Streda, 13. Marca 2013, 09:34
Dakujeme vsetkym za input.
Tuto dalsie info vytahol som zo sprav:
- lacne a celkom rychle riesenie je odrezat katy a navarit namiesto nich trubky s rovnakym priemerom. Pri M62TU ti ale pri tomto rieseni budu kontrolne lambdy ktore su za katmi vyhadzovat na palubovke chybu cize budie sondy treba cez diagnostiku vypnut
- Cez EK s tym samozrejme neprejdes - katy na zvodoch su tam skor koli znizeniu emisii pri studenych startoch.
Pokial chces serioznejsie riesenie, ktore prejde emisnou, tak si bud zozen nejake kvalitnejsie 400cpi sportove katy (UniFit, Powerflow, Materialmord) a si bez starosti - prejdes emisnou a lambdy nebudu vyhadzovat chybu. Pri 200cpi katoch by ti kontrolne lambdy davali chybu (treba ich bud vypnut cez diag alebo pouzit svieckovy adapter aby boli mierne vysunute z vyfukoveho potrubia), nie som si ale stopercentne isty ci by si presiel EK kedze euro3 ma tie normy trochu prisnejsie.
Magnaflow katy nedoporucuju, zopar nemcov ich skusalo a po case sa rozpadli. Za tu cenu sa da aj kvalitnejsie - vid znacky ktore som spomenul.
Moj motor: 173kw / 235PS ,M62 bezvanos (cize nemam TU). auto je starsie ako 9/98.
ziadne katy ani lambdy na zvodoch
dve lambda sondy pred hlavnymi katmi co znamena ze sa mozu kludne nahradit katalyzatory rurami a okrem toho ze neprejdes EK to nebude mat ziaden negativny efekt, ziadna hlaska na palubovke ani nic
Ak chces prejst EK, tak ti staci kupit kvalitne 200cpi sportove katy, s ktorymi pri poriadne zahriatom motore prejdes EK bez problemov (M62 bezvanos je este euro2)
So sportovymi katmi to bude rozhodne lepsie, treba ale kupit kvalitne nech sa to po par tisic KM nerozsype.
S vybratymi katmi resp so sportovymi tam nejaky narast vykonu urcite bude, M62 je este motor so starej skoly a pre niektore trhy sa tie motory montovali do aut BEZ KATALYZATOROV cize tam bolo ratane s tym ze ten motor protitlak nepotrebuje.
To je vsetko