Strana 1 z 2
Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Štvrtok, 3. Novembra 2011, 05:40
od Risho_21
Stalo sa mi to ze som zastal v kopci a chcel som podrzat auto v nom teda zastavil som a pustil brzdu v tom momente mi auto zdochlo

ako keby som pustil spojku na manuale nechapal som no nic neskor som sa motal po ulickach a zrazu jak som pridal poskakovali mi otacky a auto som nevedel vytocit na viac ako 3000 ot a to ani v neutrale a na volnobehu lietali otacky az triaslo s autom jak dajaky ford mustang 69...
Otazka co mi odislo zas v motore ??? Za studena startuje bez problemov nic ked sa zohreje tak toto mi spravilo asi po 15 km brazdenia ulickami
Prosim chlapci je to surne dnes poobede mam ist do budapesti a nerad by som bol keby mi auto na dialnici hodilo do nudzoveho rezimu

poradte pls diky moc
Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Štvrtok, 3. Novembra 2011, 12:46
od jararak
dobija ti dobre baterku? automat je na zmenu voltaze citlivy
Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Štvrtok, 3. Novembra 2011, 14:35
od Risho_21
hm no to bz nebol zlý nápad tá baterka, lebo je zima. má nižšiu kapacitu a tak... bol som na diag. no našlo chyby váha vzduchu, snímač vačky, snímač kľuky, typek to vymazal za chodu motora hneď sa znormalizovl chod, chyby boli vymazané ale snímač kľuky ostal, nakoniec aj ten sa po druhom pokuse podarilo vymazať, naštartovali sme a už nevypisovalo chybu auto zatiaľ ide v poriadku. čo môže stáť ten snímač kľuky ???
Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Štvrtok, 3. Novembra 2011, 14:49
od Risho_21
hmm 95 € podľa ETK bomba

Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Štvrtok, 3. Novembra 2011, 15:04
od ianko
podobobnu vec mi spravila vaha vzduchu. V nudzi odpojit konektor s nej.
precistenie kontaktov, zatial frci.
Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Štvrtok, 3. Novembra 2011, 15:32
od LuCKy
Uz podla prveho prispevku to vyzeralo na snimac kluky.
Vymen ho cim skor, kym ti auto nezdochne na krizovatke a nenadrbes, kedze ti nepojdu posilnovace.
Ostatne chyby vypadaju byt len pridruzene.
LuCKy
Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Piatok, 4. Novembra 2011, 00:24
od Risho_21
Lucky neskoro

sice som nepridrbal ale uz dvakrat mi zdochlo na krizovatke ked som zastal xD no vratil som sa z Budapesti cestou tam ma trikrat hodilo do nudzoveho rezimu a naspat dvakrat, celu cestu domov som isiel na 5 valcoch 5. Valec nejde ma to s tym suvis alebo som zasa pri 200ke odpalil dalsi ventil ??? Prisiel som tomu na system xD auto nehodi do nudzoveho pokial ho tocis nad 3000 ot xD cely cas som musel ist minimalne 160 a mimo dialnice 120 na 4ke v Sku vtedy islo v pohode ale na 5 valcov :) radost co ?
Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Piatok, 4. Novembra 2011, 12:12
od LuCKy
Ten patvalec by so snimacom kluky nemal mat nic spolocne, mozno Ti odisla cievka na sviecke. Daj to na diagnostiku.
LuCKy
Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Piatok, 4. Novembra 2011, 14:20
od Risho_21
cievka to nebola lebo som vymenil 4tú s 5tou a stále 5. valec nejde takže ešte to môže byť sviečka ale na 90% to odhadujem na popálený ventil
Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Piatok, 4. Novembra 2011, 15:10
od Rottwa
Preco ti odpaluje ventily ? Nedavas nahodou Castrol olej do motora ? Alebo si nerobil repas hlavy v poslednej dobe ?
Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Piatok, 4. Novembra 2011, 15:30
od Risho_21
boh ho zná... olej mám Mobil 10W-40 predtým tam bol Castrol, čo máš na mysli pod pojmom repas hlavy ? Menil som tesnenie pod hlavou, guferá ventilov, sviečky a už nič viac také
Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Piatok, 4. Novembra 2011, 15:32
od renner
castrol je zly olej?aj ja davam magnatec 5w 40 a pohoda
Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Piatok, 4. Novembra 2011, 19:03
od Risho_21
každý má svoj názor na olej

ale všetko je to jedna <>

Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Piatok, 4. Novembra 2011, 21:20
od Rottwa
Co bola pricina ked ti prvykrat po repase odpalilo ventil ?
Re: Nudzovy rezim ?!?!?! 523iA
Napísané: Sobota, 5. Novembra 2011, 01:22
od Risho_21
To ze po 300 km od repasu som mu daval tocky na dialnici a isiel som snim cez 200(ako aj v druhom pripade ale po 2000km) a vyfukove ventily boli vsetky zakarbonovane jak sme dali dole hlavu pri vymene toho podpaleneho... Hlava sa vybrusila ventily vycistili a fachcil som dalej az doteraz pokial som mu zas na dialnici nenalozil 220 na 4ke...