu plnu vybavu by som sa pozrel

Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 07:09
od trunek
kim som kupil auto, cital som 2 mesiace vsetky recenzie co som nasiel. Nevydarene 525tds boli, caste praskanie hlavy a kopa problemov. Samozrejme su aj majitelia, ktori su spokojni a nebanuju. Vseobecne platilo ak 2,5 diesel tak po roku 2000. 525TDS do 99 bol "najmenej vydareny motor" po precitani vsetkych recenzii, ktore sa mi dostali do ruk. Uvodzovky su pouzite zamerne. Vychvalovane boli 3,0 diesel
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 07:53
od Mimo
pozri na
http://moje.auto.cz/ nejaké tdská by tam mali byť

Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 09:11
od Tomas Hrom
"na tu plnu vybavu by som sa pozrel"
čo tým myslíš? už som ho stihol odskúšať, aj som ho týmpádom videl

, takže ak máš nejaké otázky o tej výbave, tak sa pýtaj
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 09:18
od Tomas Hrom
trunek napísal:kim som kupil auto, cital som 2 mesiace vsetky recenzie co som nasiel. Nevydarene 525tds boli, caste praskanie hlavy a kopa problemov. Samozrejme su aj majitelia, ktori su spokojni a nebanuju. Vseobecne platilo ak 2,5 diesel tak po roku 2000. 525TDS do 99 bol "najmenej vydareny motor" po precitani vsetkych recenzii, ktore sa mi dostali do ruk. Uvodzovky su pouzite zamerne. Vychvalovane boli 3,0 diesel
....presne pre tie recenzie mi to auto, resp. ten motor prestáva voniať, ale má ho známy, dopratal to z nemecka po nejakom starom prdovy (stav toho vozidla je naozaj zarážajúci, myslím kasňa, podvozok, vnútro), vozí sa na ňom rok a pol a doteraz sa na ňom nevyskytla ani jedna chybička. buď je to štastie a tento motor sa drží, alebo to , nedajbože, čaká na mňa a zachvílu tu po vás budem zháňať nový motor

pochopil som že Ty máš tds-ko , aký rok a si s ním spokojný?
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 11:40
od trunek
v popise mam 520i teda benzin. Tiez som chcel diesel, ale 525 som nechcel (tie zle rocniky - na novsie som nemal) a 530 som si nemohol dovolit. Takze benzin. Teraz mam priemerku 8,4 a na 525tds mas 6-7. Ten liter ore dole. Ak sa ti nieco pokazi tak su to take palky ze mam za to benzin na cely rok. Najazdim takych 10-15t km do roka. Aj z hladiska poctu km bol u mna diesel bezpredmetny a najma kratke trate dennodenn. Pokial nanabehas 20t a viac tak 525tds urcite nie. Dnes by som bral min 523i. Ta ista spotreba ale lepsi vykon.
A ta zachovala ako som hovoril. Su aj take kusi. Moze ist este 10 rokov ale moze nieco zajtra skoncit. Je to loteria. Na benzine vymenis sviecky a ides.
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 12:19
od Palo 525
kluci taky jsem se bál TDs motoru...a jsem spokojen...nmějaké opravy na něm byly ale to je na každém...3.0d má taky svoje mouch které jsou pak mnohem dražší na opravu než zase u TDS...je to o majitely...nic jiného...mám to už druhým rokem,spokojen-pravda pár koníků by se hodilo navíc- spotřebu mám dlouhodobou 6.8l/100km...kam potřebuji mě to odveze,když se to rozjede tak to taky nejede nejhůř...ale je pravda že další motorizace bude bud 3.0d anebo 3.0i

Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 15:41
od k_michal
Asi najvacsim problemom 2.5 tds bolo vstrekovacie cerpadlo, netesni, pada nafte, zle teple starty, tak isto aj rozvod musi byt OK a dobre nastaveny,
inak vcelku to je prijemne zvezenie hlavne od 2500 obratok, sak to ma 260Nm,
mal som v trojke kombi spotreba sa dala od 6L hore, v 5-ke neviem,
s tymi hlavami zalezi to od toho kto to mal a ako tomu lozil na studeno.
mne sa stala taka vec, ze kluka sa porucala, tak som zhanal druhy motor,
da sa to aj chipnut a to uz moze byt zaujimave
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 15:48
od Tomas Hrom
mám svoj dovod, prečo diesel, keďže mám zdroj na naftu, ale to nie je podstatné.
ktoré ročníky týchto aút sú tie veľmi kazové? na tomto motore je rozvodová reťaz, nie som si istý či sú reťaze aj na starších modeloch, alebo na všetkých a či to znamená, že ide už o novší motor, alebo takto sa opýtam, ktoré motory už nie sú tak chybové?
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 15:54
od k_michal
2,5TDS mali vsetky retaze, mysli ze aj 1.8tds retaz, v podstade boli vstetky rovnake az na male rozdiely napr. olej filter, sanie,...cidlo hladiny oleja...
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 15:54
od Tomas Hrom
Palo 525 napísal:kluci taky jsem se bál TDs motoru...a jsem spokojen...nmějaké opravy na něm byly ale to je na každém...3.0d má taky svoje mouch které jsou pak mnohem dražší na opravu než zase u TDS...je to o majitely...nic jiného...mám to už druhým rokem,spokojen-pravda pár koníků by se hodilo navíc- spotřebu mám dlouhodobou 6.8l/100km...kam potřebuji mě to odveze,když se to rozjede tak to taky nejede nejhůř...ale je pravda že další motorizace bude bud 3.0d anebo 3.0i

aký máš ročník tohoto auta?
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 17:20
od atc
To ze od 99 su "technicky dokonalejsie" je absolutna kravina

.Su rovnake az na par detailov od r.v.91 az do 2000

.Dokonca mame take skusenosti ze tie do r.v.96 (e34,e36)znesu viac ako od r.v96 (vlastne vsetky co sme robily boli v e39).Ver mi viem o com hovorim uz sme ich robily az az a keby si vedel kolko beha e39 s motorom s e34 alebo e36 tak by si neveril

.Jednoducho musis mat stastie na auto ktoreho predchadzajuci majitel vedel ako k nemu spravat.
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 20:27
od Palo 525
Tomas Hrom napísal:aký máš ročník tohoto auta?
1998 ......
http://www.bmwklub.sk/viewtopic.php?t=3295&start=0
Napísané: Streda, 20. Augusta 2008, 20:31
od Palo 525
k_michal napísal:Asi najvacsim problemom 2.5 tds bolo vstrekovacie cerpadlo, netesni, pada nafte, zle teple starty, tak isto aj rozvod musi byt OK a dobre nastaveny,
inak vcelku to je prijemne zvezenie hlavne od 2500 obratok, sak to ma 260Nm,
mal som v trojke kombi spotreba sa dala od 6L hore, v 5-ke neviem,
s tymi hlavami zalezi to od toho kto to mal a ako tomu lozil na studeno.
mne sa stala taka vec, ze kluka sa porucala, tak som zhanal druhy motor,
da sa to aj chipnut a to uz moze byt zaujimave
čerpadlo jsem nechal z repasovat...stalo to 10 000 CZK ... a mám klid...teple,studené starty Ok..nikde neteče... prostě nic... super...
dokonce plno lidí ani netuší že je to nafták...mám hodně tichej ten motor...olej dávám Castrol TXT Longlife cosi...