530d- už mám rád BMW, Vyriešené
Napísané: Štvrtok, 3. Januára 2013, 16:53
Ahojte , som tu nazad a zrejme ste si z nadpisu vydedukovali, že mám opať zlé moje vydrbané auto
si myslim že mám rekord v poruchovosti svatoznámeho vozidla BMW - u mna BMG invest.
tak začnem a snať to vyriešime , teraz klakol motor roka m57 3.0d 142Kw
problém sa začal z ničoho nič , pri prudsej akceleracii okolo 2700 ot palubovka vyhodi Einspritzenlage či ký fas (zle pixle)
motor hodi do nudzoveho režimu a zniži mu výkon. po opatovnom štartovani vsetko ide normálne len dlho štartuje často aj 40 sekund
zastudena štartuje auto sca 5 sekund toči kým chyti.
motor dymí ako nikdy pred tým .
na diagnostike sme zistili nasledovné . pressure senzor ( na rampu som kupil druhý den nový )
a na tretom valci bola hodnota vstreku +1.8 ( na tretí den vstrek vymenený )
robí to isté . teraz sú všetky vraj OK ani jedna neide do plusu a pohybuju sa vsetky v minuse
Iné mi neostáva ako samotné vysokotlakové podávacie čerpadlo názvom CR
zmeral som tlak na rampe na volnobehu okolo 800 otáčok mám 33Kpa a požadovaný tlak taktiež 33Kpa
vo vyssich otáčkach sa požadovaný rovná aktualnemu tlaku
ale čo som si všimol že to preskakuje z 33Kpa na 34Kpa a nazad
nemalo by to konštantne držať tlak? aky tam má byt pri volnobehu?
regulačný ventil ako otestujem .?
ako by som vedel zmerať CR čerpadlo či nieje vadné? pri štartovaní tlak nevieme zmerať
mohol by som napojiť multimeter na tlakový senzor rampy a zmerať prud pri volnobehu a následne pri štartovaní , porovnám a prepočítam
viem že je najistejšie vymontovať CR dať na stolicu a otestovať ho, ale to zatial nepripadá do úvahy vymontovat a možno je vada inde.
takže prosím Vás skúste poradiť
Dakujem
si myslim že mám rekord v poruchovosti svatoznámeho vozidla BMW - u mna BMG invest.
tak začnem a snať to vyriešime , teraz klakol motor roka m57 3.0d 142Kw
problém sa začal z ničoho nič , pri prudsej akceleracii okolo 2700 ot palubovka vyhodi Einspritzenlage či ký fas (zle pixle)
motor hodi do nudzoveho režimu a zniži mu výkon. po opatovnom štartovani vsetko ide normálne len dlho štartuje často aj 40 sekund
zastudena štartuje auto sca 5 sekund toči kým chyti.
motor dymí ako nikdy pred tým .
na diagnostike sme zistili nasledovné . pressure senzor ( na rampu som kupil druhý den nový )
a na tretom valci bola hodnota vstreku +1.8 ( na tretí den vstrek vymenený )
robí to isté . teraz sú všetky vraj OK ani jedna neide do plusu a pohybuju sa vsetky v minuse
Iné mi neostáva ako samotné vysokotlakové podávacie čerpadlo názvom CR
zmeral som tlak na rampe na volnobehu okolo 800 otáčok mám 33Kpa a požadovaný tlak taktiež 33Kpa
vo vyssich otáčkach sa požadovaný rovná aktualnemu tlaku
ale čo som si všimol že to preskakuje z 33Kpa na 34Kpa a nazad
nemalo by to konštantne držať tlak? aky tam má byt pri volnobehu?
regulačný ventil ako otestujem .?
ako by som vedel zmerať CR čerpadlo či nieje vadné? pri štartovaní tlak nevieme zmerať
mohol by som napojiť multimeter na tlakový senzor rampy a zmerať prud pri volnobehu a následne pri štartovaní , porovnám a prepočítam
viem že je najistejšie vymontovať CR dať na stolicu a otestovať ho, ale to zatial nepripadá do úvahy vymontovat a možno je vada inde.
takže prosím Vás skúste poradiť
Dakujem
