Strana 1 z 1
5ka - 2.8i
Napísané: Piatok, 23. Mája 2008, 21:50
od Komo
Zdravim.
Vopred sa ospravedlnujem za to, ze nemam prestudovane forum.
Teraz k veci.
Bratranec si kupil svoju prvu karicku. Je to jazdeny Bavorak, 2.8i 6V. (r.v 1997)
Auto jazdi celkom slusne, akurat sme narazili na jeden problem.
Pri cca 5000 - 5500 otackach zacne auto zadrhavat, ako keby siel motor v nudzovom rezime (ja sam mam vectru, tam je nudzovy rezim kolo 4000).
Kontrolka motora nesvieti (nevylucujem ze chyba ziarovka).
Auto ide v pondelok do servisu na obhliadku atd. takze to osobne nevidim ako problem, prakticky som sa len chcel spytat, ci sa uz niekto s tym stretol, pripadne ci sa da aspon priblizne takto "na sucho" bez diagnostiky urcit porucha.
Za odpoved vopred diky
Napísané: Piatok, 23. Mája 2008, 21:57
od Peppo
oprava... baworak nieje V6 ale R6
V6 je do Vecka
R6 je radovy...
tajny tip - palivove cerpadlo, pumpa.... spinavy vzduchovy filter, vaha vzduchu... diagnostiku skus
Napísané: Piatok, 23. Mája 2008, 22:06
od Komo
Dik za vyjasnenie, ale za slovicka sa hadam chytat nejdeme.
Dik za tip, urcite to poslem dalej....
Ak by mal este niekto nieco k tomu...tak sem s tym..
Napísané: Piatok, 23. Mája 2008, 23:38
od airbone
Komo napísal:Dik za vyjasnenie, ale za slovicka sa hadam chytat nejdeme.
Dik za tip, urcite to poslem dalej....
Ak by mal este niekto nieco k tomu...tak sem s tym..
To moze byt velmi vela alternativ, trebarz - napriklad nadtrhnuta membrana ventilu regulacie tlaku paliva.... alebo lambda na odchode apd..... hodte to na diagnostiku, lebo bez nej mudri nebudete
Napísané: Sobota, 24. Mája 2008, 09:29
od Ferinoza
Peppo napísal:oprava... baworak nieje V6 ale R6
V6 je do Vecka
R6 je radovy...
tajny tip - palivove cerpadlo, pumpa.... spinavy vzduchovy filter, vaha vzduchu... diagnostiku skus
noo este by som skusil palivovy filter

Napísané: Sobota, 24. Mája 2008, 09:35
od Ferinoza
no ale inak asi 3 tyzne dozadu som mal rovnaky problém na E39 530d tiež mi siel len do 3000 a dosť výkon mal turbínu zoplo vsetko tak jak malo a nakoniec bol problem v pretlakovom ventile ktroy ti udrzuje tlak v palivovej sustave medzi filtrom a vstrekovacim cerpadlom bol pokazeny a prepustal uz pri nizsom tlaku takze na velke otacky to nemalo dostatocne vela paliva .... ale to je diesel neviem ci je nieco podobne aj v benzinovej sustave
Napísané: Utorok, 3. Júna 2008, 22:33
od foxik666
pepoo....on nenapisal V6 ale 6V myslim ze tym myslel 6valec...

Napísané: Streda, 4. Júna 2008, 07:28
od Peppo
foxik666 napísal:pepoo....on nenapisal V6 ale 6V myslim ze tym myslel 6valec...

ked sa uz tahame za slovicka...
vo vseobecnosti sa oznacuju VALCE ako V6, V8, V12 pripadne R6, a
VENTILY ako 6V, 12V, 24V a podobne...
cize spravne je to R6 24V - radovy 6 valec 24 ventilov (4ventily na valec(
hauk...
ale toto jeho problem asi nevyriesi...
Napísané: Streda, 4. Júna 2008, 09:26
od pysta
Kolko to ma nabehanych km? Na volnobehu sa da vytocit do obmedzovaca? Robi to na kazdy benzin?
Kazdopadne by som riesil najprv lacne zakladne veci ako sviecky, vzduchovy a palivovy filter, pak diagnostiku ci nieco nevyhodi.
Tieto motory ale mali problemy s ohoblovanymi vackami, a prejavuje sa to presne ako popisujes. Ak mas 250tkm a viac, vychadzal by som z toho ze vacky su po smrti
A na slovickarenie sa vyserte, nikomu to nepomoze
Napísané: Streda, 4. Júna 2008, 10:03
od airbone
Peppo napísal:ked sa uz tahame za slovicka...
vo vseobecnosti sa oznacuju VALCE ako V6, V8, V12 pripadne R6, a
VENTILY ako 6V, 12V, 24V a podobne...
cize spravne je to R6 24V - radovy 6 valec 24 ventilov (4ventily na valec(
hauk...
ale toto jeho problem asi nevyriesi...
Este k tomu offtopicu pridam ze ak je v avize inzerat "Predam trabant 12V...." ze sa nejedna ani o 12-ventil a ani o 12-valce, ale o auto s 12Voltovou elektrickou sustavou (kedze prve trabanty mali len 6 voltov).
A k tomu este jeden vtip: Viete preco sa otaca trabant na luke dokola? Lebo ma pribuchnutu travu v dverach.
Tolko odomna, s pozdravom airbone.
Napísané: Streda, 4. Júna 2008, 10:53
od BMWpositiv