Strana 1 z 1
Egr ventil 530d 135kw
Napísané: Utorok, 27. Apríla 2010, 15:58
od killer707
Kamarat mi odporucil ze mam zablendovat nejaku hadicu od turba,ze egr ci ako.Je to rozumna vec alebo dalsia garazova Pič....jedna sa o motor 3.0d v e39 rv 2000 135kw Vdaka.
Re: Egr ventil 530d 135kw
Napísané: Utorok, 27. Apríla 2010, 16:39
od luky2208
killer707 napísal:Kamarat mi odporucil ze mam zablendovat nejaku hadicu od turba,ze egr ci ako.Je to rozumna vec alebo dalsia garazova Pič....jedna sa o motor 3.0d v e39 rv 2000 135kw Vdaka.
Je to garažová pic... co pomaha aby motor nebol zajeb... z vnutra.No len to musiš zablendovať fakt kvalitne lebo običajný plech ti prepali po 5000km a vtiahne ti ho do EGRka a potom aj do sania a to vieš čo sa potom stane.
Re: Egr ventil 530d 135kw
Napísané: Streda, 28. Apríla 2010, 06:51
od coWon
killer707 napísal:Kamarat mi odporucil ze mam zablendovat nejaku hadicu od turba,ze egr ci ako.Je to rozumna vec alebo dalsia garazova Pič....jedna sa o motor 3.0d v e39 rv 2000 135kw Vdaka.
a to kvoli comu?
Re: Egr ventil 530d 135kw
Napísané: Streda, 28. Apríla 2010, 09:00
od killer707
Ze vraj to ma ist lepsie to auto od spodu..tak neviem ci to ma zmysel robit to alebo nie.
Re: Egr ventil 530d 135kw
Napísané: Streda, 28. Apríla 2010, 11:23
od coWon
killer707 napísal:Ze vraj to ma ist lepsie to auto od spodu..tak neviem ci to ma zmysel robit to alebo nie.
za vyskusanie nic nedas, lahko to odtial potom vyhodis
Re: Egr ventil 530d 135kw
Napísané: Streda, 28. Apríla 2010, 20:55
od Kroki929
no pojde o nieco lepsie,ale pojde ti hore spotreba,ja by som ho skor nechal zapojeny a pravidelne ho cistil od bordelu,tot moj nazor