Strana 1 z 1

E39 - After crash, airbagy, co vsetko treba vymenit

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2013, 10:40
od Ritchey
Caute pani,

zopar rokov dozadu som mal mensiu nehodu pri ktorej mi vystrelili oba predne airbagy t.j. vodicov aj spolujazdcov

Vodicov airbag som vymenil a dal novy, spolujazdcov mam zatial prazdny a rozmyslam tiez nad doplnenim.

Riesil to uz niekto, ci staci po havarii vymenit airbagy samotne a funguju dalej??? Bol by som velmi nerad keby mam nahodou dalsiu nehodu a vymenene airbagy by sa neaktivovali...

Obrázok
Dakujem za postrehy

Re: E39 - After crash, airbagy, co vsetko treba vymenit

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2013, 10:56
od jararak
viem este ze treba zmazat crash data z rj a vobec budes mat asi strelene aj piropasy ci nie?

otazne co vypluje diag

Re: E39 - After crash, airbagy, co vsetko treba vymenit

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2013, 12:47
od PetoK
Ziadne data nemaz,pokial nie si cvok... treba vymenit jednotku za novu,resp.nestrelenu..

Re: E39 - After crash, airbagy, co vsetko treba vymenit

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2013, 17:33
od Ritchey
co som sa docital ze jednotka moze byt nakodovana az 6x pred potrebnou vymenou... tak neviem ci je to pravda

You should be able to just replace the airbags and have the ECU re-coded by a BMW dealership DIS machine, the Airbag ECU can be coded up to 6 times before replacement is required.
http://www.justanswer.com/uk-car/2cjg4- ... g-ecu.html

piropasy su urcite strelene, doposial som neuvazoval aj nad ich vymenou, neviem ci je to az take dolezite


dalsie info v PDF :

http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1240881126

http://www.bimmerfest.com/forums/attach ... 1240881126

Re: E39 - After crash, airbagy, co vsetko treba vymenit

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2013, 18:53
od EBOLA
pyropasy nove!!! uvazuj. pre nieco tam su. #-o
uz jazda bez spolujazdcovho bagu bola sialenost. su veci na ktore si clovek musi davat pozor. gumy, brzdy, aktivne bezpecnostne prvky (bagy, pyropasy, asc.....) [-X

Re: E39 - After crash, airbagy, co vsetko treba vymenit

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2013, 19:22
od jararak
Polovicka aut na klube nema bagy lebo ma zatretu diodu alebo papierik na nej, taka je realita :(

Re: E39 - After crash, airbagy, co vsetko treba vymenit

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2013, 19:26
od EBOLA
pomaly kazdy z nas plesne 10e len za blbu kavu kolko krat. raz za rok zbehnut na diagnostiku koli chybam o ktorych neviem je podla mna normalne. a tam by sa na to prislo.... ja by som bez bagu nejazdil. milujem svoju manzelku a dcerku a takto by som ich nikdy neohrozil...

Re: E39 - After crash, airbagy, co vsetko treba vymenit

Napísané: Pondelok, 28. Októbra 2013, 19:30
od tomikelly
Ja sa chcem spýtať lebo tiež mám tento problém ja nemám zase hlavový airbag. Mám ho síce ale nie v aute ale na skrini :D a taktiež obe pyronálože na pásoch sú v čudu. Postupne to chcem meniť ale chcem sa spýtať ak sú v jednotke crash dáta a dám späť nový airbag na miesto kde bol strelený starý a teraz tam nie je, nevystrelí po zapojení baterky?? To isté pásy. Tiež sa mi veľmi nepáči že tam ten bag chýba len ho tam nechcem dať ak by sa mal zničiť tým že sú v jednotke crash dáta.

Re: E39 - After crash, airbagy, co vsetko treba vymenit

Napísané: Utorok, 29. Októbra 2013, 15:47
od starynovy
Ebola> ked pozeram tvoj vypis predoslych vozidiel, tak si sa bez bagu najazdil dost, a vtedy si mohol? zrazu mas E39, a uz sa neda. :D Zas tak by som to neprehanal, v prvom rade treba jazdit zodpovedne k svojim schopnostiam, a nebyt lenivy si zapnut pas. Bagy by som ked uz, kupoval nove, ta zivotnost nieje neobmedzena, po 15 rokoch by som ruku do ohna za kazdy nedal. Kto vie ci by mi ten v E34 fungoval...

Re: E39 - After crash, airbagy, co vsetko treba vymenit

Napísané: Utorok, 29. Októbra 2013, 19:51
od EBOLA
vtedy som bol single. odkedy mam rodinku tak minimalne abs a bagy. ak ich niekto nema od vyroby, tak ok. ale ked od vyroby boli a niekto nema potrebu dat po buracke novy.... clovek moze jazdit obozretne ako chce ale nahoda je blbec.

Re: E39 - After crash, airbagy, co vsetko treba vymenit

Napísané: Piatok, 8. Novembra 2013, 19:25
od gomez89
jararak napísal:
Polovicka aut na klube nema bagy lebo ma zatretu diodu alebo papierik na nej, taka je realita :(


fialka papierik nema, dal som to skontrolovat minule, lebo som nahodou vytiahol poistku bagov a ostala svietit, chyba sa zmazala. No je otazne, ci by vobec strelil este. Ale ked som videl Majrovu byvalku, jemu to stretilo, tak vylucene to nie je ani na 18 rocnom aute.
Ked som dal bombu na A6, rok 95. nestrelil ani jeden bag a predok bol na srot uplne, az na jeden pyropas, a aj ten vzadu. Sice je pravda, ze som nebol zapasany a bol som v aute sam, jedno stastie :mrgreen:

Osobne si myslim, co sa tyka inych koncernov, kazda jednotka bagov sa po buracke MUSI vymenit za novu, popr. jazdenu, ale nestrelenu. Mozno u BMW je to ine a da sa mazat z nej chybu, coz silno pochybujem.

Viem, ze v istych modeloch aut je v RJ bagov nejaka sranda, co pri zrazke sa nalomi a trvalo "zoskratuje" jednotku.