Ferinoza Ti poslal schéma, se kterým to musíš vyřešit. Ty ale máš auto novější než 2000/09, takže to relátko K96 nemáš vzadu, ale v prostoru schránky spolujezdce a místo té pojistky F54 (na schématu vlevo nahoře) jsou ty čerpadla napájená z pojistky F22. Ta pojistka je ve schránce spolujezdce.
- zkus jestli není F22 spálená a jestli je na ní napětí. Pokus shoří znova, je jedno z čerpadel ve zkratu.
- pokud je na F22 napětí a čerpadla neběží, nespíná to relé K96 ==> vyzkoušej pojistku F31
- pokud je na F31 napětí a K96 nespíná, je špatné relé K96, nebo nedostává (-) od řídící jednotky z konektoru X2414 Kom(10)
- pokud je F31 v pořádku, ale není na ní napětí, chyba je v relé K2003, viz. níže
Ale základem bude najít to relé K96, musíš tu schránku rozebrat. Potom při zapnutém klíčku (2.poloha) zjistíš, jestli je na kontaktu (6) a kontaktu (8) toho relátka K96 napětí 12 Voltů.
- relé samostatně vyzkoušíš tak, že na kontakt (8) dáš (+) a na kontakt (4) dáš (-) a relé musí cvakat, jinak je špatné a nesepne ty čerpadla
- pokud je na kontaktu (8) relé K96 12 Voltů a relé v předchozí zkoušce cvakalo, bude chybět ten (-) na kontaktu (4) relé K96, jde od řídící jednotky X2414, Kom(10).
Pokud chybí tohle (-) od řídící jednotky, ještě může být :
- chyba v relé K2003 (X2085), potom chybí i napětí na pojistce F31, vyndat + vyzkoušet, kontakt (6) na (+), kontakt (4) na (-)
- špatná pojistka F2 (30A) ve zvláštním bloku pojistek A8680, je to ten bílý hranolek pod nápisem X2085. V tom bloku je 3-5 pojistek, ale musíš vyměnit celý blok.

A jestli potom ty čerpadla nepůjdou, tak už potom nevím.