Strana 1 z 1
d520 štart pod -15 stupnovCelzia
Napísané: Nedeľa, 12. Februára 2012, 09:33
od kabelajz
Ahoj potrebujem od Vás radu...

moje BMW nechce štartovať pod -15...žhaviče ok nafta ok batéria ok. Pri štartovaní ani nezadymí . ak je teplota nad - 15 tak chytí na brnk..

potom som vyskúšal dat ohrievač k čerpadlu pri vonkajšej teplote - 20 ,po 15 min som skúsil štart a auto naskočilo okamžite

,čo to znamená

odchádza mi čerpadlo alebo nejaká iná závada.
Re: d520 štart pod -15 stupnovCelzia
Napísané: Nedeľa, 12. Februára 2012, 10:11
od juronr
Asi si zavadu nasiel. Elektronika cerpadla.
Re: d520 štart pod -15 stupnovCelzia
Napísané: Nedeľa, 12. Februára 2012, 22:26
od luky2208
Určite tam maš dobrú naftu ?
Je to 100kw motor ? Alebo CR-comonrail ?
Re: d520 štart pod -15 stupnovCelzia
Napísané: Nedeľa, 12. Februára 2012, 22:35
od jararak
na diagu si bol, je mozne ze mas zhaviace rele v trubke, ten motor nastartuje aj bez zhavicov do cca -12
Re: d520 štart pod -15 stupnovCelzia
Napísané: Nedeľa, 12. Februára 2012, 22:45
od ViktorDDD
nemôže zato napr. zhustnutá nafta?
natankuj kvalitnú naftu, keď tak tam daj nejaké aditíva, nechaj auto vonku v mraze, keď to chytí tak si našiel problém
Re: d520 štart pod -15 stupnovCelzia
Napísané: Pondelok, 13. Februára 2012, 07:45
od kabelajz
JE to 100kw verzia s čerpadlom VP44 nafta je určite dobrá tankujem na shellke a pridavam aj aditivum.Zhaviče su určite dobre osobne som ich testoval...
Jedmoducho to auto pod -15 ani nedymí a možeme ho točit kolko len chcem.
Auto parkujem stale vonku. bojim sa toho ze to bude nejaka mechanika v cerpadle

Re: d520 štart pod -15 stupnovCelzia
Napísané: Pondelok, 13. Februára 2012, 07:56
od jararak
skus tanknut omw max motion, shellka ma tento rok extremne zlu naftu, ani s 60ml/20l VIF mi nepomohlo proti zamrznutiu nafty
Re: d520 štart pod -15 stupnovCelzia
Napísané: Utorok, 14. Februára 2012, 14:35
od pajo30
neviem ale ja tankujem len schell a pridávam VIF-ko a s naftou žiaden problém a toho roku boli u nás mrazy ozaj kvalitné

Re: d520 štart pod -15 stupnovCelzia
Napísané: Utorok, 14. Februára 2012, 17:11
od Jackalo
ja tam supnem sem tam v tejto zime shell vpower a vif , ziaden problem zatial

Re: d520 štart pod -15 stupnovCelzia
Napísané: Štvrtok, 16. Februára 2012, 00:00
od thebeno
kabelajz : prisiel si na to co tomu je?
ja mam detto problem ale v servise som uz menil aj zhavice (pred pol rokom po generalke) aj palivove rele aj palivovy filter
a teraz pri -15 nic a ani webasto mi nenaskoci
tak som dal fukar pod motor o 20 minut naskocilo webasto a o dalsich 20 aj motor hned na 1x
tak som to hodil o5 do servisu a oni ze vsetky zhavice zas su v kybli
to by som rad vedel co tie zhavice nici?
ziadne aditiva zatial nedavam
ozaj ako si prisiel na to ze mas dobre zhavice? ako si to testoval?
Re: d520 štart pod -15 stupnovCelzia
Napísané: Štvrtok, 16. Februára 2012, 09:48
od voloda
nesom mechanik, ani opravar, ale isiel by som na to nejak postupne, u tds je to tak ze naftu tlaci cerpadlo z nadrze do hlavneho cerpadla co je na motore (neje to presne, ale princip je taky), na filtry sa da skontrolovat (ked sa odpoji hadicka) ci naftu dostava, alebo nie... myslim si (cisto len moj dohad) ze taky princip maju aj ostatne auta, takze naprv by som skusil odpojit hadicku niekde v motorovom priestore (za filtrom, pred filtrom, mozno na cerpadle, proste niekde), ci sa vobec dostava nafta k motoru... tym sa da vylucit viacero veci, napr. ze nafta zamrza, resp. urcit ci je zla alebo dobra, ze je filter ok, a ze chyba bude niekde v cerpadle, resp. za nim (ale to by auto malo chytit si myslim, lebo neverim ze odidu vsetky vstreky naraz), to je len moj postup co by som skusal... potom diagnostika, atd.
mne napr. nechce odomknut auto klucom na dialku ked je pod -15 a tiez neviem co to moze byt, mozno mraz stiahne nejaky kontakt a zle drzi (este toto by som popozeral, jemne pokyval, ci nahodou), alebo neviem...

Re: d520 štart pod -15 stupnovCelzia
Napísané: Utorok, 21. Februára 2012, 09:08
od kabelajz
thebeno napísal:kabelajz : prisiel si na to co tomu je?
ja mam detto problem ale v servise som uz menil aj zhavice (pred pol rokom po generalke) aj palivove rele aj palivovy filter
a teraz pri -15 nic a ani webasto mi nenaskoci
tak som dal fukar pod motor o 20 minut naskocilo webasto a o dalsich 20 aj motor hned na 1x
tak som to hodil o5 do servisu a oni ze vsetky zhavice zas su v kybli
to by som rad vedel co tie zhavice nici?
ziadne aditiva zatial nedavam
ozaj ako si prisiel na to ze mas dobre zhavice? ako si to testoval?
Nie neprišiel.. oteplilo sa
Ohľadom webasta ak máš slabú batériu tak ti webasto nezapne alebo nejaký konektor..fakt neviem..
a k tvojej druhej otázke .. skús si zonat kliešťový ampérmeter alebo multimeter z rozsahom do 20A . zhoď sanie a dostaneš sa k zhavičom potom ich odpoj ..pozor sú tam zaisťovacie hlavice tak aby si ich nepraskol ....pripojíš jeden kábel z mutimetra na žhavič a druhy na plus pol(multimeter prepojený a prepnutý na20Ainak ho zničíš) na ampérmetri by sa ti mala objaviť hodnota okolo 17A a mala by klesať meraj ale krátko max 10s. ak je ina tak je zlý. Klieštikom sa to meria podobne len potrebuješ kábel ktorým pripojíš žhavič a klieštakom meriaš prúď cez kábel. skús a uvidíš
