Strana 1 z 1

Common Rail pumpa

Napísané: Utorok, 24. Apríla 2012, 06:29
od csuka530d
Ahoj .

chcem sa spýtať , čo spôsobuje zadochnutie motora u 530d ked vypinam motor.
nachadza sa na čerpadle ihlový ventil ktorý zastavý prívod paliva do rampy? podobne ako u starých dieslov .

potreboval by som to objasniť lebo sa mi stáva , že po zastavení motora ešte motor chvílu dobieha a pritom mám už kluč v ruke .

robí to odvtedy čo som napojil barometer na palivový filter a odskušal tlak čerpadla spod vodiča.
dakujem

Re: Common Rail pumpa

Napísané: Utorok, 24. Apríla 2012, 12:13
od TT-SIMIK
zvláštne.....)))))rj vypne vstreky a malo by to zdochnut.......))))

Re: Common Rail pumpa

Napísané: Utorok, 24. Apríla 2012, 12:16
od csuka530d
cele BMW je zvláštne.

Re: Common Rail pumpa

Napísané: Utorok, 24. Apríla 2012, 16:18
od lionlion
Skus pozriet (vymenit) snimac tlaku paliva, tusim na rail cerpadle. Aspon som sa presne s podobnym problemom stretol viac krat u aut HDI.

TT-SIMIK : vyzera to tak ze RJ vstreky nevypne kym rail cerpadlo neznizi tlak na rampe (neaky ventil)... aspon takto si to predstavujem ja

Re: Common Rail pumpa

Napísané: Streda, 25. Apríla 2012, 18:15
od csuka530d
no tolko som dnes zistil , že ráno auto nastartujem pockam 2o sekund motor chytí zvuk ako traktor zo 60 tych rokov klepe ako pič....

potom vypíše niečo čo nevylušti nikto pretože su pixle v riti . cez hadičku od palivového filtra vydieť vzduch miešaný naftou.

to znamena ze do cerpadla sa dostava vzduch a system sa zavzdušní . celý den OK a rano opať.

takže z kerej rite po naftový filter natiahne vzduch netuším.

Re: Common Rail pumpa

Napísané: Štvrtok, 26. Apríla 2012, 14:19
od csuka530d
rozobral som nádrž , tam je vsetko OK .

takže som nič nezistil .

Objasním to šte raz

Auto stratilo výkon .ale bola prasknuta hadična na turbo

1.čo som prezrel bol tlak čerpadla spod vodiča!

odpojil som prívod paliva do naftového filtra a napojil naň barometer do 10Barov

po zapnutí klučika mi horko tažko natlakovalo čerpadlo 4 Bary - no hovorím čerpadlo je v prdely a s ním 200 Eur.
2. počul som ako z hadičky smerom do common railu syčí . prstom som zapchal tu hadičku a v momente mi natlakovalo na
7 Barov
ked som odpojil barometer a skušal či tlači naftu tak netlačilo len vzduch a prskavo naftu. akonahle som zaslepil prstom hadičku smerom do Common railu začal gejzír nafty.

po preskumani čerpadla ide hadicka od palivoveho filtra doňho a dalšia ide z cerpadla von do tochto čuda 8 ka

http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/T ... fuel_pipe/

dobre zložil som všetko ako sa má a auto robí chujoviny ktoré som spomínal hore .
hodím klučik s vidím sko cez priesvitnú hadičku láduje vzduch do common railu. a niečo pri čerpadle syčí žeby samoodvzdušnovak?????? neviem ani či to existuje na tom alebo čo.

musím počkať kým do syčí a potom viem štartovať aby mi to chybu nepísalo a motor nešiel na 3 valce kvôly vzduchu

po tomto zákroku motor perfektne funguje a po 3 štarte zas to iste

netreba náhodou niečo odvzdušniť manuálne?????????????

Re: Common Rail pumpa

Napísané: Štvrtok, 26. Apríla 2012, 19:20
od Rudo ZM
Neviem či ti to nejako pomôže,ale mne sa to pekne podarilo odvzdušniť takto:povol prívodné(tie kovové) trubky na vstrekovačoch a zapni klúčik.Neštartuj,nechaj len bežať čerpadlá.Malo by to vytlačiť všetok vzduch zo systému.Keď tlačí čistú naftu,podoťahuj trubky a vypni klúčik.Potom už len utri ten bordel a skús či pomohlo.RJ si asi zapamätá nejakú chybu ale malo by ti to ísť :wink: .Pravdaže ak tam nemáš nejakú inú chybu :-k

Re: Common Rail pumpa

Napísané: Štvrtok, 26. Apríla 2012, 20:13
od csuka530d
Rudo , skusim pretože to stale tlači ten imbecilný vzduch,

Re: Common Rail pumpa

Napísané: Streda, 2. Mája 2012, 20:12
od csuka530d
no týždeň auto bez problémov , teraz znova zvuk ako traktor.
a písalo chybu na BC

tak som zašiel na diagnostiku a auto na moje prekvapenie pisalo len jednu chybu a to

Snímac tlaku paliva. no ako som zistil su tam 2 snímače jeden na rampe druhý na common raile.

idem to rozobrat a prečistiť začnem na rampe taky som zohnal na skušku.

Re: Common Rail pumpa

Napísané: Štvrtok, 3. Mája 2012, 18:07
od TT-SIMIK
toto je téma o tvojom probléme podľa mňa, na 5ke som to riešil 5x.....technicke-okienko/m57-3-0d-ide-na-5valcov-prerusovane-surne-t61974.html



tvoja auto má dva snimače tlaku paliva:
na naftovom filtri je nizkotlakové čidlo
na rampe je vysokotlakové čidlo
na čerpadle je regulačny ventil ktorý reguluje množstvo paliva na základe udajom z čidiel.....

Re: Common Rail pumpa

Napísané: Štvrtok, 3. Mája 2012, 20:07
od csuka530d
vdaka, idem riešiť ten konektor

Re: Common Rail pumpa

Napísané: Streda, 9. Mája 2012, 15:20
od csuka530d
TT-simik počuvol som tvoje rady a dopadlo to nasledovne. demontoval som všetky konektory , na rampe na cerpadle a na palivovom filtri .

prečistil som ich liehom a zatial to ani raz nespravilo. tak čakam a som zvedavý čo bude.

Re: Common Rail pumpa

Napísané: Štvrtok, 10. Mája 2012, 09:00
od TT-SIMIK
no uvidíš.....