Pondelok, 23. Apríla 2012, 23:12
omg. Prečo by sa motory nemohli točiť do maxima ? Veď sú na to stavané !
Aká záťaž ? motor sa točí stále rovnako či je pod záťažou alebo nie, stale to bude tých istých 4800 ot. min a turbo sa bude točiť rovnako ježiš to kde ste také hovadiny nabrali ? Áno nemá to efekt, to je asi tak jediný dôvod prečo netočiť motor na voľnobehu ale, inač žiadny.
Vy stále nechápete jednej pointe asi ste nikdy nemali automat. Tam potrebuješ plné rozmedzie otáčok či máš benzín alebo diesel, je tam totiž KickDown gombík ktorý točí každý prevod do obmedzovača, to je dobrá vec na predbiehanie, a zažil som si to, keď mi odišlo ABS a bloklo mi prevodovku len do 5500 ot/min (benzín) a nevedel som ešte o tom že také dačo existuje, išiel som predbehnúť auto, klasicky kickdown, auto podradilo do 2ky a keď som bol v polke predbiehaného auta, vtedy autom trhlo a ďalej prevodovka motor nepustila, tak som sa mohol pekne vrátiť za neho. Prajem vám to zažiť, keď si myslíte že je normálne, že auto točí len do 4500 a tu chujoviny spletate 2-3, že motor musí byť pod záťažou aby správne spaľovalo... LOOOOL
Ex BMW E39 523iA 98" Cosmoschwarz
Ex BMW E39 540iA 98" Kashmeerbeige
________________________________
BMW E36 318i LPG 93" Cosmoschwarz
Audi S6 (C4) 4.2 Quattro