Strana 1 z 1

e39 m57 diagostika zavad

Napísané: Nedeľa, 23. Júna 2013, 22:47
od jararak
Zdravicko pani

poslednu dobu sa nam tu rozmohlo vela pripadov strat vykonu a pod. Co tak napisat svoje postrehy ako sa chyba prejavuje a co ju sposobuje? Nasledne by sa to neako zosumarizovalo.
Neverim, ze znizime drasticky pocet prispevkov na tuto temu, avsak nebude potrebne to pisat zakaznim znova, tuna by to mohlo byt pokope.


Zacnime napriklad

Opis zavady : ziadny tah turba do 2500 otacok, nad tuto hranicu auto taha ako drak
Inpa pise - Charge air pressure control
Ako riesit - je potrebne preskumat podtlakovu regulaciu turba
Mozne priciny - 1, prasknuta podtlakova hadicka/zasobnik podtlaku
2, odijdeny ventil podtlaku

Re: e39 m57 diagostika zavad

Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 16:21
od ketxup
Tak môj prípad

Opis závady: Strata výkonu a výrazné dymenie na čierno pri prudšej akcelerácií.
Pri diagnostike: neviem presne ang. (ale jednoducho odkazovalo na nedostatočný prísun vzduchu) Aj pri jednotlivých chybách postupom času vypisovalo čoraz nižší tlak, čo dokázalo tlačiť. Čakal som aj možnosť poškodenia turba.
Riešenie: V mojom prípade bolo netesné sanie a roztrhnutá hadica čo tlačí od turba (unikal tlak). Vyriešilo výmena sania a hadice.

Nie je to ešte úplne ono, ale výrazné zlepšenie oproti stavu predtým. Ešte tam bude nejaký pes zakopaný.

Re: e39 m57 diagostika zavad

Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 19:50
od csuka530d
Jaro skvelý napad , :thumbup:
ked sem začnem pisat moje postrehy tak možte čitat par hodin:)

Re: e39 m57 diagostika zavad

Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 20:32
od jararak
ides, mas solo :D

Re: e39 m57 diagostika zavad

Napísané: Pondelok, 24. Júna 2013, 22:30
od tomikelly
Pri stlačení tlačidla klimatizácie na klímapaneli vypáli poistku F9

Opis závady: Klíma naplnená prečistená normálne fungovala. Zrazu som zacítil zápach niečoho zhoreného. Po vypnutí a opätovnom zapnutí sa vypálila poistka F9 a a klímapanel nereagoval.
Diagnostika: Neviem či INPA niečo napíše neskúšal som.
Možné príčiny: Ak je to pri stlačení tlačítka klímy iná možnosť ako selenoidová spojka klíma kompresoru nie je. Ak by to robili hneď po otočení kľúča klímapanel resp F9 napája viac vecí treba odsledovať ktoré tlačidlo vypáli poistku a podľa toho hľadať. Ak sa vypáli hneď môže to byť pomocné čerpadlo vody kúrenia, vyhrievané trysky ostrekovača len tieto veci sú priamo napájané.
Riešenie: V prípade odpáleného selenoidu jeho výmena.