Strana 1 z 1

common rail vstrek

Napísané: Utorok, 8. Januára 2013, 23:17
od rancsodavid
nazdar.teraz ze csuka530d mal problemy a bolo to podrobne rozobrate a vyriesene,este dodam.hladal som vela na nete co sa tyka common railu a nasiel som ozaj dost uprimnu firmu,ktora do detailov vysvetli + a - common railu.ich filozofia hovori,ze common rail je perfektny system,len suciastky nie su vyrobene na dlhu zivotnost.prepacte ale je to madarska firma http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/Page1295.html ,prelozim-naj je bosch.cerpadla vydrzia najviac.co sa tyka vstrekov bosch-priemerne vydrzia 150 000km,ked sa staras /adativa/ + 100 000km.ale co sa stane pri vymene vstreku alebo repase??????kazdy jeden vstrek co je vyrobeny tou istou technologiou len v "priemere" splnaju predpisy vyrobcu.nie je 2 rovnaky vstrek.to znamena-vyrobia vstrek,a premeraju podla istych parametrov.tychto parametrov je viac ako 200.ozaj.kazdy vyrobca podla odmeranych parametrov urci 16 az 32 miestny kod.tento kod je pre vstrek to iste ako pre cloveka DNA.tento kod je vyznaceny na vstreku alebo na obale vstreku.pri vymene vstreku tento kod potrebuje riadiaca jednotka motoru,podla kodu vie korigovat DDE odlisne hodnoty vstrekov.takto ma motor najlepsi vykon,spotrebu,hlucnost,emisie atd.vymena alebo repas vstrekov zmeni tento kod pozor!!!!!common rail je na 99% perfektny system,len musis auto nastartovat a ked v kuse vies najazdit 250 000km tak sa oplati.ked denne spravis 50-100 km udrzba ti zozerie uspori na palive.

Re: common rail vstrek

Napísané: Utorok, 8. Januára 2013, 23:41
od PetoK
Toto je vsetko pekne... tento kod ale maju EU3/4 a vyssie vstreky,a M57 135/142kW v E39 taketo vstreky este nepouziva.

Re: common rail vstrek

Napísané: Streda, 9. Januára 2013, 00:54
od airbone
rancsodavid napísal:
nazdar.teraz ze csuka530d mal problemy a bolo to podrobne rozobrate a vyriesene,este dodam.hladal som vela na nete co sa tyka common railu a nasiel som ozaj dost uprimnu firmu,ktora do detailov vysvetli + a - common railu.ich filozofia hovori,ze common rail je perfektny system,len suciastky nie su vyrobene na dlhu zivotnost.prepacte ale je to madarska firma http://www.dieselgodollo.hu/index_elemei/Page1295.html ,prelozim-naj je bosch.cerpadla vydrzia najviac.co sa tyka vstrekov bosch-priemerne vydrzia 150 000km,ked sa staras /adativa/ + 100 000km.ale co sa stane pri vymene vstreku alebo repase??????kazdy jeden vstrek co je vyrobeny tou istou technologiou len v "priemere" splnaju predpisy vyrobcu.nie je 2 rovnaky vstrek.to znamena-vyrobia vstrek,a premeraju podla istych parametrov.tychto parametrov je viac ako 200.ozaj.kazdy vyrobca podla odmeranych parametrov urci 16 az 32 miestny kod.tento kod je pre vstrek to iste ako pre cloveka DNA.tento kod je vyznaceny na vstreku alebo na obale vstreku.pri vymene vstreku tento kod potrebuje riadiaca jednotka motoru,podla kodu vie korigovat DDE odlisne hodnoty vstrekov.takto ma motor najlepsi vykon,spotrebu,hlucnost,emisie atd.vymena alebo repas vstrekov zmeni tento kod pozor!!!!!common rail je na 99% perfektny system,len musis auto nastartovat a ked v kuse vies najazdit 250 000km tak sa oplati.ked denne spravis 50-100 km udrzba ti zozerie uspori na palive.


ty si objavil ameriku.
Ten kod nie je urcite ani 16 a ani 32 miestny ale ano, je to kod regulacnej odchylkky, ma ho kazdy vstrek od vyroby. Takyto vselijaki repaseri pouzivajuci primitivne cinske pristroje alebo nieco lacne, naozaj nevedia vygenerovat novy chod, ale firmyk vybavene tymi najdrahsimi testovacimi zariadeniam od BOSCH, ako napriklad EPS 945, vedia vygenerovat aj tento kod...... respektive zistit ci je v pohode. Samozrejme ze tie kody by sa mali zapisat do RJ motora cez diagnostiku, u tych modelov kde to je potrebne ako spomina PetoK.
Sudiac vsak podla tej madarskej stranky (nic v zlom, ale ta stranka vyzera ako keby sa ucili v prvom rocniku na zakladnej skole tvorit html kod :) ) take vybavenie nemaju :) ale mozno sa mylim ;)

Re: common rail vstrek

Napísané: Streda, 9. Januára 2013, 05:53
od rancsodavid
Dakujem za odpovede.clovek vzdy sa uci

Re: common rail vstrek

Napísané: Streda, 9. Januára 2013, 08:20
od BMW 07
David, dúfam, že sa nenahneváš, ale hodím to sem, keďže názov je zhodný s mojou záležitosťou ...

Volali mi dneska ráno s dosť zlou správou... Vybrali vstrekovač a ten je ževraj úplne rozsypaný a nedá sa repasovať... ](*,)
Že asi bude treba nový... Prosím Vás o pomoc: Nedá sa niekde zohnať repasovaný vstrek?? Tento môj nie je vhodný na exchange a či mám kupovať nový, to neviem... Povedali mil, že nový okolo 420€.

Mám čo to načítané a ževraj nie je dobré meniť fungel nový len jeden ks kvôli tým spomínaným kódom... ak sa mýlim, tak ma opravte.

Poprosil by som Vás o akýkoľvek kontakt, kde by sa dal zohnať vstrekovač či už nový, alebo repasovaný na e39 530D 142kw.

Vopred ďakujem.

Re: common rail vstrek

Napísané: Streda, 9. Januára 2013, 09:13
od rancsodavid
Chod na norik.sk.tam mas pouzite za 99 eur.das premerat vycistit a hotovo.alebo hladaj bazos alebo autobazareu.

Re: common rail vstrek

Napísané: Streda, 9. Januára 2013, 09:34
od BMW 07
Fakt, norik.sk ... :shock: Ďakujem pekne, ale bohužiaľ už len info do budúcnosti, ktorá sa zíde.

Lebo už je pozde, kamarát mi zohnal nečakane nový za dobrú cenu a zajtra by som ho mal mať.

Ako je to s tým generovaním kódov? Na M57 142kw sa to teda nerieši? Takže to bude v pohode, keď mi tam založia tento nový?

Re: common rail vstrek

Napísané: Streda, 9. Januára 2013, 10:29
od rancsodavid
Airbone kapd be.preloz si.

Re: common rail vstrek

Napísané: Streda, 9. Januára 2013, 12:24
od TT-SIMIK
ak ti niekto ponukal vstrek za 420€ tak ta chcel dobre ojebat....novy stoji od 220€-330€ podla toho kde kupuješ a akého máš dodavatela.....povädšine sa bežný smrtelnik pod cenu 290€ nedostane,ale su ludia čo si ho vedia zohnať aj za 220€.......

Re: common rail vstrek

Napísané: Streda, 9. Januára 2013, 13:06
od rancsodavid
V noriku predavaju nove za 230e

Re: common rail vstrek

Napísané: Streda, 9. Januára 2013, 14:23
od korado
A kľudne tam daj nový a nerieš, ja som mal tiež jeden zlý, konkrétne piaty, vymenil som ho za nový a podľa diagnostiky sa "upravili" hodnoty aj ostatných, konkrétne:

1. valec: -0,43 / -0,20
2. valec: -0,21 / 0,08
3. valec: -1,00 / -0,65
4. valec: -0,59 / -0,49
5. valec: 1,83 / 0,59
6. valec: 0,01 / 0,18

prvá hodnota je pred výmenou, druhá hodnota je po výmene, menil som iba jeden (5. valec)

Re: common rail vstrek

Napísané: Streda, 9. Januára 2013, 16:27
od BMW 07
Podľa týchto cien ma chceli urobiť v priemere minimálne o 160€. Neviem, že čím som si to zaslúžil, ale mne sa to hneď nezdalo.
Ja beriem zajtra konkrétne nový kus za 265€ po "zľave". Čo už, je pozde to zmeniť...

Re: common rail vstrek

Napísané: Štvrtok, 10. Januára 2013, 20:54
od csuka530d