Strana 1 z 1
530D do 2500rpm netaha
Napísané: Nedeľa, 18. Novembra 2012, 21:02
od Peters2
Zdravym, moja 530D jedneho dna prestala tahat cca. od 2500rpm, tak som tu prehladal forum a docital som sa ze najskor bude chybny elektroventil na ovladanie turba. K tomu bolo pisane ze je tej isty ako na EGR ventile, tak som ichmedzi sebou prehodil, auto zrazu kus ozilo, ale problem je v tom ze pred tym fajne tahalo do 2500rpm a teraz taha az od 2500rpm. Do 2500rpm to teraz voooobec nejde, skapaty pes. Co s tym, poradte prosim.
Re: 530D do 2500rpm netaha
Napísané: Nedeľa, 18. Novembra 2012, 21:40
od Rudo ZM
Keď si prehodil medzi sebou tie elektroventily,EGR si nechal funkčný?Lebo ak ano,chybu si len presunul na iné miesto a nie odstránil...Ide o to že ak zobereš dobrý ventil z EGR a dáš ho na turbo,tam je to OK.Ale ak zobereš vadný ventil od turba a dáš ho na EGR,začne ti robiť blbosti tam.Preto treba pri takejto výmene EGR znefunkčniť a to tak že ventil zapojíš na šteker aby si auto nič nevšimlo a úplne ho odstavíš od podtlaku.Mne to takto funguje asi rok a úplne bez problémov...
Re: 530D do 2500rpm netaha
Napísané: Nedeľa, 18. Novembra 2012, 22:00
od csuka530d
hlavne prekontroluj podtlakovú hadicku ktorá ide k turbu ,
toto iste som mal ked pola hadicka roztrhnutá.
Re: 530D do 2500rpm netaha
Napísané: Pondelok, 19. Novembra 2012, 08:01
od Peters2
Rudo ZM - myslis ze EGR ma taky vplyv na tah auta? Skusim to teda zaslepit, dam nejaku skrutku do hadicky, to by malo stacit nie?
csuka530d - praveze hadicky som kontroloval hned, a to vsetky podtlakove, vyzerali v pohode a ktora sa mi nezdala tak som koniec trosku odrezal a natiahol nanovo... Skusim to s tym EGR a dam vediet.
Re: 530D do 2500rpm netaha
Napísané: Pondelok, 19. Novembra 2012, 21:19
od BavoracikE46
kde sa nachadza ta podtlakova hadica? pokukam ju aj ja
Re: 530D do 2500rpm netaha
Napísané: Pondelok, 19. Novembra 2012, 21:58
od Rudo ZM
Može ale aj nemusí mať.Ak ho ten zblbnutý ventil drží stále otvorený,može prepúšťať spaliny do sania aj vtedy keď ich tam vobec netreba a motor sa jednoducho dusí...Skrutka do hadičky by mala na vyskúšanie stačiť...
Csuka má pravdu,tento podtlakový systém je citlivý na akúkolvek netesnosť.Musí byť totálne tesný,inak všetko zblbne.Rozhádže ho napríklad aj deravý silentblok motora...