Strana 1 z 1

chyba so systémom vstrekovania paliva - fuel injection syste

Napísané: Štvrtok, 24. Októbra 2013, 11:46
od davidečko
Zdravým klubáci takže mam BMW E 39 525 D touring rok v. 2003.

Auto riadne štartuje ide pekne na 1 a 2 stupni riadne ťahá výkon je v poriadku no pri hodení 3,4, a 5 stupňa rýchlosti a pri zošliapnutí plynového pedálu na podlahu motor začne pekne ťahať no po chvíľke stratí výkon vyskočí mi chyba - FUEL INJECTION SYSTEM - system vstrekovania paliva , z motora idú strašne zvuky akoby valce šli naprázdno a s motorom strašne trasie. Po vypnutí motora a znovu zapnutí a naštartovaní chyba zmizne, motor ide opäť pekne no zase pri zaradení 3 alebo 4 alebo 5 stupňa a zošliapnutí plynového pedálu na podlahu sa objaví zase ta istá chyba. Pri tomto všetkom je motor zohriaty nemá veľkú spotrebu, všetko funguje. Pri napojení na diagnostiku mi vyhodilo chybu a to u snímača tlaku paliva na hornej rampe alebo u kablovačky od uvedeného snímača. Kablovačku mi premerali ta je v poriadku a snímač tlaku paliva som kúpil nový BOSCH, ktorý sme vymenili no chyba pretrváva naďalej. Taktiež mi menili pomocné čerpadlo paliva, ktoré je pod vodičovou sedačkou a taktiež mi menili aj nejaké relé, ktoré asi súvisí so systémom vstrekovania paliva no nič nepomohlo. Pri diagnostikovaní počas jazdy mi všetky vstreky ukazovali dobre hodnoty, tlaky na čerpadle ukazovali dobré hodnoty no tesne pred vyskočením chyby sa tlaky rozhádzali a ukazovali veľké odchýlky a taktiež vstreky mali úplne iné hodnoty no stále vyhadzuje chybu snímača tlaku paliva na rampe alebo kablovačku z uvedeného snímača.

Ak by mal niekto s týmto skúsenosť alebo by mi vedel nejako poradiť uvítam každú poznámku.

Re: chyba so systémom vstrekovania paliva - fuel injection s

Napísané: Štvrtok, 24. Októbra 2013, 12:24
od Lewelboss
Ak po vymene za novy a poriadny snimac chyba bez zmeny pretrvava, logicky by som hladal asi tak, ze kedze snimac snima tlak na rampe vstrekovania a tesne pred chybou sa tlaky rozchadzaju, tak MOZNO mas vaic-menej nanic samotny regulator, ktory ten tlak ovlada.
Dalsia otazka, od kedy sa toto deje?

Re: chyba so systémom vstrekovania paliva - fuel injection s

Napísané: Štvrtok, 24. Októbra 2013, 12:37
od ROKI49
Ako keby som o svojom aute cital. Mne to spravilo 2x, mal by si tu dat tu chybu presne v Inpe ako bola. Ja som mal tusim 4496 Rail pressure plausibility. Stalo sa to okolo 3000rpm, oba razy, 15 minut po sebe, motorom zacalo dost klepat, ale nejake vynechavanie valcov som nepostrehol. U mna to preslo ked som vyjazdil nadrz. Vyjebane slovenske patoky. Poviem ti, ze cerpadlo pod vodicom bola skoda penazi. To sa prejavuje uplne inak.

Cize senzor si vymenil, takze ostavaju tieto priciny:
-pojebaty regulator tlaku na CR cerpadle
-vstreky pustaju do prepadu a pada tlak na rampe
-slovenske patoky v nadrzi

Vstreky aj ked ukazu v inpe dobre hodnoty mozu do prepadu pustat. Bud preto, ze je tam daka necistota alebo preto, ze su vybehane. Ja som mal zrejme ten prvy pripad a vycistilo sa to. Spravil som s autom odtedy vyse 10000 a motor ide snad lepsie nez kedykolvek predtym. Dost pomoze tomu obcas zadrbat az do cerveneho, nech sa to preplachne. Ak mas vstreky uz vybehane, tak ostava len zazelat vela stastia, v piatky nechlastat a mäsko len v nedelu. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Re: chyba so systémom vstrekovania paliva - fuel injection s

Napísané: Štvrtok, 24. Októbra 2013, 13:00
od davidečko
Lewelboss - máš na myslí ako dlho mi tu chybu vypisuje?... ak áno tak začalo mi to robiť presne v deň keď som šiel na BMW zraz na Dobrú Ňivu to neviem aký bol dátum ale ten deň si dodnes pamätám =D

ROKI49 - už som rozmýšľal nad tým že nalejem do nádrží nejaký ten čistič do firmy PRO - TEC


dik za rady skúsim ešte tieto veci pozrieť. Bolo mi povedané že to môže byť aj vysokotlake čerpadlo.

Re: chyba so systémom vstrekovania paliva - fuel injection s

Napísané: Štvrtok, 24. Októbra 2013, 13:14
od ROKI49
davidečko napísal:
ROKI49 - už som rozmýšľal nad tým že nalejem do nádrží nejaký ten čistič do firmy PRO - TEC


dik za rady skúsim ešte tieto veci pozrieť. Bolo mi povedané že to môže byť aj vysokotlake čerpadlo.

Na vysokotlakom cerpadle je jedina problemova vec a to ten regulator. Nejako nezvyknu odchadzat..

Re: chyba so systémom vstrekovania paliva - fuel injection s

Napísané: Štvrtok, 24. Októbra 2013, 16:33
od davidečko
Jasne skúsim to vymeniť..... potom napíšem v čom bola chyba ;)

Re: chyba so systémom vstrekovania paliva - fuel injection s

Napísané: Štvrtok, 16. Januára 2014, 20:32
od davidečko
Zdravým po dlhšom čase som sa sem dostal tak vám chcem napísať a dať vedieť ako to pokračuje.

Moja chyba na motore ďalej pretrváva a to som vymenil snímač na vysoko tlakom čerpadle, všetky vstreky som dal premerať na stolicu a sú v poriadku ďalej som dal nové podávacie čerpadlo paliva, nový palivový filter- nič nepomohlo stále to isté. Teraz by som skôr povedal že motor dlhšie vydrží ťahať no nakoniec aj tak vyskočí ta istá chyba .

Ďalej idem skúsiť vymeniť šteker na snímači tlaku paliva na rampe nakoľko to často odchádza kvôli kontaktom a nakoniec skúsim vymeniť riadiacu jednotku. Potom dám vedieť či to pomohlo alebo nie.

Re: chyba so systémom vstrekovania paliva - fuel injection s

Napísané: Piatok, 17. Januára 2014, 00:58
od TT-SIMIK
Diag musi napisat aj to co bolo pricinou plausibility,ci uz nizky tlak na rampe,alebo vysoky.....ak je zly vstrek,vypise vedsinou nizky,ak konektor tak vysoky,lebo prekroci svoju prahovu hodnotu.....v 95% to robi vzdy konektor,ostatne robia vstreky,alebo samotne cislo....live diag ti ukaze co poklesne.....

Re: chyba so systémom vstrekovania paliva - fuel injection s

Napísané: Piatok, 4. Júla 2014, 12:17
od davidečko
Nazdar takže po dlhšom čase som sa sem dostal... tak Vám píšem že chybu mam odstránenú. Chyba bola vo vysoko tlakom čerpadle.... celé mi to vymenil švagor, ktorý inak pracoval v BMW servise v Poprade... teraz maká na svoje tričko... je to veľký šikovník.... hehe týmto mu tu nechcem robiť reklamu.... Ale som Happy motor ide ako hodinky... takže to by bolo asi všetko k tejto téme..... =)