Strana 1 z 1
530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?
Napísané: Utorok, 18. Októbra 2011, 22:03
od KiKo330D
Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?
Napísané: Utorok, 18. Októbra 2011, 22:25
od Keny077
chyby tam boly:
tlak na palivovej rampe
snimac tlaku na podavacom cerpadle
plynovy pedal napajanie
Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?
Napísané: Streda, 19. Októbra 2011, 07:18
od Pity777
slaby tlak na palivovej rampe mozu byt vstreky, pravdepodobne ti natiahlo sajrajt zo dna nadrze a este sem tak aj niejaky vzduch a to vstrekom vobec nepospieva. prave preto ja osobne nikdy nechodim na rezervu, ako nahle sa mi rozsvieti rezerva snazim sa ist cim skor natankovat. lebo ked mas malo nafty potom ti zacne tahat vsetok ten bordel a kal co je v nadrzi na spodku usadeny.
Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?
Napísané: Streda, 19. Októbra 2011, 10:17
od TT-SIMIK
Toto su tie blbosti ktoré by sa z autom nemali robit, nikdy nie z CR na prazdnu nadrž, to znamená, že nejaky bordel mohol uviaznut vo vstrekvovači,ale aj v čerpadle vysokotlakom....auto štartuje na brnk,alebo dlhšie toči????
čerpadla ti z nejakeho dôvodu tlačia malo nafty,treba ist od toho v nadrži cez stredotlaké pod nohami až po vysokotlaké na motore a zistit prečo tlačia malo,možno sa poškodilo to v nadrži a nestiha dotlačat stredotlaké,alebo stredotlaké a nestiha dotlačat vysokotlaké,alebo niečo z ventilmi,treba pozerat live hodnoty pri štartovaní ako stupa tlak na rampe.......
Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?
Napísané: Štvrtok, 20. Októbra 2011, 14:01
od BMWMISCHO
Aj ja si myslim ze to bude len nejakym z tychto cerpadiel...ide aj o to ze isli skoro nasucho kedze su mazane naftou.neodporucam jazdit takto na doraz...ci uz u benzinu alebo dieslu tieto cerpadla su nachylne.
Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?
Napísané: Štvrtok, 20. Októbra 2011, 18:33
od KiKo330D
blbne buď čerpadlo v nádrži alebo pod sedadlom vodiča a ešte potrebujem potenciometer plynového pedála ten je nafigu.ak niekto môže nech poradí alebo ponúkne aspoň ten pedál
Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?
Napísané: Štvrtok, 20. Októbra 2011, 21:30
od Keny077
po dnesnom skumani upresnujem situaciu
pamat zavad:
1255 delivery pump pressure sensor
1E60 power supply pedal way sensor 1
0190 Rail pressure
0120 pedal value sensor 1
0220 pedal value sensor 2
3505 glow system
pocas sledovania live data sa par krat stalo ze hodnota tlaku na dopravnom okruhu spadla z 4 barov niekedy na 0,96 a podobne tj. (2,3 3,5) vtedy motor mal nepravidelny chod, sem tam zhasol, a problem cislo 2 je tak isto cez spominane live data kde zasa na plynovom pedale nesuhlasia hodnoty medzi sebou, niekedy su v poriadku-vtedy je vsetko ok aj auto ide normalne, akonahle jeden vypadle alebo hodnota zacne skakat tak auto trha alebo ide max. 30km/h.
Re: 530dA E39 rv2001 - probléééém!čerpadlo, či?
Napísané: Piatok, 21. Októbra 2011, 08:07
od vick bmw
Neviem, ako je toto este aktualne, len pridavam svoju skusenost. mam E39 530d, a stalo sa mi podobne, s tym ale ze som isiel po pristavnom moste v BA, smer do petrz., a tiez mi svietila kontrolka ze mam uz tankovat. Dojazd som mal ale cca 50km, ako som chcel zrazu akcelerovat /normalne, zo 70 na cca 80kmh - prebiehal som jedneho dedka/, tak mi trhlo a bim bim uz bolo hlasenie o fuel injection system, s tym, ze mne zablkovalo normalne riadene. Boli asi vsetci svati pri mne, lebo z pristavneho mosta isiel kopec dole, takze som samospadom na blikackach dosiel na 100m vzdialenu OMV. Nenapadlo ma uz natankovat, ono vlastne auto nechcelo ani nastartovat.. takze obratom odtah do bmw servisu, a zistili ze bol problem s nadrzou, nemala si co nasat. takze vlastne mi nespravili nic, resetli chybu doliali naftu, zaplatil som 75e, a dostal dobru radu, nechodit s menej nez 15l nafty v nadrzi.. odvtedy si davam vacsi pozor.
Btw: nie som zas ten, co chodi na doraz, to uplne ze nie, ale proste nastala situacia, kedy mi nevydalo tankovat skor..
takze tak.