Strana 1 z 1

elektrika 525tds v e39 vs e34 vs e36

Napísané: Sobota, 21. Apríla 2012, 11:04
od Patricius
Zdravím páni, potrebujem odpoveď na otázku, či je zhodná elektrika, v súvislosti s DDE(RJ) a súvisiacou kabelážou, v rovnakých autách no iných modeloch a to BMW e34 525tds od roku výroby 1995 a e39 525tds

Problém je: po pripojení RJ z e36(do e34) sa zvýšia otáčky motora a po minimálnom drcnutí do plynu sa zvýši plyn na maximum. Po odpojení plynového pedálu sa otáčky znormalizujú :-k

Možno by pomohlo zameniť káblové zväzky z novších verzií(e34 po 1995, e39, možno e36???)

Poteší každý postreh :roll:

Re: Rýchla rada: elektrika 525tds v e39 a e34

Napísané: Nedeľa, 22. Apríla 2012, 14:59
od sklenus
mal som podobný problém s dávkou paliva, buď to bude čerpadlo (nedostáva dobré údaje alebo, ako to bolo u mňa mal som posunutú hlavu na ňom) alebo skús nahodiť snímač polohy pedálu z tej e36, môže to dostávať blbé údaje aj z neho

káblovačka by mala býť zhruba rovnaká, ale človek nikdy nevie, napr na mojej e39 som menil dvere z o 3 roky staršieho auta a okno po zapojení jazdí naopak = elektriku už od určitého roku proste robia inak

skús diagnostiku a budeš vedieť

Re: Rýchla rada: elektrika 525tds v e39 a e34

Napísané: Nedeľa, 22. Apríla 2012, 15:16
od ViktorDDD
ja som mal komplet motor s elektrikou a RJ z e36 r.v.97 v mojej e34 a po naštartovaní motor nereagoval vôbec na plynový pedál a budík ukazoval zle otáčky, tak som tam vrátil RJ, kabeláž a hlavu čerpadla čo tam bola pôvodne v e34 a všetko funguje

Re: Rýchla rada: elektrika 525tds v e39 a e34

Napísané: Pondelok, 23. Apríla 2012, 17:28
od Patricius
snímač plynového pedálu je vymenený z e36 :(

Už sa pobehalo po celej kabeláži, odrušovali sa jednotlivé káble, zistila sa zámena káblov na žhavení(stačilo vymeniť napájanie žhavenia do RJ a žhavíme :thumbup: ),
Skúsime ešte doplniť vedenie o immobilizér z e36 a už to musí ísť

Btw. neviete či sú tie kabeláže rovnaké ...e34(po 1995) vs e39(e36) :?: