Strana 1 z 1

E39 - 525 TDS r.v 97,po vymene palivo. filtra strata vykonu

Napísané: Utorok, 2. Marca 2010, 18:17
od Buxo
Caute,
chcem sa opytat, menil som palivovy filter a zabudol som do noveho naliat naftu, a zavzdusnilo mi vstreky, po paar startoch sa uz chytil a zdanlivo to slo ok, ale ked som s nim siel po ceste, akosy nemal tah... moze byt ze je zly filter (zn. Filtron) ?? alebo odchadza cerpadlo v nadrzi ?? - ono by malo byt len sprievodne, ci ??

Re: E39 - 525 TDS r.v 97,po vymene palivo. filtra strata vykonu

Napísané: Utorok, 2. Marca 2010, 19:29
od chembos
Buxo napísal:
Caute,
chcem sa opytat, menil som palivovy filter a zabudol som do noveho naliat naftu, a zavzdusnilo mi vstreky, po paar startoch sa uz chytil a zdanlivo to slo ok, ale ked som s nim siel po ceste, akosy nemal tah... moze byt ze je zly filter (zn. Filtron) ?? alebo odchadza cerpadlo v nadrzi ?? - ono by malo byt len sprievodne, ci ??

mne pred par tyzdnami klaklo cerpadlo v nadrzi, a za jazdy som stracal vykon, az mi to kaplo uplne za jazdy, a asi den predtym som uz citim mensi vykon
ak si menil filter kôli tomu, ze ti auto stratilo tah a po vymene filtra ziaden rozdiel, tak kludne to moze byt aj zle to cerpadlo, a aj horsie startovanie spôsobuje tiez to cerpadlo v nadrzi
a ked zavdzusnis vstrekovacie cerpadlo je to problem nastartovat, ale ked uz motor chyti tak by zrejme nemal byt problem uz vo vzduchu v systeme, takze by to nemalo ovplivnovat jazdu :-k
ak ti odchadza to cerpadlo, co mozez zistit aj zmenou hluku ktory vydava, popripade ked zhodis hadicu pred filtrom a zastartujes a pozres si prietok, ak to je uz bieda(prietok slaby) tak je cerpadlo na odchode, odporucam si nachystat nove(zanovne) a mat ho pri sebe v aute, problem to nejak vymenit nieje, krizovy, plochy srobovak, kladivo, a nejake nahradne eskapasky, tie najmensie, kedze su tam jednorazove
vymena je tak na 15-30min, zalezi podla zrucnosti :wink:

Re: E39 - 525 TDS r.v 97,po vymene palivo. filtra strata vykonu

Napísané: Utorok, 2. Marca 2010, 20:16
od Buxo
Tak predtym som nebadal stratu vykonu (mam ho velmi kratko), iba som vymenil filter...

Potom ako to nechcelo chytat (vlastne stale chytilo, ale hned po 5 sek zdochlo) tak som skusal odpajat aj tu hadicku este pred filtrom ze ci tlaci.. a slo.. len neviem akou silou by malo tlacit.. takze podla sily prietoku neviem urcit ci je to v pohode, alebo slabe..
Mozno treba este par krat nastartovat a cosi pojazdit aby sa to uplne odvzdusnilo.. bud, alebo odchadza palivove cerpadlo v nadrzi. (neviete coto stoji ?? new alebo pouzite)

vymenit cerpadlo neni problem.. uz som menil na predchadzajucej E39, 528i..

Re: E39 - 525 TDS r.v 97,po vymene palivo. filtra strata vykonu

Napísané: Utorok, 2. Marca 2010, 20:47
od chembos
no ja som dal za moje pouzivane 30 eciek, nove to stoji okolo 120eciek samizda v bmw
a mozes to odvzdusnit tak ze popovolujes postupne jeden vstrek po druhom, mohlo by to pomoct, samozrejme pri startovani

Re: E39 - 525 TDS r.v 97,po vymene palivo. filtra strata vykonu

Napísané: Utorok, 2. Marca 2010, 21:05
od nrtm
To cerpadlo by malo tlacit takou silou, ze ked odpojis hadicku pred filtrom a nastartujes, nemal by si vladat udrzat upchatu hadicku. Aj mne tlacilo to stare, ale asi slabo, lebo my to zdochynalo, niekedy po kilometry a niekedy po 20 kilometroch. Po vymene vsetko OK. A ja som dal za nove cerpadlo 50 eciek, je tu o tom uz pisane.

Re: E39 - 525 TDS r.v 97,po vymene palivo. filtra strata vyk

Napísané: Streda, 3. Marca 2010, 10:59
od Buxo
tak radili mi aby som pozrel este sitko v nadrzi, bolo strasne znecistene:

Avsak po dokladnom vycisteny, problemy pretrvavaju nemam vykon (zaradim dvojku pedal dam na podlahu a pomalicky sa rozbieha, az ked dosiahne 3000 ot.. tak zacne tahat :(((, )
Nic som s autom nerobil, len som menil palivovy filter a nastali problemy :((

Zial, tak to vyzera ze aj nadrz je znecistena, ma niekto skusenost s jej cistenim ?? ako na to ?

Re: E39 - 525 TDS r.v 97,po vymene palivo. filtra strata vyk

Napísané: Streda, 3. Marca 2010, 14:58
od Buxo
Takze zavada na strate vykonu VYRIESENA !!

Omylom som prepojil jednu hadicku tam kde som asi nemal, po odpojeni auto ide normalne, bohuziat netusim naco tam je..

cerpadlo funguje spravne a aby som uviedol na spravnu mieru ten tlak (ked chcete zistit lajicky ci spravne tlaci cerpadlo v nadrzi)

U 525 TDS !! - je v nadrzi jedno pomocne (doprovodne) cerpadlo ktore tlaci o sile 0,5 BAR takze ked odpojite hadicku pred palivovym filtrom a otocite kluc do 2 polohy mala by tiect nafta asi tak 1 az 2 cm od konca hadicky (ziadny velky prud !!)