Strana 1 z 2
E39 540iA problém
Napísané: Streda, 19. Februára 2014, 23:27
od Lizzard
Zdravím chlapci, dúfam, že mi poradíte.
Auto je na LPG a je bezvanos.
Problém nasledovný:
Ráno naštartujem klasicky na benzín, nechám ho pohučať kým sa trocha zohreje, urobím krátku trasu cca 5km do práce a po polhodine idem naštartovať auto krásne chytí ale po sekunde sa snaží chytiť otáčky, ktoré vyletia kusok nad voľnobeh a pod neho cca 100 plus minus a auto zdochne...Normálnym spôsobom ho nenaštartujem len núdzovým štartom na LPG.Potom za tepla občas naskočí aj na benzín a občas nie.Plus občas kolíšu otáčky na voľnobehu a 2x sa mi stalo že auto proste počas jazdy z ničoho nič zdochlo.V čom môže byť problém? Za každú radu ďakujem

Re: E39 540iA problém
Napísané: Streda, 19. Februára 2014, 23:37
od Martin46
ak rozumiem dobre, tak auto na LPG ide ale na benzin hapruje?
- palivovy filter, pripadne na LPG autach zvyknu niekedy trapit aj benzinove vstrekovace
Re: E39 540iA problém
Napísané: Štvrtok, 20. Februára 2014, 07:12
od ViktorDDD
možno aj čerpadlo v nádrži pomaly na odchode
Re: E39 540iA problém
Napísané: Štvrtok, 20. Februára 2014, 09:37
od miki012
Ja mám podobný problém dal som vymeniť separator aj odstrániť banka a žiadna zmena:(
Re: E39 540iA problém
Napísané: Štvrtok, 20. Februára 2014, 11:59
od ViktorDDD
miki012 napísal: . . . aj odstrániť banka . . .
tomuto som neporozumel
vadný separátor, teda vlatne nie ten ale membrána sania sa prejavuje tak že otáčky lietajú, motor nechodí pravidelne
Re: E39 540iA problém
Napísané: Štvrtok, 20. Februára 2014, 12:24
od Lizzard
Ďakujem za postrehy.
Teraz som sa rozpamätal na to čo mi povedal predchádzajúci majiteľ...
To čerpadlo v nádrži(opravte a ak sa mýlim no nevyznám sa do toho celkom) má nejaký trojpinový konektor..Vravel že jeden pin je zlomený ale zalepil ho tekutým kovom..v prípade , že by sa ten pin nejako rozleptal napr. výparmi alebo jednoducho zlomil , mohlo by to byť príčinou problému?
Re: E39 540iA problém
Napísané: Štvrtok, 20. Februára 2014, 12:26
od miki012
ViktorDDD napísal:tomuto som neporozumel
vadný separátor, teda vlatne nie ten ale membrána sania sa prejavuje tak že otáčky lietajú, motor nechodí pravidelne
Písal som cez mobil a ten mi nejak mení slovíčka:) písal som separator a pretesniť vanos a je to 325i
Re: E39 540iA problém
Napísané: Štvrtok, 20. Februára 2014, 12:43
od ViktorDDD
Lizzard, keď je to v predface rovnako riešené ako u mňa v poface, tak tam idú 4kábliky, 2 na čerpadlo a 2 na plavák, a práve to kde to ide od plaváku na čerpadlo sa zvykne lámať, ale tak to by ti nešlo čerpadlo vôbec a tým pádom by si nenaštartoval ani za studena
možno to bude skôr čidlom vačky/kľuky, treba kuknúť na diag.
Re: E39 540iA problém
Napísané: Štvrtok, 20. Februára 2014, 13:12
od Lizzard
No jasné, ja len že či náhodou....len prúser je v tom že na tom aute bolo menené všetko pred nedávnom tak ma napadla len takáto vec ale na diag. s tým zbehnem určite...ďakujem za postrehy
Re: E39 540iA problém
Napísané: Štvrtok, 20. Februára 2014, 19:31
od fafa111
A čo tie vstreky? Skušal si sa točit aj okolo toho?
Re: E39 540iA problém
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 09:25
od rasto524
Lizzard napísal:Zdravím chlapci, dúfam, že mi poradíte.
Auto je na LPG a je bezvanos.
Problém nasledovný:
Ráno naštartujem klasicky na benzín, nechám ho pohučať kým sa trocha zohreje, urobím krátku trasu cca 5km do práce a po polhodine idem naštartovať auto krásne chytí ale po sekunde sa snaží chytiť otáčky, ktoré vyletia kusok nad voľnobeh a pod neho cca 100 plus minus a auto zdochne...Normálnym spôsobom ho nenaštartujem len núdzovým štartom na LPG.Potom za tepla občas naskočí aj na benzín a občas nie.Plus občas kolíšu otáčky na voľnobehu a 2x sa mi stalo že auto proste počas jazdy z ničoho nič zdochlo.V čom môže byť problém? Za každú radu ďakujem

nudzovy start na plyne?? tak to by som chcel aj ja...a co sa tyka toho cerpadla a tych konektorov mam jeden ten cely system(cerpadlo, plavak a ten dekel s konektormi) s vadnym cerpadlom ale dobrymi konektormi doma ak chces tak za ti to za facku poslem(bez toho cerpadla tam si das vlastne) a inac vadne cerpadlo diagnostika nevypise!!!!!!
Re: E39 540iA problém
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 09:34
od EBOLA
nudzovy start na lpg ma asi kazdy system. pozri si manual. ja tartarini to ma.
Re: E39 540iA problém
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 09:38
od ViktorDDD
u mňa na stagu stačí podržať tlačítko prepínania a vtedy štartuje na plyn
to ma zachránilo keď mi odpadol káblik z čerpadla inak by som nedošiel domov

Re: E39 540iA problém
Napísané: Piatok, 28. Februára 2014, 09:42
od EBOLA
jj koli tomu ten system ma tuto funkciu. napriklad ti dojde benzin a ty sa potrebujes dostat na pumpu. je to obrovska vyhoda dvoch nezavislych nadrzi.
treba dat pozor vsak na jednu vec. ja mam v navode napisane, ze sa to da pouzit 3 alebo 5 krat a potom je nutne ist do servisu na odblokovanie tejto funkcie.
Re: E39 540iA problém
Napísané: Pondelok, 3. Marca 2014, 15:21
od chrobu
Toto mi pripomina jeden vtip:
Pride chlapik do bufetu. Dobry den, poprosim Vas 2 alebo 3 rozky. Predavacka: Tak 2 alebo 3? Chlapik: Ano a este 5 alebo 6 deka tresky....
EBOLA napísal:jj koli tomu ten system ma tuto funkciu. napriklad ti dojde benzin a ty sa potrebujes dostat na pumpu. je to obrovska vyhoda dvoch nezavislych nadrzi.
treba dat pozor vsak na jednu vec. ja mam v navode napisane, ze sa to da pouzit 3 alebo 5 krat a potom je nutne ist do servisu na odblokovanie tejto funkcie.