Strana 1 z 2

Podtlak M57 cez silen az po fungujuce Turbo str.2

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 19:01
od Impr
.

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 19:20
od csuka530d
v ETK hadička čislo 18 je podtlaková hadička kde je stály tlak ked naštartuješ motor

vždy zarovno s konektorom máš takpovediac riadený vývod- odber alebo to nazvi ako chceš
a 90 stupňov od konektoru napájanie teda 18 hadička.

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 19:28
od Impr
takze to mam dobre alebo zle? ciernu mam staly podtlak a zelena ide k silenblokom

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 19:32
od Impr
podla ETK to mam zle a musim ich vymenit. len si to chcem overit...

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 19:39
od Rudo ZM
Tiež som to riešil a pokial si dobre pamätám,na tom ventile je označené ako "in" a "out".Pokial je to tak:"in"je stály podtlak a "out" ide na silentbloky.Ak si to s niečím pletiem,tak sorry... :roll: Prípadne keď budem mať trocha času,kuknem na moj motor a hodím ti to sem...Ale ako tak rozmýšlam :arrow: ten ventil otvára a zatvára podtlak :arrow: nieje jedno či ide podtlak zlava-doprava alebo sprava-dolava :?: :-k

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 19:41
od Impr
na tych co su na EGR a turbe to skutocne je, ale na tomto som to nenasiel....preto topic....naprd je ze to podla mna bez toho aby islo dole sanie neuvidis.

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 19:42
od csuka530d
zameň zelenú s čierným a bude to dobre teraz to máš opačne.

ale inak to teoreticky funguje aj opačne len ktovie dokedy

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 19:46
od Impr
si zober ze to je opacne a este ktomu ta cervena bola roztrhnuta :-D podla mna minimalne 8-4roky...podla toho v akom stave su tie hadicky.

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 19:46
od Impr
csuka530d napísal:
zameň zelenú s čierným a bude to dobre teraz to máš opačne.

ale inak to teoreticky funguje aj opačne len ktovie dokedy


PS. Dik

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 19:49
od Rudo ZM
každopádne ani jedna z tých hadičiek nesmie byť deravá,lebo ti to rozhodí celý podtlakový systém a potom ide doprdele aj ovládanie turba...

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 19:54
od Impr
sak prave preto to riesim,tahalo od 3000 az..ta od expanzky po ten ventil bola uplne splasnuta...vravim si jasne tak tu je problem, ale este som to radsej pozrel dalej a kukam roztrhnuta dalsia este ze som kupil 5m :-D ak to nepomoze este vymenim tie od toho Tcka k silenblokom zospodu.

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 20:12
od Rudo ZM
Vymeň všetky tie hadičky a máš pokoj.Ja som mal deravý pravý silentblok(nie hadicu),utekal mi tade podtlak a následne ma to hádzalo do núdzového režimu lebo regulácia turba bola z toho zblbnutá...Okrem toho to búchalo pri pridaní plynu jak jebnuté ](*,)

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 20:45
od Impr
jj presne to idem urobit len som stratil jedno to tesnenie co je na srobe sania takze az v piatok ho budu mat v bavarii...strasne sa tesim ako to bude tahat :twisted:

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 20:52
od Rudo ZM
Good luck :wink: ,daj vedieť ako si dopadol........

Re: Silenblok motora zapojenie vakua M57

Napísané: Streda, 30. Mája 2012, 21:00
od Impr
.