Strana 1 z 2

m57 oživenie golema

Napísané: Nedeľa, 14. Júla 2013, 19:11
od sklenus
ahojte, snažím sa rozbehnúť 135kw 3liter po pá rôčkoch leňošenia, vymenil som olej, pretočili sme motorom cez kľukovku, vštko pozapájané, INPA nenapísala žiadnu chybu, no motoru sa nejak nechce naskočiť - točí ale neodpáli, nemá naftu, avšak z prepadov už kvapká nafta a ale motor nič

skúsil som čerpadlo napojiť priamo, do prívodu VT čerpadla som napojil cez filter vysokotlak z pod vodiča, odvod som odpojil od prepadov vstrekov priamo do vedľajšej nádoby ( abych to zasa nemusel cucať z nádrže)

avšak po odpojení prívodu k vstreku z rampy, bola síce rampa zaliata naftou, ale vôbec ani nevytekala, takže ma nepušťa VT čerpadlo, chem sa teda spýtať, či má v sebe elektroventil, alebo už asi bude KO, mám doma druhé , ale zasa meniť sa mi to zbytoče nechce, úplne nasuchu hádam byť nemohlo, niečo z nafty v ňom muselo ostať, žeby sa všetka vyparila?

keby mal niekto nejakú radu, nech rozpíše vlákno, budem vďaľný za každú radu

ešte ma napadlo, nemám nahodený hlavný kliňák, mám nový doma, ale pojazdové kladky si to už odpískali, žeby to mohlo byť aj tým, že RJ nemá údaj o otáčkach, aj keď už by si to mohla počítať z čidla vačky a kľuky pri zotrváku nie ?

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Nedeľa, 14. Júla 2013, 20:17
od rancsodavid
Hmmm. VT RADSEJ HOVOR CR.common rail.cez diagnostiku sleduj live data aky mas tlak na rampe.ano CR CERPADLO ma svoj ventil ale sa to nazyva regulator tlaku.uz bmw nemam ale ak sa dobre pamatam pri starte natlakuje az nad 400 barov.ak ti diag nepise chybu tak elektricka cast bude dobra.moze byt ze mas mechanicku chybu.napriklad CR cerpadlo,ale to je posledne co odide.

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Nedeľa, 14. Júla 2013, 20:45
od sklenus
no zajtra poskúšam, ono ťažko kukať life data, keď to len točí a točí, nemám stály zdroj, takže to asi nebude ono iba cez baterku

zaráža ma však, že to netečie z railu, mal som odpojený vysokotlaký prívod z rampy do vstreku a netieklo z nej nič, nie že striekalo, naftu tam natlačilo asi iba cez tie prepady

ale vravím zajtra sa tomu povenujem viac a hlavne ak zoženiem kladky, natiahnem aj remeň, nech to má všetko čo treba a potom sa môžme baviť, keď bude veštko ok

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Nedeľa, 14. Júla 2013, 22:56
od csuka530d
Startovat to ma aj bez klinoveho remena.

A z rampy len vytecie nafta , nestrieka.

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Nedeľa, 14. Júla 2013, 23:34
od PetoK
To je ten motor co som bol pri tom? Co ste s tym porobili, vsak to uz brcalo ???

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Pondelok, 15. Júla 2013, 05:08
od sklenus
PetoK napísal:
To je ten motor co som bol pri tom? Co ste s tym porobili, vsak to uz brcalo ???

Ano, to je ten motor co si pri nom bol, ale ten v e34, ten este nebrcal :D

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Pondelok, 15. Júla 2013, 12:05
od PetoK
Je zapojene vsetko okolo EWS ? komunikuje to s DDE ? Zrejme ti nepovoluje start...

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Pondelok, 15. Júla 2013, 18:56
od sklenus
PetoK napísal:
Je zapojene vsetko okolo EWS ? komunikuje to s DDE ? Zrejme ti nepovoluje start...


elektrika je komplet zapojená, všetko z jedného auta, budíky sú z iného, ale zrejme už "odblokované" pretože normálne zobrazujú najazdené km, aj trip km, INPA nepíše žiadnu chybu EWS, ani v DDE 4 ani samostatne v chassis EWS, štartujem s kľúčom v krúžku, všetko by malo byť ok čo sa týka motoru a EWS

dnes som sa k tomu nedostal, ale minule ako som skúšal, či je v rampe tlak, tak som mal dopojené komplet vstreky, pretože už som zvažoval, že ich vymením, možno to robilo aj preto, skúsim zajtra

ešte mi napadlo, keby podávačka tlačila málo, tak by to nechytilo? pretože keď natlačila, tak mi začalo kvapčať z hadíc prepadu, z toho som dedukoval, že by to mohlo stačiť na štart

pohrám sa s tým zajtra a uvidíme, motor sa točí voľne, olej nový, kompresie sú poznať, takže by to mohlo chytiť

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Pondelok, 15. Júla 2013, 19:06
od starynovy
mozno nie, ked som sa pokusal nastartovat motor 1.9TDI CR, tak to bez podavacky ani nesteklo.

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Pondelok, 15. Júla 2013, 19:14
od sklenus
starynovy napísal:
mozno nie, ked som sa pokusal nastartovat motor 1.9TDI CR, tak to bez podavacky ani nesteklo.


dal som tam slabšiu zatiaľ, má tak 3 bary, dúfal som že na štart to bude stačiť, každopádne origo podávačka už je niekde na pošte takže dám ešte viac dokopy a potom uvidíme

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Pondelok, 15. Júla 2013, 20:36
od rancsodavid
Optimalny tlak je 5barov

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Pondelok, 15. Júla 2013, 20:48
od csuka530d
ano je , ale 5 barov máš potrebných pri 3800 otackach ,

v inpe to krasne vidieť.

na start ti bohovsky staci 3 Bar. pri 2000 otáckach v záťaži je tam cca 3.1baru nutných na chod motora.

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Utorok, 16. Júla 2013, 17:23
od sklenus
tak dnes som sa s motorom opäť hral, napojil som to na lifedata, pre-supply sme pred štartom natlačili na cca 3.5 baru, diagnostika žiadnu chybu nepísala, poštartovali sme, pozrel life data, potom znovu čítanie chýb

prikladám obrázky z INPY a čo ma zarazilo aj v kľude aj pri štartovaní tlak na raily 0.0000, vôbec sa to nezmenilo, zrejme bude vadné skúsim vymeniť

inak skúsil som znovu tú naftu v rampe, tlačí tam, tú prívodnú trubku som mal prázdnu a asi po 2 otočeniach motorom už odtiaľ šla nafta, takže CR čerpadlo dp rampy púšťa, asi teda to čidlo v raily

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Utorok, 16. Júla 2013, 19:19
od sklenus
vymenil som čidlo railu, presvietil káble a stále nič, 0.000 bar

Re: m57 oživenie golema

Napísané: Utorok, 16. Júla 2013, 20:10
od rancsodavid
Odmeraj napatie ci ide von z RJ na tlakovy senzor .