Strana 1 z 1

bmw e39 V8 vymena OSV

Napísané: Utorok, 30. Októbra 2012, 18:59
od maniaczv
robil dakto vymenu OSV ???? podla navodov to nieje nic zlozite tak zbieram dake info ??


Re: bmw e39 V8 vymena OSV

Napísané: Streda, 31. Októbra 2012, 22:34
od MDK
Ja sa na to chystam hned ako dojdu diely, tzn pondelok utorok.
Tu som nasiel trochu lepsie video ako na to.
[youtube]qZITZoLTgGE&feature=plcp[/youtube]

Re: bmw e39 V8 vymena OSV

Napísané: Streda, 31. Októbra 2012, 22:43
od maniaczv
jj toto som tiez kukal aj ja mam objednane na to vec :D ...
no u teba sa to ako prejavuje ? u mna len ked prsi inac je vsetko v poriadku kym nieje vonku vlhko prvy start ok ale ked uz sa zohreje potom vzdy pri nastartovani dymi ako vo videu

Re: bmw e39 V8 vymena OSV

Napísané: Streda, 31. Októbra 2012, 23:01
od MDK
mne dymi za studena az kym nema tak 40stupnov. otacky stacu na volnobehu a vacsinou skape za studena na volnobehu. ale to mozu byt este dalsie veci:)

Re: bmw e39 V8 vymena OSV

Napísané: Utorok, 20. Novembra 2012, 08:34
od birki
maniaczv napísal:
jj toto som tiez kukal aj ja mam objednane na to vec :D ...
no u teba sa to ako prejavuje ? u mna len ked prsi inac je vsetko v poriadku kym nieje vonku vlhko prvy start ok ale ked uz sa zohreje potom vzdy pri nastartovani dymi ako vo videu

co ta vysli veci na to.. ?

Re: bmw e39 V8 vymena OSV

Napísané: Utorok, 20. Novembra 2012, 17:27
od Risho_21
ide vam aj auto na 7 valcov ked nastartujete ?

Re: bmw e39 V8 vymena OSV

Napísané: Utorok, 20. Novembra 2012, 17:59
od maniaczv
nie auto startuje bez problemov veci stoja tak do 80 euri ...ale bohuzial zatial ich nemam :/

Re: bmw e39 V8 vymena OSV

Napísané: Streda, 21. Novembra 2012, 08:51
od jollyjoker
Niečo podobné som riešil. Mal som konkrétne tento problém:
http://www.youtube.com/watch?v=sXpPSHNFvE4

Prečítajte si komentáre na pod tým videom, ja som to nespravil a vymenil som olejový separátor, ktorý sa nachádza za rozvodovou reťazou. Motor bol slušne odstrojený (niekde mám foto). Po výmene separátora (11 15 1 705 272) a výmene mnohých tesnení a vodnej pumpy som motor poskladal a problém sa neodstránil ale bol ešte horší. Vedel som že to teda bude niekde v tom čo som rozoberal. Potom ma napadlo že skúsim či nesaje falošný vzduch. Skúšal som to takto:
http://www.youtube.com/watch?v=s1fTSP8VHvA

V momente som zistil že to ťahá falošný vzduch cez zadný kryt sania (11 61 7 501 563). Objednal, vymenil a auto šlo ako hodinky.

Doba výmeny separátora 5 dni (lebo som dal striekať víka ventilov) inak sa to dá keď máte všetko do 2 dní keď to robíte prvý krát, ale aj tak vám bude chýbať nejaké to tesnenie takže rátajte kľudne 4-5 dní.
Doba výmeny zadného krytu sania 2 hod. Ale to som už rozoberal druhý krát a vedel som čo a jak. Dával som dole len palivovú rampu a sanie. Pri výmene toho krytu musí ísť dole sanie, inak by ste museli mať zlaté ručičky a špeci náradie. Predsa len je to 5ka a tá ma o málinko menej priestoru za motorom ako tá 7ma na videu.

Jednalo sa o motor M62TUB44. Ceny komponentov cca:
separátor 50 e
zadný kryt sania 60 e
vodná pumpa 150 e
kopec tesnení a O krúžkov 50-100 e

Mňa to komplet vyšlo aj so striekaním vík 400 e + 100 e výmena vodného regulátora na chladiči oleja prevodovky. Pri prvom rozoberaní sa vždy niečo prihodí, toto bola kapánek drahá súčiastka. Treba si poriadne naštudovať TIS. Inak cena 400 e je bez roboty, vymieňal som to sám s dopomocou.

Re: bmw e39 V8 vymena OSV

Napísané: Pondelok, 14. Januára 2013, 14:58
od maniaczv
http://www.youtube.com/watch?v=c8z5A-pGQqI

chlapi je toto chyba OSV alebo inac PCV membrany ??????? M62TU