Štvrtok, 14. Novembra 2013, 07:11
že nafta v oleji to je jedna vec, ale tak isto sa niečo málo oleja vie dostať aj do nafty cez to gufero a to sa commonrailu moc nelúbi,
ešte taká vec, keď si ten olej menil a po prejdení pár km si dolial 3 deci, tak si čakal aspoň polhodinku kým ten olej stečie do vane? lebo možno pri tej výmene si to práve tými 3decami dolial po max, a keď jazdíš krátke trasy do 10km a hlavne v chladnejšom počasí keď je motor viac studený ako teplý tak sa nejaká nafta do oleja môže dostať aj cez piestne krúžky z valcov, keď s tým dáš naraz aspoň 100-150km tak by sa to z oleja malo odpariť
R1100S
ex E34 525tds calypsorot
ex E39 540iA dunkelblau
ex F31 330d estorilblau
"A rare combination of sportiness and refinement, like two cars in one..."