Strana 1 z 2
Trhanie pri zrychlovaný-pomoc prosim
Napísané: Štvrtok, 3. Júla 2008, 20:33
od Miro528
Caute mam takyto problémik pri zrýchlovani citit take slabe ani nie trhanie ale mixovanie,rucicka meraca spotreby pri zrychleni vylezie nahor a pri drzani urcitej polohy plyn.pedala (a naslednom zvysovani otáčok)klesa Lenže nejde plynule ale pri klesani sa stale pohybuje hore-dole(vtedy je citit to mixovanie).Cievky, sviečky ,filtre vymene za nove teda az na vzduchovy (ten je Kingdragon ale je vycistineny).
Napísané: Štvrtok, 3. Júla 2008, 21:57
od Helldiver
Ekonomer bere signal od vstrekov, takze nieco dava chybne udaje RJ, ktora podla toho zle vypocita vstreknutu davku paliva. Ak by haprovala zapalovacia sustava, tak by sa to na ekonomere neprejavilo, takze tipujem problem vo vahe vzduchu, kabelazi k cidlu teploty motoru, alebo hallovom snimaci otacok vpredu na remenici.
Napísané: Štvrtok, 3. Júla 2008, 22:25
od airbone
Moze to byt aj prasklou membranou regulatora tlaku paliva v sani. Podobny problem riesil spionator.
Napísané: Piatok, 4. Júla 2008, 08:43
od Miro528
Dik chlapi davnejsie som sem pisal o probleme s lambda sondou ze neskoro zapina neviem ci to naozaj nebude chyba v RJ motora ,vtedy auto bolo na diagnostike a ziadne ine chyby neboli najdene.Merali mi vtedy aj tlak paliva (aj regulaciu pri vyssich otackach) vsetko bolo vporiadku az na spätny ventil na pumpe (akonahle vypnem motor neudrzi sa tlak paliva).Auto ma najazdene 269000 mohla by uz strajkovat aj palivova pumpa? Ukazoval by to ten ekonomer(popripade aj falosny vzduch)???
Napísané: Piatok, 4. Júla 2008, 08:46
od Miro528
Helldiver napísal:Ekonomer bere signal od vstrekov, takze nieco dava chybne udaje RJ, ktora podla toho zle vypocita vstreknutu davku paliva. Ak by haprovala zapalovacia sustava, tak by sa to na ekonomere neprejavilo, takze tipujem problem vo vahe vzduchu, kabelazi k cidlu teploty motoru, alebo hallovom snimaci otacok vpredu na remenici.
je mozne ze diagnostika neodhaly chybne cidlo teploty?Lambda mi zapina az ked teplota vylezie na koniec modreho policka....
Napísané: Piatok, 4. Júla 2008, 08:50
od Helldiver
To je celkom normalne, kym je teplota v modrom, tak zmes zavisi hlavne na teplotnom cidle... AKurat je dolezita doba kedy ti tam vyleze, mne lambda zopne tak asi 30s po nastartovani, ak je studeny motor tak to trva asi minutu. Skontroloval by som ci nie su porusene kabliky k vyhrevu lambdy.
Napísané: Piatok, 4. Júla 2008, 08:57
od Miro528
Helldiver napísal:To je celkom normalne, kym je teplota v modrom, tak zmes zavisi hlavne na teplotnom cidle... AKurat je dolezita doba kedy ti tam vyleze, mne lambda zopne tak asi 30s po nastartovani, ak je studeny motor tak to trva asi minutu. Skontroloval by som ci nie su porusene kabliky k vyhrevu lambdy.
Lambda je uplne nova

Zapnutie trva teraz v teple asi do minuty ale v zime omnohooooo viac aj niekolko minut a dovtedy motor uplne dusi.Moze mat teplotne cidlo iny odpor ktory nevyhovuje RJ ale este diagnostika ho neodhali?????
Napísané: Piatok, 4. Júla 2008, 09:27
od Helldiver
Ja som tiez dal lambadu pred tyzdnom novu... Podla tvojich priznakov by som vobec nespekuloval a radsej to teplotne cidlo premeral, lebo to jasne vyzera nanho:))
Napísané: Sobota, 5. Júla 2008, 06:21
od Miro528
Caute takze vcera som premeral to teplotne cidlo.Pri studenom motore to ukazuje 1,7 kohmu a pri zohriatom 190 ohmov.Podla tabulky co som nasiel na elite by mali byt hodnoty ine
http://www.elitecat.sk/ArticleDetail.as ... &NodeId=-1 pri 25st. - 2,08kohmu a pri 80st. - 302 ohmu takze neviem ci to posunutie stupnice je az taky problem.
A ešte jedna dolezita vec pri premeriavani cidla som sa nahodou dotkol palivoveho vedenia (co ide do listy vstrekov) a zacal odtial kvapkat benzin!!!Bola tam asi povolena spona vycistil som to a dotiahol .Tearz sa to troska zlepsilo uz ten ekonomer az tak nelieta ale este to neni stale ono

Keby som mohol poprosit niekoho ci by mi vedel odmerat svoje cidlo bol by som moc vdacny.
Napísané: Sobota, 5. Júla 2008, 11:56
od Helldiver
Svoje cidlo som meral a davalo mi dobre hodnoty, teda cca take ake si napisal, urcite to cidlo vymen a tie benzinove hadicky rovno tiez a daj aj nove spony, uz nebudu uplne OK ked to kvapkalo.
Napísané: Utorok, 8. Júla 2008, 10:14
od Miro528
Takze dnes mi doslo nove cidlo a ma presne take iste hodnoty ako to co mam

No uvidime ci sa nieco zmeni
Napísané: Nedeľa, 13. Júla 2008, 05:36
od Miro528
Cidlo vymenene + vymenene hadicky na regulator volnobehu (este tieto boli stare) a zmena ziadna

.To mixovanie je aj niekedy viac citit

.Skusal som jazdit aj s odpojenou vahou a ziadny rozdiel.(Pri odpojeni vahy by som mal citit rozdiel ak je v poriadku?Alebo ta zmena je nepatrna?)
Napísané: Nedeľa, 13. Júla 2008, 17:44
od Helldiver
Neviem jak u M50 ale u M20 a M30 je to rozdiel poriadny a neda sa s tym skoro jazdit ked je odpojena vaha...
Napísané: Nedeľa, 13. Júla 2008, 19:16
od Miro528
Dnes som este vycistil vahu ,ide to trosku lepsie a teraz je to este viac citit

.Citit to az od 2700-2800 pri pol az plnom plyne.Mam podozrenie uz len na palivove cerpadlo.
Napísané: Pondelok, 14. Júla 2008, 15:12
od Miro528

Este dodam to trhanie by som lepsie popisal ako samovolne uberanie a pridanie plynu (motor zacne pekne zrychlovat a potom ubere trochu a zase prida a dookola to iste)Uz som zufaly prosiim pomozte
Dik