Svoje číslo VIN zadej ještě tady
http://www.bmwarchiv.de/vin/ a tady
http://www.e34.de/vin/index.php . Pořád se dozvíš to samé, navíc i množství provozních náplní. Nebo si vezmi celé číslo VIN a zajdi do autorizovaného BMW, kde Ti vyjedou úplnou konfiguraci vozu i s motorem. Ale to je za peníze, ale cca 150 korun Tě nezruinuje. Já mám 530dA, September 1999, takže mladší a motor 135kW, takže asi někdo udělal chybu při přepisu do velkého techničáku. Bude se Ti lepší prodávat

. Na brzdu s tím nechoď, bylo by to zbytečné, protože se jedná o výkon motoru na hřídeli a ten Ty vyndavat nebudeš. Výkon Ti změří na kolech a potom vytáhnou přepočítávací tabulky, kde započtou automatickou převodovku, diferák a další "pišvejcovi konstanty" a sdělí Ti nějakou hodnotu. Co budeš dělat, až Ti sdělí 128kW. Ten motor je trošku starší, takže výrobcem udávanou hodnotu asi nenaměříš nikdy. Je pravda, že všude se uvádí dva údaje 135 a 142kW, ale motor je téměř stejný, u těch novějších prostě trošku přidali, ale podstatné to není. Tohle se dá nastavovat v řídící jednotce motoru, kdy se upraví tzv. mapa motoru, více si najdi v nejrůznějších chiptuningu. Někdo to opravdu umí, někteří jsou bastlíři. Jeden takový "profi" tuning nejmenovaného koncernového auta je na obrázkách dole. Cena toho Power-Boxu byla cca 150 Euro, no nekup to.






