Strana 1 z 1

nefunkcne bmw 530d

Napísané: Pondelok, 22. Februára 2010, 11:05
od lordboss
pocujte ludia nevedely by ste mi pomocz s mojim baworakom?uplne mu drbe!!!najprv vynechavalo potom sa zapinala kontrrolka zhavenia a stale svieti ajked semtam pocase shasla ale ako nahle som isiel nad 2500otacok hned sa zapla!a potom ho tak sekalo na nizkych otackach!dalej mi robilo to ze idem si v pohodicke v klude a zrazu mi zdochne na dialnici!!nechapem zase po nejakom case mi uz ani startovan nechcel skusal som vsetko mozne boha naftu mi netlacilo do filtra ale cerpadlo je vporiadku a chyta vzduch ked tlaci naftu.a teraz mi uz nechce absolutne nastartovat!!boha jebne ma uz a bol som aj hadam na piatich diagnostikach a nic neukazalo!!mam rocnik 2002 530d!dakujem za pomoc!!

Re: nefunkcne bmw 530d

Napísané: Utorok, 23. Februára 2010, 09:44
od PetoK
A čo chceš počuť? Odvez to do BMW servisu, pokial s tým nevieš pohnúť. A na diag. si bol v nejakom neorigo servise,alebo aj na origo bavoráckom GT1 testeri?

Re: nefunkcne bmw 530d

Napísané: Utorok, 23. Februára 2010, 19:52
od jabmw
dobre píšeš...núdro =D>

Re: nefunkcne bmw 530d

Napísané: Streda, 24. Februára 2010, 00:36
od starML
Proč to nejede jsi si našel sám, nemá naftu. Ta kontrolka, co Ti bliká. má takovou žlutou spirálu a pod ní je ještě DDE. To je Diesel Digital Elektronik a snaží se Ti říci, aby jsi se podíval do návodu. Ale já si myslím, že můžeš začít u palivového čerpadla v nádrži, které najdeš pod zadní sedačkou vpravo. Po zapnutí klíčku a při jízdě musí jít trvale. Pokud nejde, ale v nádrži je více než cca 15 litrů, ještě si tu naftu přitáhne a do filtru a vysokotlakého čepradla dopraví to středotlaké čerpadlo, které je pod vozem, přibližně pod sedačkou řidiče. Pokud hladina klesne pod 15 litrů, to středotlaké čerpadlo to už nezvládá a zavzdušnuje se systém, jak popisuješ.

Tady na fóru je okolo toho popsáno dost, zkus si vyhledat moje příspěvky na toto téma. Jedno z nich je např. zde :
bmw5/e39-530d-pada-mi-nafta-je-to-opravene-t12453-15.html?hilit=%C4%8Derpadlo

Re: nefunkcne bmw 530d

Napísané: Streda, 24. Februára 2010, 09:04
od barabas
zmen si nazov!

Re: nefunkcne bmw 530d

Napísané: Streda, 24. Februára 2010, 23:03
od lordboss
starML napísal:
Proč to nejede jsi si našel sám, nemá naftu. Ta kontrolka, co Ti bliká. má takovou žlutou spirálu a pod ní je ještě DDE. To je Diesel Digital Elektronik a snaží se Ti říci, aby jsi se podíval do návodu. Ale já si myslím, že můžeš začít u palivového čerpadla v nádrži, které najdeš pod zadní sedačkou vpravo. Po zapnutí klíčku a při jízdě musí jít trvale. Pokud nejde, ale v nádrži je více než cca 15 litrů, ještě si tu naftu přitáhne a do filtru a vysokotlakého čepradla dopraví to středotlaké čerpadlo, které je pod vozem, přibližně pod sedačkou řidiče. Pokud hladina klesne pod 15 litrů, to středotlaké čerpadlo to už nezvládá a zavzdušnuje se systém, jak popisuješ.

Tady na fóru je okolo toho popsáno dost, zkus si vyhledat moje příspěvky na toto téma. Jedno z nich je např. zde :
bmw5/e39-530d-pada-mi-nafta-je-to-opravene-t12453-15.html?hilit=%C4%8Derpadlo



No to mas pravdu ale to vsetko som uz spravil a nic cerpadlo som vybral dal som ho otestovat ci je funkcne je tlakuje naftu tak ako ma tak ja neviem precistil som cely palivovy system a stale nic!!!aj to je vsetko vporiadku ale bol som teraz v bratislave v bmw servise a tam mi na diagnostike vyhodilo ze je chyba v koncovom pretlakovom cidle na rampe!ale aj to si neboly mechanici isti ze to bude takze tak!

Re: nefunkcne bmw 530d

Napísané: Štvrtok, 25. Februára 2010, 00:45
od starML
V tom odkazu v minulém příspěvku popisuji zkoušku dodávky nafty z nádrže až do vysokotlakého čerpadla. Pokud toho budeš schopný, změř tlakoměrem tlaky které dává :
- dopravní čerpadlo z nádrže
- středotlaké čerpadlo pod vozem
- jaký je tlak za filtrem před vysokotlakým čerpadlem

Potom změření si ještě vezmi PET flašku a po zapnutí klíčku sleduj, jestli čerpadla dávají plynulou dodávku bez bublin a prskání. Pokud tam bude vzduch, systém se nikdy nepodaří natlakovat tak, aby vysokotlaké čerpadlo vytvořilo tlak a čidlo na railu povolilo start. A jinde než u čerpadla v nádrži se ten vzduch do systému nedostane, protože odtud už je pod tlakem a netěsností by tekla nafta.

Pokud budou tlaky tak, jak tam píšu a dodávka plynulá, může vysokotlaké čerpadlo propouštět do přepadu, takže čidlo tlaku na railu opět nedovolí start motoru. A to je správně a ne chyba, jak Ti sdělili v BMW Blava. A teď mi ještě prozraď, které čidlo je podle nich to špatné - viz obrázek http://www.realoem.com/bmw/diagrams/e/g/254.png .

Na Tvém místě bych s tím šel do Bosche a ušetříš minimálně polovinu proti BMW. Tam určitě budou mít měřák na ty tlaky, které nás zajímají. A kdyby (v nejhorším) to vysokotlaké čerpadlo propouštělo, tak Ti ho zrepasují do týdne za cca 2 tisíce korun, v BMW by Tě nové čerpadlo stálo 25 tisíc.

Re: nefunkcne bmw 530d

Napísané: Štvrtok, 25. Februára 2010, 01:09
od lordboss
no neskusal som zistovat tlak za cerpadlom co je v nadrzi a ani stredove ale meral som tlak pred filtrom a nameral som 2.2 co neviem ci je spravne!!!nestihol som si to zistit! no na obrasku by to malo byt obrazok z cislom 27,22,8,4 ta vadna suciastka co mi povedaly v bawore!ale aj to ma prekvapilo ze nestartovalo ani za boha ale ked som ho roztiahol tak po mesiaci chitil na polmetra!ale dym taky biely a husti ze som celu ulicu zadymil!!a este aj to som chcel sa opitat ze ci mi to nerobi aj z toho no ten dym ze ci niektora triska neni pojebana lebo uz som pocul nazory ze triska mi ští atd..inak dik zatial za radu!

Re: nefunkcne bmw 530d

Napísané: Štvrtok, 25. Februára 2010, 19:43
od JetSlider
pozri si to pretlakove cidlo na vysokotlakovej rampe hlavne konektor poprihybaj tie kontakty a prestriekaj to VDčkom a tak isto to sprav aj na cidle co je na vysokotlakovom čerpadle. Mozno pomôze, mne pomohlo.