530d 135kW -nestartuje - už znovu štartuje
Napísané: Nedeľa, 20. Októbra 2013, 19:48
Ahoj,
e39 530da 135kW opat nestartuje...
starter toci ale neodpaluje proste len toci a toci bezvysledku
Na pristrojovke nesvieti ziadna kontrlolka okrem airbagu, Impa nevypisala ziadnu chybu okrem zhavenia a neskor po premazani ani tu. Sem tam popri startovani vypise znavenie (Vorgluhen?) na pristrojovke
Podavacie cerpadlo tlaci naftu, ta sa dostava k stredotlakemu (pod vodicom) stredotlake cerpadlo tiez funguje a tlaci za filter, impa napisala tlak 3.7baru, po vymene cerpadla 3.65Baru cca, cerpadlo je z fungujucej 530d
dnes sme natrafili na problem ze pri toceni starterom pise pre supply pressure cca 3.6b ale na raili napisalo cca 80barov (je pravda ze baterka uz bola slaba a tocilo slabsie)
Moja otazka znie: kolko ma byt presne Pre supply pressure, teda aka je minimalna hodnota?
to ze je na raili maly tlak je mozno sposobene baterkou..
pri akom napati baterky RJ odpoji vstreky ?
este posledne co vidim na chybu je prepadovy ventil na nafte? zeby nedrzalo tlak? alebo eletromagneticky ventil na CR cerpadle (vysokotlakom)
vymenil som: stredotlake cerpadlo, snimac polohy vacky, a rail pressure senzor- teda cidlo tlaku na riali. =vsetko z fungujuceho motora
p.s. po cca tyzni, co cca auto stalo sme skusali dalej menit a startovat dali sme ozivenu baterku a auto na kable na druhu 530d otocim klucom a auto zazracne nastartovalo, dnes zas nic len toci a toci
vyskusal som 2 kluce takze imonilizer asi tiez nie
e39 530da 135kW opat nestartuje...
starter toci ale neodpaluje proste len toci a toci bezvysledku
Na pristrojovke nesvieti ziadna kontrlolka okrem airbagu, Impa nevypisala ziadnu chybu okrem zhavenia a neskor po premazani ani tu. Sem tam popri startovani vypise znavenie (Vorgluhen?) na pristrojovke
Podavacie cerpadlo tlaci naftu, ta sa dostava k stredotlakemu (pod vodicom) stredotlake cerpadlo tiez funguje a tlaci za filter, impa napisala tlak 3.7baru, po vymene cerpadla 3.65Baru cca, cerpadlo je z fungujucej 530d
dnes sme natrafili na problem ze pri toceni starterom pise pre supply pressure cca 3.6b ale na raili napisalo cca 80barov (je pravda ze baterka uz bola slaba a tocilo slabsie)
Moja otazka znie: kolko ma byt presne Pre supply pressure, teda aka je minimalna hodnota?
to ze je na raili maly tlak je mozno sposobene baterkou..
pri akom napati baterky RJ odpoji vstreky ?
este posledne co vidim na chybu je prepadovy ventil na nafte? zeby nedrzalo tlak? alebo eletromagneticky ventil na CR cerpadle (vysokotlakom)
vymenil som: stredotlake cerpadlo, snimac polohy vacky, a rail pressure senzor- teda cidlo tlaku na riali. =vsetko z fungujuceho motora
p.s. po cca tyzni, co cca auto stalo sme skusali dalej menit a startovat dali sme ozivenu baterku a auto na kable na druhu 530d otocim klucom a auto zazracne nastartovalo, dnes zas nic len toci a toci
vyskusal som 2 kluce takze imonilizer asi tiez nie