Strana 1 z 1

Diera v pieste.

Napísané: Streda, 23. Júna 2010, 22:59
od Schnitzer
Takze ahojte Fanklub :( na Tuning party margita ilona 2010 som bol trocha spalit gumi lebo ma tam stvali tie zigulaky a siere a blbosti.Chcel som trocha im ukazat ze na bmw nemaju.No teraz si mozemnadavat do ...Stala sa mi taka vec.Drifty vsetko o.k. no ked som isiel dokoncit gumi pomocou palenia pneu (burnout) nieco mi zarachotilo v motore ako ked hodite o zem bednu srobov.A dopadlo to asi takto.

Re: Diera v pieste.

Napísané: Streda, 23. Júna 2010, 23:12
od Schnitzer
Motor :(

Re: Diera v pieste.

Napísané: Streda, 23. Júna 2010, 23:14
od Schnitzer
Odrezana Sviecka Diera v tretom pieste ventile jeden zlomeny jeden ohnuty hlava je uz asi v cudu jeden konik na ventiloch zlomeny.Motor okamzite zhasol nesiel nastartovat a na rostlacenie chitil ale buchot sramot.

Re: Diera v pieste.

Napísané: Streda, 23. Júna 2010, 23:17
od Schnitzer
Motor teraz vyzera asi takto.

Re: Diera v pieste.

Napísané: Streda, 23. Júna 2010, 23:24
od Schnitzer
Takze neviem ako dalej pokracovat ci nejaki iny motor silnejsi alebo tento na novo poskladat co bude asi dost stat.No najlepsie by bolo ak by ste mali niekto doma nejaky zadrety alebo nejak poskodeny motor 525i M20 170ps odkupil by som od vas nejake veci alebo aj cely potrebujem iba hlavu koniky ventile piest.Ale premislam ze ventily racej nove asi aj piest a loziska.takze iba ta hlava na dost trapi a co som pozeral niejeto boh vie co zohnat taku hlavu za rozumnu sumu.Takze ak viete nieco chalani pomozte mi nejako lebo ma s toho porazi jeden den som ho mal prepisane po pol roku a hned na druhy den okolo 15:00 buma je to v hajzli vsetko.Fakt prosim vas Pani pomozte mi ](*,)

Re: Diera v pieste.

Napísané: Štvrtok, 24. Júna 2010, 01:18
od PetoK
Skús kontaktovať Bagoo :wink:

Re: Diera v pieste.

Napísané: Nedeľa, 27. Júna 2010, 17:33
od SigSauerBang
Schnitzer napísal:
Motor teraz vyzera asi takto.


Klasika M20 , treba meniť občas aj rozvodový remeň, mne sa stalo to isté ,remeň preskočil o 11zubov,tieto motory je riziko vytáčať do obmedzovača,presne tam sa mi zabil,niekde pri 6500ot/min,ked zapal obmedzopvač . Ja som dopadol ovela horšie, odtrhnuté 2 ventili, K.O jeden piest, kaput hlava, no oprava nie je až tak drahá,ked nemáš zlú hlavu, tú som dával repasovať a zvárať do TT za 150€ ,piest+krúžky do 50€ a ventil okolo 10€, lepšie je už vymeniť aj ojničné ložiská,lebo nevieš aké šupy dostalo to jedno,kde máš zlý ten piest. Mna to stálo 650€,ale nerobil som to sám,robil to mechanik,takže robota,je tam najhoršia a menil som aj samozrejme aj tesnenia. Rozhodne by som rozmýšlal o dobrom 24Ventilovom motore,ked to vieš prispôsobiť,lebo tam máš už reťaz, ale aj tak nemáš záruku,či nebude zabitý aj ten,predsa majú roky už tie motory a málokedy nájdeš dobrý kus,čo nedymí do modra .... Kedˇ ti ten tvoj nežerie olej, určite by som ho dal dokopy,a hlavne si vymeň tie rozvody,nevytáčaj tolko do obmedzovača...... :P (M20 je jediný motor s remeňovým rozvodom u BMW)

Re: Diera v pieste.

Napísané: Nedeľa, 27. Júna 2010, 19:46
od BJS
SigSauerBang napísal:

Klasika M20 , treba meniť občas aj rozvodový remeň, mne sa stalo to isté ,remeň preskočil o 11zubov,tieto motory je riziko vytáčať do obmedzovača,presne tam sa mi zabil,niekde pri 6500ot/min,ked zapal obmedzopvač . Ja som dopadol ovela horšie, odtrhnuté 2 ventili, K.O jeden piest, kaput hlava, no oprava nie je až tak drahá,ked nemáš zlú hlavu, tú som dával repasovať a zvárať do TT za 150€ ,piest+krúžky do 50€ a ventil okolo 10€, lepšie je už vymeniť aj ojničné ložiská,lebo nevieš aké šupy dostalo to jedno,kde máš zlý ten piest. Mna to stálo 650€,ale nerobil som to sám,robil to mechanik,takže robota,je tam najhoršia a menil som aj samozrejme aj tesnenia. Rozhodne by som rozmýšlal o dobrom 24Ventilovom motore,ked to vieš prispôsobiť,lebo tam máš už reťaz, ale aj tak nemáš záruku,či nebude zabitý aj ten,predsa majú roky už tie motory a málokedy nájdeš dobrý kus,čo nedymí do modra .... Kedˇ ti ten tvoj nežerie olej, určite by som ho dal dokopy,a hlavne si vymeň tie rozvody,nevytáčaj tolko do obmedzovača...... :P (M20 je jediný motor s remeňovým rozvodom u BMW)

Koľko BMW motorov okrem tohto si už videl?

Re: Diera v pieste.

Napísané: Nedeľa, 27. Júna 2010, 20:19
od donuzo
SigSauerBang napísal:

Klasika M20 , treba meniť občas aj rozvodový remeň, mne sa stalo to isté ,remeň preskočil o 11zubov,tieto motory je riziko vytáčať do obmedzovača,presne tam sa mi zabil,niekde pri 6500ot/min,ked zapal obmedzopvač . Ja som dopadol ovela horšie, odtrhnuté 2 ventili, K.O jeden piest, kaput hlava, no oprava nie je až tak drahá,ked nemáš zlú hlavu, tú som dával repasovať a zvárať do TT za 150€ ,piest+krúžky do 50€ a ventil okolo 10€, lepšie je už vymeniť aj ojničné ložiská,lebo nevieš aké šupy dostalo to jedno,kde máš zlý ten piest. Mna to stálo 650€,ale nerobil som to sám,robil to mechanik,takže robota,je tam najhoršia a menil som aj samozrejme aj tesnenia. Rozhodne by som rozmýšlal o dobrom 24Ventilovom motore,ked to vieš prispôsobiť,lebo tam máš už reťaz, ale aj tak nemáš záruku,či nebude zabitý aj ten,predsa majú roky už tie motory a málokedy nájdeš dobrý kus,čo nedymí do modra .... Kedˇ ti ten tvoj nežerie olej, určite by som ho dal dokopy,a hlavne si vymeň tie rozvody,nevytáčaj tolko do obmedzovača...... :P (M20 je jediný motor s remeňovým rozvodom u BMW)



toto nema nic spolocne s remenom (tazko by sa aj hladal ) a keby aj daco skocilo ..napr.retaz,,tak nebude diera na jednom peste vypalena..taku vec sposobi napr.vadny vstrekovac,ktory cura ,,tympadom ochladzuje nerovnomerne piest a zacne sa s neho odlupovat.....alebo chudobna zmas..

Re: Diera v pieste.

Napísané: Pondelok, 28. Júna 2010, 07:46
od antonvrabel
skorej to vyzera na zlomeny ventil ktory tam tu dieru vyrubal.a M20 ma remen to je bez debaty

Re: Diera v pieste.

Napísané: Pondelok, 28. Júna 2010, 23:49
od Schnitzer
ano tak to aj bolo nejako neviem presne ako ale pri burnoute asi tri krat pretocilo koleso a bum zarachotal a zhasol musel sa ten jeden ventil ulomit lebo ked som dal dole hlavu ten ventil bol zapichnuty v pieste a neviem ci to bolo za to ale asi za to ten motor uz predtim ako som ho kupil od jedneho z bmwklubu mal divny zvuk klepal dost ja viem ze m20ky klepu aj tak ale to je taky pekny klepot ale hento bol taky nerovnomerny klepot bublal bumbum bum bum bum potom tuk tuk tuk a potom zase bum bum bum a zase klep klep klep a zabudol som tam dat fotku zlomil sa mi aj konik hore na vacke s ktorim sa nadstavuju ventile mozno boli na prt nadstavene.alebo nieco neviem.a ta hlava je v prdeli neda sa to uz urobit ale teraz hlavu mam na ruke za 5000kč od Baggoo asi ho postaviam ten motor na novo celi vsetko nove a nesake upravy ako ostra vacka odlahcit zotrvak remenice novu spojku ked uz sa s tim babrem rozvody nove a co ma napadne este.

Re: Diera v pieste.

Napísané: Utorok, 29. Júna 2010, 08:40
od antonvrabel
koniky sa lamu vo vysokych otackach a potom vznikaju taketo problemy.toto iste sa mi stalo ale hned po ulomeni ventilu sa ventil zapichol do hlavy a tym padom my piest neprebilo.vymenil som len hlavu a auto frci.koniky boli zodrate a skoro vsetky popraskane alebo z nich bolo poulamovane.mam doma taky motor ale 2,3 ale nevie ci by piesty a hlava sedela na 2,5 blok pretoze ja mam na bloku poulamovane uchyty.

Re: Diera v pieste.

Napísané: Utorok, 29. Júna 2010, 13:30
od SigSauerBang
BJS napísal:
Koľko BMW motorov okrem tohto si už videl?



no mne osobne skočil rozvod hovorím sám zaseba a viem,že šecky zgepy 15 a viac ročné 6valcové,ktoré sú na predaj tu na slovensku sú zabité, z 35 Bmw čo som chcel kúpiť,30žrali olej a dymili domodra.Nakoniec som sa previezol na kúpu do rakúska a tam som hned našiel,čo som chcel... Ja som len chlapcovi radil,čo je pre neho najvýhodnejšie....
No však pouč nás nech vieme, ktorý motor okrem M20 má ešte remeň?(možno akurát tak nejaký starý diesel aj to pochybujem... ) Aj staré e12ky a E28mičky mali reťaze,okrem M20, M20 je dobrý motor,ale musíš sa u neho pravidelne starať,meniť olej každých 10tis km, nadstavovať ventili pravidelne,kontrolovať váhadlá v akom sú stave,meniť rozvody, a samozrejme okolo tohoho maličkosti ohladom údržby,potom ti vydrží aj milón kilometrov, mal som ho,tak viem, ale ked ho zanedbáš skončí presne takto isto ako tuto chalanovi.....

Re: Diera v pieste.

Napísané: Utorok, 29. Júna 2010, 17:11
od Milosss
napriklad klasika M21 nafta ma remen, tusim aj M40ky mali remen a urcite sa mozno este nieco najde. Kazdopadne M20ka jediny motor s remenom od BMW nie je :wink:

Re: Diera v pieste.

Napísané: Štvrtok, 1. Júla 2010, 12:55
od SigSauerBang
Milosss napísal:
napriklad klasika M21 nafta ma remen, tusim aj M40ky mali remen a urcite sa mozno este nieco najde. Kazdopadne M20ka jediny motor s remenom od BMW nie je :wink:

môže byť,vedel som,že ešte tie staré 524ky a 525ky dieslové mali remeň ale nevedel som že aj benzínové štvorvalce mali remeňe. ale v od E38 E39 e46kach 4valce,6valce,8a 12valce mali už mali reťaze všetky,aj v súčastnosti od zhruba od M50 cca od r.v 1991 dávali reťaze všade. A tie staré diesle ma nezaujímajú lebo dobrý diesel namontovali do BMW bol až v.roku 1998 ,dovtedy diesle od bmw boli bicykle :lol: