Strana 1 z 3

BUDIKY

Napísané: Sobota, 19. Apríla 2008, 05:57
od trunek
Mam taky problem, ze sa mi zasekavaju rucicky na budikoch. Napr idem 80km/hod a zacnem brzdit, tak rucicka rychlosti neklesa. Az naraz skoci napr na 50-ku. A to iste otacky. Chyba nie je v motore. Niekedy sa mi pri 4000 otackach zaseknu aj z ukazovatelom aktualnej spotreby a potom trva par sekund alebo aj do 10 min, kym to skoci do normalu. Rucicky naskocia (po nejakom case) same, ale ked jemne klepnem rukou po pristrojovke, skocia tam, kde maju. Proste sa zasekavaju. A rychlost mi ukazuje asi o 20km/hod mensiu ako mam v skutocnosti. Aj podla tabul, ktore vam meraju rychlost, aj podla navigacie.... Takze zhrniem to: ako na zasekavanie budimov na E39-ne 98-cka? Bolo by drahe dat nove budiky? dik

Napísané: Pondelok, 12. Mája 2008, 14:12
od trunek
neviete aspon niekto, kolko by ma stala vymena budikov?

Napísané: Pondelok, 12. Mája 2008, 14:41
od GOOSE
Fuu nove su drahe vraj. Skus ich vybrať a poriadne s nimi zahrkat :P Zazraky sa deju a mozno to pomoze :) Nikdy nevies :wink:

Napísané: Pondelok, 12. Mája 2008, 19:24
od sooky
rozobrat a kvapnut desatinu kvapky oleja. Ci sa k nemu ale dostanes to netusim...

Napísané: Pondelok, 12. Mája 2008, 22:33
od trunek
len si robte srandu :D ale aj tak dik

Napísané: Utorok, 13. Mája 2008, 08:33
od GOOSE
Hehe nie ale budiky su specialna a draha vec. S nimi treba opatrne ked sa pokazia :P

Napísané: Utorok, 13. Mája 2008, 08:42
od Kopac
Budíky sa samostatne nepredávajú iba ako celá prístrojovka
a to je asi 14 litríkov. V servise do nich potom napália tvoj VIN kód.
Jeden známy kúpil BMW a pri prepise zistili že ma prístojovku s VIN kódom z ukradnutého auta. Ešteže sa poznal s policajtom, ten to nenahlásil a kamoš si radšej kúpil novú prístrojovku.

Napísané: Utorok, 13. Mája 2008, 13:43
od BlackMW
pravdepodobne ich niekto uz rozoberal a daval druhu foliu, alebo aj ked nie,
moze byt zvlnena folia pod rucickami, vtedy to robi..

budiky rozober a vsetky rucicky podpac (dvoma srobovakmi oproti sebe)
a povytiahni cca 1 mm (drzia asi na 4 mm), takto nevypadnu a ziskas
priestor medzi foliou a rucickami, nebudu sa zasekavat..

rucicky ak netreba nevyberaj uplne, je pod nimi strunka ktora ich vracia k nulovej polohe, a tu odtrhnes.
ale aj ked ju odtrhnes budu fungovat v poho dalej, akurat budes muset
doladit aby boli v spravnej polohe
a pri vytiahnuti kluca ostane rucicka stat jak blba tam kde sa prave nachadzala..

rychlostnu rucicku pretoc doprava az na doraz a pretlac ju cez doraz tolko o kolko ti ukazuje menej..
ak by si to prehnal pri posuvani, do opacnej strany to ide takisto len treba ju podvihnut
a preskocit kolik na ktory sa opiera a po posunuti zase s5..

nemas co stratit..

Napísané: Pondelok, 19. Mája 2008, 08:51
od airbone
Vyzera to na odidene motorceky ruciciek alebo na poskodene vratne pruzinky na hriadeloch ruciciek. Urcite tie rucicky nepac vonku!!! vytrhnes ich z motorcekov a to na 100%, potom uz nepomoze nic......... Zrejme bude treba tie motorceky vymenit. Tie sa kupit nedaju, len vymontovat z inych budikov. Ak by si sa chcel pustit do toho, tak nejake motorceky mam.

Napísané: Pondelok, 19. Mája 2008, 09:42
od trunek
smerom hore ukazuju v pohode, len ked pribrzdim, nejdu hned dole, alebo par krat som pobuchoal po pristrojovke a skocili dole. skor by to mala byt teda ta vratna pruzinka. Vies mi povedat, ako sa to da zhodit dole a pozriet to. Popripade co mam odsrobovat. Ak to nie je nieco zlozite.

Napísané: Pondelok, 19. Mája 2008, 12:14
od BlackMW
trunek napísal:
smerom hore ukazuju v pohode, len ked pribrzdim, nejdu hned dole, alebo par krat som pobuchoal po pristrojovke a skocili dole. skor by to mala byt teda ta vratna pruzinka. Vies mi povedat, ako sa to da zhodit dole a pozriet to. Popripade co mam odsrobovat. Ak to nie je nieco zlozite.


no to bude problem.. vzdy ked som vyberal rucicku tak sa ta strunka odtrhla,
lebo oska co je zasunuta v motorceku sa vytiahla s rucickou na ktorej je pripevnena strunka..
no a na tie strunky by urcite aj hodinar pi<oval, neviem ci to je vobec opravitelne..

Napísané: Pondelok, 19. Mája 2008, 14:45
od airbone
trunek napísal:
smerom hore ukazuju v pohode, len ked pribrzdim, nejdu hned dole, alebo par krat som pobuchoal po pristrojovke a skocili dole. skor by to mala byt teda ta vratna pruzinka. Vies mi povedat, ako sa to da zhodit dole a pozriet to. Popripade co mam odsrobovat. Ak to nie je nieco zlozite.


Vyzera to ze sa niekto v tych tvojich budikoch hrabal, lebo same sa to podrbat urcite nemohlo. Ak zadrhavaju, problem moze byt samotny motorcek, ale aj pruzinka. Skus TEST 02 a napis co to bude robit.

BlackMW:
presne tak, ak tahas rucicku, tak vytiahnes cely hriadel. Treba mat totiz specialne klieste a hriadel zozadu pridrzat.

Napísané: Sobota, 7. Júna 2008, 01:16
od trunek
dik airbone. Viem, ze sa tu niekde preberal ten test 2 ale som na nete max raz za tyzden. Mohol by si poslat link, kde sa to preberalo, alebo mi to napisat. Budem ti velmi vdacny. Pohladal by som to aj sam keby bolo casu. Dam ti potom vediet ako dopadol test a napisem vysledok. Snad sa pohneme dalej

Napísané: Utorok, 10. Júna 2008, 15:01
od airbone
Pri pretoceni kluciku do prvej polohy drz stlacene prave tlacitko na budikoch (check control) a zobrazi sa ti na displeji TEST 01, stlaco ho este raz a prejdes na TEST 02, potom stlac tlacidlo vlavo na reset dennych km (trip) a bezi ti test 02..... To je pre verziu budikov s velkym BC.

Napísané: Pondelok, 14. Júla 2008, 10:53
od trunek
skusil som spravit test 2 a ten otackomer a rychlomer sa zasekavaju aj v tom teste. Treba asi vymenit teda budiky? Neviete kolko to stoji? Dika zatial za rady