Strana 1 z 1

523i Spojka

Napísané: Sobota, 8. Septembra 2012, 21:25
od strako93
Zdravím páni prosim potrebujem pomoc stala sa mi taka vec stal som na semafore a chcel som zahrabať na dvojke vypol som si ASC zaradil som dvojku vytočil som motor na max.otačky a ked som pustil spojku tak otačky ostali na plno a kolesa neprehrabovali auto sa iba pomali posuvalo a začalo niečo smrdeť asi spojka..a ked som stlačil spojkový pedal tak isel upne lahko nebol taký tvrdý ako predtým takze je mi jasne ze sa niečo pokazilo a chcel by som vedeť čo konkretne či len lamela alebo niečo ine dakujem.

Re: 523i Spojka

Napísané: Sobota, 8. Septembra 2012, 22:04
od csuka530d
No teba tu pochvália

Ostala ti spojka rozopnuta vyberes prevodovku a uvidis čo si zničil ale stavom sa že diel číslo 1

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... ch/clutch/

Re: 523i Spojka

Napísané: Nedeľa, 9. Septembra 2012, 06:03
od jozefvorisek
#-o nabudúce zaradiť jednotku, vytočiť iba na 5000 a zahrabe ti to bez problémou a bez toho aby si niečo rozbil...

Re: 523i Spojka

Napísané: Streda, 12. Septembra 2012, 17:14
od TheStig
Mňa by zaujímalo prečo si tam dal dvojku...???
Každopádne asi si dal zahuliť lamele, nedokázala také Nm preniesť a začala horieť (ten smrad)... Aj ti niečo hučí teraz? Keď to ide z tuha tak to môže byť prítlačný tanier alebo ložisko, chce to skontrolovať.

Re: 523i Spojka

Napísané: Sobota, 15. Septembra 2012, 20:59
od kobrakai
Gratulujem chalan, som rád, že som ti predal e39nu v perfektnom stave aby si ju takto rozjebaval. Fakt si ma potešil lukaš.

Re: 523i Spojka

Napísané: Sobota, 15. Septembra 2012, 21:47
od Rottwa
Ked chces na burnout radit dvojku, treba ti o par sto koni viac. Tvoja hlupost porazila odolnost pritlacneho taniera a lamela zhorela od hanby. Zarobil si si od 200,- EUR vyssie ak si to budes robit sam, od 300,- ak to das niekomu robit. Inak odporucam set od SACHS, LUK isiel s kvalitou rapidne dole. Ked to budes mat rozobrate, skontroluj si uz aj zotrvacnik. Mozno bude taktiez zrely na vymenu (zarobena suma krat 2).

Nove BMW: cca 4,000 ,- EUR
Zniceny spojkovy set = > 200,- EUR
Hanba, ked chlapec na BMW odide so semaforu s plnymi otackami pomalicky a so smradom spalenej lamely = Na nezaplatenie.

Na vsetko ostatne tu je vas BMWklub.sk

Re: 523i Spojka

Napísané: Nedeľa, 16. Septembra 2012, 06:50
od harrvy
Rottwa napísal:
Ked chces na burnout radit dvojku, treba ti o par sto koni viac. Tvoja hlupost porazila odolnost pritlacneho taniera a lamela zhorela od hanby. Zarobil si si od 200,- EUR vyssie ak si to budes robit sam, od 300,- ak to das niekomu robit. Inak odporucam set od SACHS, LUK isiel s kvalitou rapidne dole. Ked to budes mat rozobrate, skontroluj si uz aj zotrvacnik. Mozno bude taktiez zrely na vymenu (zarobena suma krat 2).

Nove BMW: cca 4,000 ,- EUR
Zniceny spojkovy set = > 200,- EUR
Hanba, ked chlapec na BMW odide so semaforu s plnymi otackami pomalicky a so smradom spalenej lamely = Na nezaplatenie.

Na vsetko ostatne tu je vas BMWklub.sk




Až také zlé to nebude... Teraz som menil spojku SACHS - 130€ :)

Re: 523i Spojka

Napísané: Nedeľa, 16. Septembra 2012, 07:46
od Rottwa
tak to je super cena :thumbup: kde si ju kupil ?

Re: 523i Spojka

Napísané: Nedeľa, 16. Septembra 2012, 07:55
od harrvy
Rottwa napísal:
tak to je super cena :thumbup: kde si ju kupil ?



v MT cez kamaráta mechanika.. Inak tu na klube ponuka od užívateľa Martin46 spojkova sada LUK - 126€

Re: 523i Spojka

Napísané: Nedeľa, 16. Septembra 2012, 08:58
od TheStig
Rottwa napísal:
Inak odporucam set od SACHS, LUK isiel s kvalitou rapidne dole


Mne bolo povedané od skúseného mechanika na BMW nasledovné:
Kúpim sadu od SACHS, otvorím krabicu a všetky diely budú LUK, kúpim sadu od BMW, otvorím krabicu a všetky diely budú LUK... Tak aby som nešpekuloval a kúpil rovno sadu LUK, vraj nik iný tieto spojky nevyrába, všetko je to len prebalované s navýšenou cenovkou.

Re: 523i Spojka

Napísané: Nedeľa, 16. Septembra 2012, 21:42
od Rottwa
](*,) rob ako myslis

Re: 523i Spojka

Napísané: Nedeľa, 16. Septembra 2012, 22:09
od TheStig
Ja som chcel ísť pôvodne do Sachs, rád si priplatím za kvalitu ale keď mi to už druhý človek povedal a k tomu niekto kto má s tým dlhoročné skúsenosti tak som začal pochybovať...

Re: 523i Spojka

Napísané: Utorok, 18. Septembra 2012, 08:06
od pelo
No dobre,
vlastnou hlupostou si ju pripalil, ale to je teraz jedno, nabuduce si das pozor a nebudes si robit hanbu na semaforoch...

Ako sa ta spojka sprava teraz? V akej polohe pedalu zabera? Prenasa vsetko alebo preklzuje? Ked sa prudsie rozbehnes, otacky stupaju adekvatne k rychlosti, alebo letia hore a auto prakticky stoji? Ked povedzme v 60-ke zaradis 2-ku a pustis spojku, trhne autom a riadne ho zbrzdi, alebo nic? Stale ta spojka po jazde smrdi? Lebo zas jednym takymto zahulom nemusela uplne odist, na zivotnosti jej to sice nepridalo, ale este moze vydrzat. Narabaj s nou teraz opatrne, mozno to rozchodi, ja by som to nevidel az tak cierne. Spojka toho vydrzi dost...

Re: 523i Spojka

Napísané: Utorok, 18. Septembra 2012, 14:01
od ketxup
Zaujímalo by ma, ako ťa napadlo robiť burnout z dvojky ???? :shock: :shock: .

Čo sa týka tej prevodovky tak tiež nemyslím, že by jeden takýto prepal ju odpísal na totálku. Samozrejme ak si to už neskúšal viac krát a nejazdíš z vymačknutou spojkou často.