Strana 1 z 1

Problem s turbom r.v 2000

Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2014, 09:14
od carl6545
Zdravím,
potrebujem poradiť mám BMW e39 135kW rok 2000 trhá mi z ním ako keby strácalo výkon + hocikedy zdochne (po tom ako z ním trhá) a nechce naskočiť naspäť.
už sa raz stalo že zdochol úplne uprostred križovatky a nie a nie aby naštartoval naspäť.
Pozrel som sa na turbo a zistil že odtiaľ vytryskuje olej tak sa chcem spýtať či to môže byť toto ten problém + sacie je tiež trošku zababrané olejom.
Ďakujem

Re: Problém z turbom r.v 2000

Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2014, 09:50
od csuka530d
Pri rozladeni regulacii turba ti turbo natlaci vacsi tlak a kvoly ochrane motora ti RJ prostrednictvom vstrekovacov stiahne vykon co citis ako trhnutie.

to ze z turba unika olej nevesti nic dobreho ale nezarucuje ze to robi kvoly tomu.
Mozno ano mozno nie . Nato treba live diagnostiku a sledovat plniaci tlak pri to trhnuti.
Mozu to potom robit aj vstrekovace.

Takto su to len dohady.

Re: Problém z turbom r.v 2000

Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2014, 10:27
od carl6545
diki, a neviete náhodou kto v okolí Michaloviec robí diagnostiku ?

Re: Problem s turbom r.v 2000

Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2014, 10:51
od jararak
najblizsie mas asi Dvorianky - tusim Kamil

Re: Problem s turbom r.v 2000

Napísané: Štvrtok, 9. Januára 2014, 22:17
od airbrushdoc
ja som teraz mal olej z turba do IC a nasledne do sania, turbo je KO, ide na reklamaciu, ale trhat netrhalo nikdy, turbo nesposobuje trhanie, ani sposobovat nemoze, najskor vstreky abo dajaky snimac. A ked uz mas tam ten olej necakaj s turbom

Re: Problem s turbom r.v 2000

Napísané: Piatok, 10. Januára 2014, 00:16
od TT-SIMIK
Turbo nikdy nesposobi vypnutie motora!!!!!Iba pri jeho destrukcii ale to uz motor nenatocis!K veci,trhanie najcastejsi problem pri tomto aute su vstreky,kabelaz k nim,konektor na cidle na rampe,obcas egr ventil....keby si bol na zapade vyriesime hned.Tak vela zdaru...Urcit presnu diagnozu ti pomoze len sikovny diagnostik mechanik..:)))


Dneska som riesil jednu perlicku na E39 530d,este som sa nikdy nestretol s takou chybou.Autu turbo nicoho nic zacalo tlacit o 0,3 baru viac....Problem bol v samotnej regulacii turba-pressure converter,bol asi upchaty alebo poskodeny,lebo nedokazal pohotovo reagovat na prikazy rj v pwm modulacii na regulovanie variability a turbo prefukovalo....chvilku trvalo nez som na to prisiel,lebo najprv to vyzeralo na drhnucu sa regulaciu,oslabenu strunu v banke a nakoniec el.chyba....

Re: Problem s turbom r.v 2000

Napísané: Piatok, 10. Januára 2014, 17:14
od airbrushdoc
ten pressure converter ako skontrolujem ked ho uz mam dole, lebo aj turbo je dole? pripadne da sa nejak precistit? alebo co s tym, lebo stoji kolo 70 ecka a preventivne sa mi nechce kupovat

Re: Problem s turbom r.v 2000

Napísané: Nedeľa, 12. Januára 2014, 00:32
od Lewelboss
Hladaj toto:
http://auto.mybazar.sk/big.php?obrazek=67517.jpg

Mal by byt prikruteny na turbe resp tych plechoch okolo.
Vyskusat to v podstate nevies, skor za jazdy pozerat ci spravne reaguje turbo na poziadavku..)

A novy tusim stoji okolo 40..

Re: Problem s turbom r.v 2000

Napísané: Nedeľa, 12. Januára 2014, 01:12
od TT-SIMIK
Novy je drahsi....stoji okolo 90€.....

Re: Problem s turbom r.v 2000

Napísané: Nedeľa, 12. Januára 2014, 09:53
od Lewelboss
Ano moze byt.
Tieto n75 regulatory su v podstate rovnake ako u inych autach pouzivajucich Bosch alebo Pierburg, no napriek tomu nie uplne rovnake, hlavne v ich rychlosti otvarania a reakciach.. Na VW stoji okolo 40 novy, na Renault sa kupoval rovnaky novy za 80€. Takze bmw bude mat tiez individualnu cenu.

Re: Problem s turbom r.v 2000

Napísané: Nedeľa, 12. Januára 2014, 19:43
od csuka530d
podla mna si od niakeho dobraka zapožičaj alebo kúp použitý na skúšku , až tak často sa to nekazí.

ked to stoji tých 40 Eur tak kup ale 80 eur a nic starému nieje trocha zabolí::)