Strana 1 z 1

E39 chyby chuda smes

Napísané: Štvrtok, 7. Júna 2012, 21:30
od xor
Ahoj, koupil jsem svoje prvni BMW a potrebuju se zorientovat. Po smazani adaptaci a chyb se mi rozsveci Check Engine. Zjistil jsem, ze chyba se nejdriv ulozi bez priznaku MIL On a zrejme pri prekonani nejakeho limitu doplni flag MIL.

Jsou ulozene 2 "available" chyby:
LR-Adaptation additiv per Time Bank 2
LR-Adaptation additiv per Time

and 1 "sporadic"
Oxygen sensors-Heater for Kat (Bank2)

Obrazovky INPA s vypisem chyb a stranky fuel trimu jsem ulozil sem http://uloz.to/xSVBf21/bmw-e39-error-fuel-trim-zip

Co pravdepodobne zpusobuje zmereni prilis chude smesi?
Diky za napady.

Re: E39 chyby chuda smes

Napísané: Štvrtok, 7. Júna 2012, 21:54
od TT-SIMIK
aj zla lambda môže sposobiť chudobnu zmes a opačne.....

Re: E39 chyby chuda smes

Napísané: Nedeľa, 10. Júna 2012, 21:10
od xor
Byla to váha vzduchu. Po výměně za VW/BOSCH 06A906461A za asi 2800 v Elitu jsou korekce paliva naprosto v normě, perfektní reakce na pedál plynu, přesně drží cca 550-560 otáček při volnoběhu, naprosto hladký přechod z volnoběhu na vyšší otáčky. Není důvod kupovat orig., když BOSCH používá stejné i pro Škodovku.

Ještě k původní informaci o chudé směsi. Naopak byla směs bohatá, vadný MAF reportoval vyšší objem nasávaného vzduchu. Všechny 4 lambda sondy dávaly reálnou informaci. Matoucí byla uložená chyba "LR-Adaption additiv per Time" s popiskou "Limit at lean range reached current" a "Limit at lean range reached Initial", která neznamená, že by běžel v režimu chudé směsi, ale o vyčerpání rozsahu ochuzení směsi.