Strana 1 z 1
nechladi mi motor
Napísané: Pondelok, 4. Augusta 2008, 19:33
od Peter540
čaute mohli by stemi poradit čo môže byt zavadou porucha termostatu...pri jazde cca 10minut mi ručička ukazuje maximalnu teplotu ,vody s chladiča vyvre. vrchna hadica s chladiča (pri olejovom filtri) je horuca a ta druha je studena.vopred dakujem...
Napísané: Pondelok, 4. Augusta 2008, 21:29
od chembos
toto sa mi stalo raz na jednom peugote, najskor skus odvzdusnit, a ak nepomoze tak isto mas upchaty chladic alebo ti nejde vodne cerpadlo
Napísané: Pondelok, 4. Augusta 2008, 21:39
od palino258
chembos napísal:toto sa mi stalo raz na jednom peugote, najskor skus odvzdusnit, a ak nepomoze tak isto mas upchaty chladic alebo ti nejde vodne cerpadlo
sewa...ja si myslim ze cerpadlo len taq neodide a on ma pred termostatom zeravu hadicu a za termostatom studenu ..termostat ostava asi zavrety
Napísané: Pondelok, 4. Augusta 2008, 22:20
od chembos
moze byt, to ma napadlo len skrz to co som uz robil, a inak aj ja som menil termostat, ale mne to nevyvrelo nejak richlo a stalo sa mi to len pri velkych junovych teplach, takze nevim, ale termostat to byt moze tez
Napísané: Utorok, 5. Augusta 2008, 00:00
od mathesss
vodná pumpa
Napísané: Utorok, 5. Augusta 2008, 15:22
od palino258
zajtra rozobereme a uvidime co sa bude dat se starym spravit....ked nic ine aspon urcime na 100% zavadu

Napísané: Utorok, 5. Augusta 2008, 16:34
od ss777
takže ak máš BMW 520i do roku 2000 tak toto je ich choroba, ja som mal niekedy tiež takéto BMW a tie isté problémy.
Može byť zlý termostat, zlý chaldič, tesnenia, pozor ked si prehrial motor aby ti neprasklo tesnenie pod hlavou ( ten lepší prípad) horší prípad hlava praskal čo je na pi.. lebo je draha ako svina. Dalej možeš to mať zavzdušnené ak si niečo robil dolieval alebo podobne. Odvzdušnenie je na tomto modeli problém robí sa z naštartovaným motorom a predok ( čumak) na kopci aby si mal nahnuté auto a pomali dolieval vodu. Toto su moje skusenosti, mne nakoniec nepomohlo nič musel som kupiť nový chladič lebo mal malu prasklinku a naberal vzduch čo mi spôsobovalo to isté čo píšeš. treba to riešiť čím skor aby ti nepraskla ta hlava.
Napísané: Streda, 6. Augusta 2008, 09:47
od coWon
vyhod termostat a vyskusaj to bez neho...uvidis
vodna pumpa zacne fest zavyjat ked sa jej polamu lopatky
Napísané: Streda, 6. Augusta 2008, 12:14
od Peacemaker
Nazdar kurva aj s chladením! Vcera som ostal vysieť desi na východe a presne to co vravís. Nastastie som dosiel domov a dnes je moje bavo v servise cela oprava ma výde na 10 papierov a to s tím ze chladic mam od známeho. Inak neriskuj a daj si to spraviť do autorizovaného servisu a mas zaruku!
Napísané: Streda, 6. Augusta 2008, 18:34
od palino258
sewa majstri...jemu nastastie nepraskla hlava ani pod... zhodily sme neska termostat a vlozily do vody ktoru sme dali nech zovre a termostat ostal zatvoreny pri bode varu ..kdezto podla serv.manualu sa otvara uz pri 80stupnovej chladiacej kvapaline...cel som mu to zlozit bez termostatu ale som zistil ze jedena klapka na termostate (ta mensia) zatvara kanal z hlavy motora a druha prepusta dalsi vstup s vystupom do chladica....a keby boli setky kanaly priechodne

no spanom bohom.....taq sme neriskuvaly a zatial odtahli.
Napísané: Štvrtok, 7. Augusta 2008, 08:03
od coWon
palino258 napísal:sewa majstri...jemu nastastie nepraskla hlava ani pod... zhodily sme neska termostat a vlozily do vody ktoru sme dali nech zovre a termostat ostal zatvoreny pri bode varu ..kdezto podla serv.manualu sa otvara uz pri 80stupnovej chladiacej kvapaline...cel som mu to zlozit bez termostatu ale som zistil ze jedena klapka na termostate (ta mensia) zatvara kanal z hlavy motora a druha prepusta dalsi vstup s vystupom do chladica....a keby boli setky kanaly priechodne

no spanom bohom.....taq sme neriskuvaly a zatial odtahli.
aha, super....teraz len kupit druhy
Napísané: Piatok, 8. Augusta 2008, 10:02
od ss777
palino258 napísal:sewa majstri...jemu nastastie nepraskla hlava ani pod... zhodily sme neska termostat a vlozily do vody ktoru sme dali nech zovre a termostat ostal zatvoreny pri bode varu ..kdezto podla serv.manualu sa otvara uz pri 80stupnovej chladiacej kvapaline...cel som mu to zlozit bez termostatu ale som zistil ze jedena klapka na termostate (ta mensia) zatvara kanal z hlavy motora a druha prepusta dalsi vstup s vystupom do chladica....a keby boli setky kanaly priechodne

no spanom bohom.....taq sme neriskuvaly a zatial odtahli.
To je super že to bol len termostat, ale ja alebo teda respektíve nwm kto tvrdil že praskla hlava, ja som len upozornil že pri priehrievaní motora môže prasknúť.

Napísané: Sobota, 9. Augusta 2008, 13:05
od palino258
Vcera sme vymenily termostat a sli sme sa previest nasledne sa auto zacalo zas prehrievat taq sme zacali odvzdusnovat a ete dolialy asi 2l vody ...neskor sme sa sli previest a auto ani pri vysokých otackach neislo za stredovu risku,takze nakonec sa moj posudok potvrdil ako pravdivy a zavadou bol zatvoreny termostat
