Strana 1 z 1

Podbehy - korozia - bežna vec?

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2013, 22:27
od Lipi
Zdravím... dnes ked som skušal zdvihnut auto vzadu tak akosi hever stupal ale auto ostavalo na mieste..
Kamarat čo ma 540i 98... ma ten isty problem..
Riešil niekto už vyvarenie podbehou v mieste kde je ta gumova podložka pre zdvihák?

Lavá strana je KO.. prava strana je ok.. kto vie ako je na tom plech pod tou gumovou ochranou.., ale zatial drží..
Zlata E38.. ta tak nehnila..

Inak ešte jedna mimo otazka lemov zadneho blatnika.. ak som to vybrusil ale ostalo tam miestami trochen hrdze.. natrel to niečo ako hemmeraitom.. (ferro color 2in1) a potom striekol UBC-kom... nemala by sa hrdza už dalej šíriť?
Odstranovač hrdze som nepoužil..
Vysúšal som to len tepelovzdušnou pištolou..

Ďakujem.

Re: Podbehy - korozia - bežna vec?

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2013, 22:44
od ViktorDDD
keď do toho už raz hrdza kusla tak sa to šíriť bude, až kým celý lem, resp. podbeh nevyrežeš a dáš tam nový, keď si to poriadne natrel tak tie lemy 1-2zimy vydržia potom sa to zas objaví
podbeh by mal byť z vnútra vystužený v bode kde sa dvíha auto, nevidno okolo toho nejaké neorigo zvary, nátery? že by to niekto predtým už opravoval a zfušoval to
e38 vedia tiež pekne hniť :wink:

Re: Podbehy - korozia - bežna vec?

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2013, 23:07
od Lipi
Mno... a keby som použil ten odstranovač hrdze?
Pomože to nejako vyrazne...
Robil to niekto už.. ako referencia.. či to nieje na 2roky.. a potom znova..

A nevidno tam žiadne zvary .. to som už pozeral..

Re: Podbehy - korozia - bežna vec?

Napísané: Utorok, 29. Októbra 2013, 13:21
od Milosss
Zhodou okolností riešim niečo podobné na vodičovej strane vpredu. Nič viditeľné, len kúsok oranžového fľaku na tom gumoasfalte vedľa hneď podložky na zdvíhanie auta.
Zabrdnem do toho a počujem známy zvuk, vytrhnem gumovú podložku, zbrúsim ináč neporušenú, to dávam do upozornenia, neporušenú ochanu, teda ten gumoasfalt a tam si hrdza veselo žije svojim životom. Nie je to nič strašné, prebehol som to párkrát brúsnym papierom, párkrát odhrdzovačom a je to skoro preč, ešte pár krát to prebehnem, dám aspoň 2 vrstvy základu a na to BODY a zatiaľ stačí. Kažodpádne tipujem že je rovnako chytená minimálne každá druhá e39, ak nie každá. Nikto si to nevšimne, lebo to hnije pod tým náterom. Skontroloval som aj ostatné strany, ale nikde som pri zatlačení nepočul prašťanie ako na tomto jednom mieste, usudzujem teda že zatiaľ to tam nebude také vážne.
Každopádne to aspoň u mňa neprešlo do takej hĺbky, aby sa ten plech zbortil pod zdvihákom, mám to len v začiatkoch.
Holt BMW nikdy nevedelo spraviť antikoróznu ochranu dobre.