... všetko o BMW ...

Moderátori: Hugino, jararak

reklamne predmety bmwklub.sk
 
carl6545
Autor témy
Príspevky: 5
Registrovaný: 2.7.2012
Auto: BMW 530d E39
Kraj: Košický
Bydlisko: KE/MI

Problem s turbom r.v 2000

Štvrtok, 9. Januára 2014, 09:14

Zdravím,
potrebujem poradiť mám BMW e39 135kW rok 2000 trhá mi z ním ako keby strácalo výkon + hocikedy zdochne (po tom ako z ním trhá) a nechce naskočiť naspäť.
už sa raz stalo že zdochol úplne uprostred križovatky a nie a nie aby naštartoval naspäť.
Pozrel som sa na turbo a zistil že odtiaľ vytryskuje olej tak sa chcem spýtať či to môže byť toto ten problém + sacie je tiež trošku zababrané olejom.
Ďakujem
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Problém z turbom r.v 2000

Štvrtok, 9. Januára 2014, 09:50

Pri rozladeni regulacii turba ti turbo natlaci vacsi tlak a kvoly ochrane motora ti RJ prostrednictvom vstrekovacov stiahne vykon co citis ako trhnutie.

to ze z turba unika olej nevesti nic dobreho ale nezarucuje ze to robi kvoly tomu.
Mozno ano mozno nie . Nato treba live diagnostiku a sledovat plniaci tlak pri to trhnuti.
Mozu to potom robit aj vstrekovace.

Takto su to len dohady.
 
carl6545
Autor témy
Príspevky: 5
Registrovaný: 2.7.2012
Auto: BMW 530d E39
Kraj: Košický
Bydlisko: KE/MI

Re: Problém z turbom r.v 2000

Štvrtok, 9. Januára 2014, 10:27

diki, a neviete náhodou kto v okolí Michaloviec robí diagnostiku ?
 
Užívateľov profilový obrázok
jararak
Príspevky: 11369
Registrovaný: 13.5.2008
Auto: skodofka 120l
Kraj: Bratislavský
Bydlisko: Kostoliste

Re: Problem s turbom r.v 2000

Štvrtok, 9. Januára 2014, 10:51

najblizsie mas asi Dvorianky - tusim Kamil
bmwcoding.sk
bmw maps 2025/fsc/carplay/ cz/sk pre cic/nbt
kluce pre bmw/mini, klonovanie riadiacich jednotiek, chiptunning, egr/dpf/scr off
oprava frm, upravy CAS/FEM/BDC, DME/DDE, virgin prevodovky a budikov
 
Užívateľov profilový obrázok
airbrushdoc
Príspevky: 188
Registrovaný: 26.9.2012
Auto: BMW E39 530D
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Problem s turbom r.v 2000

Štvrtok, 9. Januára 2014, 22:17

ja som teraz mal olej z turba do IC a nasledne do sania, turbo je KO, ide na reklamaciu, ale trhat netrhalo nikdy, turbo nesposobuje trhanie, ani sposobovat nemoze, najskor vstreky abo dajaky snimac. A ked uz mas tam ten olej necakaj s turbom
Môj airbrush blog

Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12582
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Problem s turbom r.v 2000

Piatok, 10. Januára 2014, 00:16

Turbo nikdy nesposobi vypnutie motora!!!!!Iba pri jeho destrukcii ale to uz motor nenatocis!K veci,trhanie najcastejsi problem pri tomto aute su vstreky,kabelaz k nim,konektor na cidle na rampe,obcas egr ventil....keby si bol na zapade vyriesime hned.Tak vela zdaru...Urcit presnu diagnozu ti pomoze len sikovny diagnostik mechanik..:)))


Dneska som riesil jednu perlicku na E39 530d,este som sa nikdy nestretol s takou chybou.Autu turbo nicoho nic zacalo tlacit o 0,3 baru viac....Problem bol v samotnej regulacii turba-pressure converter,bol asi upchaty alebo poskodeny,lebo nedokazal pohotovo reagovat na prikazy rj v pwm modulacii na regulovanie variability a turbo prefukovalo....chvilku trvalo nez som na to prisiel,lebo najprv to vyzeralo na drhnucu sa regulaciu,oslabenu strunu v banke a nakoniec el.chyba....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
airbrushdoc
Príspevky: 188
Registrovaný: 26.9.2012
Auto: BMW E39 530D
Kraj: Košický
Bydlisko: Košice

Re: Problem s turbom r.v 2000

Piatok, 10. Januára 2014, 17:14

ten pressure converter ako skontrolujem ked ho uz mam dole, lebo aj turbo je dole? pripadne da sa nejak precistit? alebo co s tym, lebo stoji kolo 70 ecka a preventivne sa mi nechce kupovat
Môj airbrush blog

Obrázok
 
Užívateľov profilový obrázok
Lewelboss
Príspevky: 325
Registrovaný: 17.7.2012
Auto: M550d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Dudince

Re: Problem s turbom r.v 2000

Nedeľa, 12. Januára 2014, 00:32

Hladaj toto:
http://auto.mybazar.sk/big.php?obrazek=67517.jpg

Mal by byt prikruteny na turbe resp tych plechoch okolo.
Vyskusat to v podstate nevies, skor za jazdy pozerat ci spravne reaguje turbo na poziadavku..)

A novy tusim stoji okolo 40..
F10 M5
E46 330CD
E82 120D
F10 M550D
ex E60 535d Manual

Ride or DIE !

DDCpowerUP CHIPTUNING, Meranie vykonu...
 
Užívateľov profilový obrázok
TT-SIMIK
Príspevky: 12582
Registrovaný: 8.9.2007
Auto: BMW
Kraj: Trnavský
Bydlisko: SERVIS BMW Mobil:0917 741480 www.bmwtt.sk

Re: Problem s turbom r.v 2000

Nedeľa, 12. Januára 2014, 01:12

Novy je drahsi....stoji okolo 90€.....
SERVIS BMW TT-SIMIK
Obrázok
http://www.ttsimik.sk
Mám v živote dve lásky, SIMONKU a BMW
AJ MÚDRI SÚ OBČAS SPROSTÍ,AJ SPROSTÍ SÚ OBČAS MÚDRI!!!!!
https://www.instagram.com/ttsimik/
 
Užívateľov profilový obrázok
Lewelboss
Príspevky: 325
Registrovaný: 17.7.2012
Auto: M550d
Kraj: Banskobystrický
Bydlisko: Dudince

Re: Problem s turbom r.v 2000

Nedeľa, 12. Januára 2014, 09:53

Ano moze byt.
Tieto n75 regulatory su v podstate rovnake ako u inych autach pouzivajucich Bosch alebo Pierburg, no napriek tomu nie uplne rovnake, hlavne v ich rychlosti otvarania a reakciach.. Na VW stoji okolo 40 novy, na Renault sa kupoval rovnaky novy za 80€. Takze bmw bude mat tiez individualnu cenu.
F10 M5
E46 330CD
E82 120D
F10 M550D
ex E60 535d Manual

Ride or DIE !

DDCpowerUP CHIPTUNING, Meranie vykonu...
 
csuka530d
Príspevky: 2051
Registrovaný: 5.4.2011
Auto: 530d e39 touring2003
Kraj: Nitriansky
Bydlisko: Nové Zámky

Re: Problem s turbom r.v 2000

Nedeľa, 12. Januára 2014, 19:43

podla mna si od niakeho dobraka zapožičaj alebo kúp použitý na skúšku , až tak často sa to nekazí.

ked to stoji tých 40 Eur tak kup ale 80 eur a nic starému nieje trocha zabolí::)

Kto je prítomný

Užívatelia prezerajúci toto fórum: Žiadny pripojení užívatelia a 4 neregistrovaní