motor m57 142Kw utrhnuta klapka
Napísané: Nedeľa, 24. Februára 2013, 14:02
Ahojte.
bratrancek moj nebol vcas informovany a zakupil si rovnake dokonale kazove BMW ako mame mnohi.
530d142Kw automat
Po cca 2 mesiacoch uzivania mu pri rychlosti 20Km/ utrhla oska vyrivej klapky ,nie cela ale 0,5cm z osky na 3valci
Samozrejme to poriadne pobuchalo piest a poskodilo ventili ktore nedoliehali a valec bol v momente vyradeny.
Po demontazi hlavy uplna hracka som si myslel ze to bude narocnejsie som dal hlavu odbornikovy ktory vymenil poskodene ventili zabrusil hlavu proste opravil
Slo nove tesnenie casovanie nastavene auto pekne startuje , ale
Pocut z motora cukanie do sania. Idu vsetky valce ale problem je s tym 3 valcom
Auto som dal zdiagnostikovat a korekcia vstrekov na 5 valcoch je v uplnom poriadku okolo 0 sa to hybe
Len na tom 3 valci mame korekciu +5
Zeby bol vadny vstrek? To by bola velka nahoda vserky boli na stolici pred montazou otestovane a precistene.
Aj ked som tomu neveril no vymenil som 3 .vstrekovac
Hroza to iste motor trocha vybruje a pocut ako cuka do toho sania.
Korekcia s druhym vstrekovacom je nadalej +5
Co som si vsimol a absolutne ma to netesi je ze ak otvorim olejove viko tak sa z neho pari ako z lokomotivy a sriedavo ide dym presn ako cuka tak aj pretlaca dym .
No len na volnobehu aj zvysim otacky na 2300 otacok tak zmyzne to cukani aj z vika prestane dymiet.
Mam podozrenie ze
Hydrostely na 3 valci nepracuju spravne a ventili ostavaju vysiet na volnobehu.
Ale valec ide a po odpojeni vstreku sa motor roztrase
Takze mi to nedava zmysel valec ide no cuka a korekcia je +5
Na tomto valci menil 4 ventili 4 simeringi
Nemoze byt ze pretlaca tlak cez simering ventilu do vackovej komory a tym padom nastavuje korekciu vstrek na +5
A tlak vychadza cez viko oleja
Dakujeeeem
bratrancek moj nebol vcas informovany a zakupil si rovnake dokonale kazove BMW ako mame mnohi.
530d142Kw automat
Po cca 2 mesiacoch uzivania mu pri rychlosti 20Km/ utrhla oska vyrivej klapky ,nie cela ale 0,5cm z osky na 3valci
Samozrejme to poriadne pobuchalo piest a poskodilo ventili ktore nedoliehali a valec bol v momente vyradeny.
Po demontazi hlavy uplna hracka som si myslel ze to bude narocnejsie som dal hlavu odbornikovy ktory vymenil poskodene ventili zabrusil hlavu proste opravil
Slo nove tesnenie casovanie nastavene auto pekne startuje , ale

Pocut z motora cukanie do sania. Idu vsetky valce ale problem je s tym 3 valcom
Auto som dal zdiagnostikovat a korekcia vstrekov na 5 valcoch je v uplnom poriadku okolo 0 sa to hybe
Len na tom 3 valci mame korekciu +5
Zeby bol vadny vstrek? To by bola velka nahoda vserky boli na stolici pred montazou otestovane a precistene.
Aj ked som tomu neveril no vymenil som 3 .vstrekovac
Hroza to iste motor trocha vybruje a pocut ako cuka do toho sania.
Korekcia s druhym vstrekovacom je nadalej +5
Co som si vsimol a absolutne ma to netesi je ze ak otvorim olejove viko tak sa z neho pari ako z lokomotivy a sriedavo ide dym presn ako cuka tak aj pretlaca dym .
No len na volnobehu aj zvysim otacky na 2300 otacok tak zmyzne to cukani aj z vika prestane dymiet.
Mam podozrenie ze
Hydrostely na 3 valci nepracuju spravne a ventili ostavaju vysiet na volnobehu.
Ale valec ide a po odpojeni vstreku sa motor roztrase
Takze mi to nedava zmysel valec ide no cuka a korekcia je +5
Na tomto valci menil 4 ventili 4 simeringi
Nemoze byt ze pretlaca tlak cez simering ventilu do vackovej komory a tym padom nastavuje korekciu vstrek na +5
A tlak vychadza cez viko oleja
Dakujeeeem