Strana 1 z 1

E39 540i niekolko problemov

Napísané: Streda, 2. Marca 2011, 00:34
od swalko
1.) Pedal plynu: zda sa mi ze ide dost tazko a je pre mna oproti E90 nepredvidatelny, takze plyn stlacam s tym pocitom ze vlastne skusam co to spravi a podla reakcie sa prisposobim. Vdaka tomuto vobec neviem na kolko mam plyn prave stlaceny a castokrat mam pocit ze plyn nemam stlaceny vobec (pri com ho stlaceny mam). Ma E39 vyrazne oneskorenie reakcie na pedal plynu? Mam pocit ze prave oneskorenie plynoveho pedalu mi zneprijemnuje pracu s plynom.
2.) Pedal spojky: po vytlaceni spojky asi do stvrtiny drahy spojka zacne trochu viacej klast odpor (nie velmi velky, ale je citit ze tam je vacsi odpor nez na zaciatku drahy), po prekonani tohoto odporu spojka ide dalej lahko. Prirovnal by som to ku spravaniu spojky z nasej byvalej skody 120 (bola v dobrom stave).
3.) Najvaznejsi problem: ked autu zacnem nakladat a stlacim plynovy pedal riadne, motor zacne tahat, potom sa na chvilu zastavi na cca 2 sekundy (otacky stoja, mozno trochu klesnu) a nasledne sa zobudi a maka dalej ako sa patri. Pri preberani auta nam bolo povedane ze sa jedna o problem preklzujucej spojky.

Pokial sa niekto stretol s podobnymi prolemami, budem vdacny ked sa vyjadri. Je mozne ze pri niektorom z bodov sa nejedna o chybu, ale ovlastnost, preto bude rad pokial by sa ku bodom vyjadril niekto kto E39 vlastni.

Re: E39 540i niekolko problemov

Napísané: Streda, 2. Marca 2011, 11:03
od hyde21
K tomu plynovemu pedalu -> tym ze mas 97/98 mas teda bezvanosovu M62ku s mechanickym plynovym pedalom a problem moze byt v starom zvetranom pridretom lanku alebo zle nastavenom napnuti, pripadne nejake necistoty bordel hrdza na klapke. Ked to aj fixnes a potom spravne nastavis, vzdy tam bude ten pocit z toho pedalu iny, elektronicky pedal ma subjektivne hladsi a presnejsi chod. Odozva by mala zasa byt lepsia na mechanickom pedali ked je spravne nastaveny a vsetko funguje ako ma.

Re: E39 540i niekolko problemov

Napísané: Streda, 2. Marca 2011, 15:26
od swalko
Presne to iste ma napadlo, ked som vcera otvoril kapotu, oddekloval motor a zbadal lanko plynu. Dnes som bol v dielni za mojim mechanikom a dostal som rovnaku odpoved.

Co sa tyka pedalu spojky, zacinam si myslliet ze je ok, lebo aj na E90 cca v stvrtine drahy pedalu citim lahky odpor (mensi ako na E39, ale je tam).

Ostava teda este daky napad o co by mohlo ist pri "zavahani motoru pri nakladani" :D

Re: E39 540i niekolko problemov

Napísané: Streda, 2. Marca 2011, 16:54
od spec
Myslim že s tymi pedalmi to možu byt skludom lanovody po tolkych rokoch sa ani necuduj,ja som to teraz menil tiež na citrone akurat tam sa mi cely pedal spojkovy prepadol až na podlahu celkom nebezpečna vec.

Motor rozhodne na diagnostiku.Odkial si?

Re: E39 540i niekolko problemov

Napísané: Streda, 2. Marca 2011, 22:18
od swalko
Na vikend som dohodnuty s kamaratom mechanikom, spolu sa pozrieme na popisane problemy a tiez auto napichneme na diagnostiku.

Re: E39 540i niekolko problemov

Napísané: Piatok, 1. Apríla 2011, 22:43
od swalko
Auto uz sidce islo do prec, ale mozno to niekomu pomoze:
"Problemy s pedalmi" boli zrejme sposobene tym ze som si blbo nastavil sedacku. Po tom ako som sa pobavil s nastavenim sedacky som "problem s pedalmi" nepocitoval.
Problem cislo tri vyriesila vymena spojky za novu, auto uz znova taha ako nove.