Strana 1 z 3
530d - biznis sa podaril
Napísané: Sobota, 5. Mája 2007, 19:56
od airbone
Chlapi, skuste mi poradit s jednou vecou. Rozhodol som sa pre kupu BMW 530d, je to 11/02, 193k v plnej vybave. Dnes som sa bol na inkriminovanom voze previezt na skusku a pravdupovediac, som trosku sklamany. Ocakaval som o daco lepsi tah na 193k motor. Auto sa mi celkovo zdalo, slusne povedane, lenive. Doteraz som mal PASSAT V6 TDI 150k a zda sa mi, ze je zivsi.... Auto je aj zo servisnou knizkou, ma 124.000km, kedze byvam v NL, tak ho aj kupujem odtial od jedneho typka. Cenu som zbil s 13000EUR na 11500. No neviem neviem, auto mam uz zajednane na dalsi tyzden, ale po dnesku som trochu zneistel. Mozno som mal len blby den, mozno je auto OK, ale ocakaval som lepsi zatah. Asi by bol dobry napad ho hodit na diagnostiku, co myslite? Ma auto nejake chronicke muchy a problemy, na ktore si treba dat obzvlast pozor??? Za kazdu radu dik.
Pre info, jedna sa o toto auto:
Napísané: Sobota, 5. Mája 2007, 22:15
od Diablo
u 3,0 litra diesla si daj pozor na palivovú sústavu. často odchádzajú trisky a podávacie palivové čerpadlá.
Napísané: Nedeľa, 6. Mája 2007, 06:50
od airbone
Diablo napísal:u 3,0 litra diesla si daj pozor na palivovú sústavu. často odchádzajú trisky a podávacie palivové čerpadlá.
O tryskach som pocul, ale ako to odhalit, to teda neviem. Ako sa to prejavi, ked odide tryska? Majitel mi hovoril o tom podavaciom cerpadle (v motorovom priestore), vraj ho menil, lebo odislo. Skusim este vybavit BMW servis, ci by to nehodili na diagnostiku pred kupou. Inac, mozno motor preto netahal dobre, lebo bol studeny, je to mozne ze kym sa nenahreje na prevadzkovu teplotu, ma obmedzeny vykon?
Napísané: Nedeľa, 6. Mája 2007, 07:46
od Diablo
trisky najlepšie zistíš na diagnostike, ale niekedy ich aj počuť viac cvakať. Ten studený motor sa mi zdá ako blbosť.
Napísané: Nedeľa, 6. Mája 2007, 08:37
od jariq
jj s tym studenym motorom sa mi to zda tiez ako blbost , podla mna auto by malo mat rovnaky zatah len je lepsie ho nechat zohriat ked ho clovek chce vytacat koli turbu a hlave ale to bol problem len starych tds tu by to uz nemal byt ziadny problem. mozno to bol len taky subjektivny pocit s tou zivostou lebo v bmw nic nehrkoce celkovo to posobi tak masivnejsie, clovek ide 200 ani nevie ako

a na inom aute uz pri 150tke smrt v ociach

Napísané: Nedeľa, 6. Mája 2007, 10:25
od Nitro
tu sa chalani o takom nejakom probleme bavili.....
http://www.bmwklub.sk/viewtopic.php?t=490
mne sa to zda logicke ,nema taky tah...aby sa neposkodil motor ked je studeny
Napísané: Nedeľa, 6. Mája 2007, 12:03
od Xader
Mne 530d taha uz ako ju nastartujem a motor je studeny ... takze v tom problem nebude.
Skor fakt chod na diagnostiku ...
Bol to manual , alebo automat ? ak automat , tak radil dobre ? chcel ist do otaciek ?
Ak si chlapika zjednal uz na taku cenu , tak chod na diagnostiku a uvidis , mozno to je len prkotina.
Ja som mal problemy s teplym startom a myslel som , ze to bude tryskami, alebo cerpadlo. Nakoniec to bola uplna somarina - cidlo snimania otacok a nove ma stalo 3500,-SK , takze pohodka. Medzi tym mi stihlo odist aj sanie co bolo trochu drahsie , ale so startovanim to nemalo nic spolocne. Teraz je motor v 100% stave ... snad ...

klop klop a riesim uz iba drobnosti , aby som ho mal tip-top

mam 184k verziu a nezda sa mi , ze by to islo nejako slabo. Predsalen to je 3.0 6valec s 24ventilami. Dokonca aj na dialnici pri 130 ked dam na podlahu o chvilu tam je 200 a ani neviem jak... zatim max. 220 a este by islooooooo. A spotreba - pri 130 ides za 6.5L pri manuale na 5st.
Takze chod na diagnostiku a podla chyby uvidis kolko bude stat oprava, lebo cena za taky rocnik je VELMO DOBRA !
GOOD LUCK

Napísané: Nedeľa, 6. Mája 2007, 19:27
od airbone
No, na diagnostiku to teda hodim. Mozno som mal len blby den, v podstate som sa vozil len v hustejsej premavke, kde sa nedalo tomu vela nasolit. Hodim to na tu diag. a uvidi sa, poviem nech aj zmeraju plniaci tlak turba, lebo pripadalo mi to tak, akoby turbo nemalo nastup.. Od kolko otacok by malo turbo zacat tlacit poriadne? Na mojom starom passat V6 tdi do 1900ot turbodiera, ale pri 1900 to dalo ranu do sedadla a tahalo ako tank az do 4500.
Inac, radenie na tom 530d bolo ok, je to manual.
Napísané: Nedeľa, 6. Mája 2007, 19:59
od Xader
Ked ti nezapne turbo to citis...ale aj pocujes

to by si urcite mal poznat.
Napísané: Nedeľa, 6. Mája 2007, 22:07
od airbone
Tak hodim to na tu diagnostiku do nemecka do bmw, nech to prescanuju a hned bude jasne. Ak bude vsetko ok, na dalsi pondelok je masina moja!!! Uz sa tesim nato ako male decko.

Vcera som vecer na jednom festivale videl velky stan s BMW a paci sa mi ich novy slogan:
BMW - the ultimate driving machine! Tak teda, o kratky cas sa stanem jednym z vas.
Napísané: Pondelok, 7. Mája 2007, 09:18
od Xader
Drzim palce

urcite ti to vyjde. Za tu cenu sa ti to oplati kupit a oprava nebude taka hrozna - snad

ale nie , ked kupujes bmw urcite nepocitas ze ND budu stat ako na skodu

Napísané: Pondelok, 7. Mája 2007, 17:21
od airbone
Ak bude nieco vadne na diagnostike, zaplati to terajsi majitel. No, tak dik, aj ja dufam, ze to bude ok, potom sa ozvem co a ako.
.
Napísané: Streda, 9. Mája 2007, 21:59
od Hyri
UZ si jeden z "NAS"
Napísané: Streda, 23. Mája 2007, 19:25
od airbone
Tak tu je teda ten moj novopeceny krasavec ktoreho som si vcera doviezol domov. Nebolo doteraz este casu umyt ho, majitel mi ho totiz predal pekne zadrbany od prachu a hmyzu (samozrejme som za tu spinu vybavil zlavu

).
Napísané: Streda, 23. Mája 2007, 19:27
od kačo
kraaasa ... gratulujem ...
vela stastnych KM bez nehody .,....