Strana 1 z 1
e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok
Napísané: Piatok, 18. Decembra 2009, 21:12
od beowulf
Mam taky problem nie vzdy ale uz sa mi to stalo dva krat za tyzden ze ked sa auto zohreje tak normalne idem pekne taha nieje problem a zrazu mi vyskocia otacky potom hned klesnu skoro na nulu vratia sa a auto nejde. Proste jak keby som mal 20 koni v aute a nemozem sa dostat nad 2500 otacok ak idem nad 2500 auto ide len do 3000 a potom zacne plynule spomalovat az na 2500 a zase sa dotlaci na 3000 a toto stale dokola pri kazdej rychlosti. Ale vravim nieje to pravidlom ze to robi nechapem cim to moze byt. Nemate s tym nejake skusenosti ? dik
Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok
Napísané: Sobota, 19. Decembra 2009, 03:14
od tronick
vyzera to na beninove cerpadlo
Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok
Napísané: Sobota, 19. Decembra 2009, 15:18
od beowulf
a to je ty kks co ? a kde ?

Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok
Napísané: Sobota, 19. Decembra 2009, 15:20
od beowulf
aha to malo byt asik benzinove ze ?

a ja tu hadam jak kkt ze co by to tak mohlo byt
a este inak nemohlo by to byt katalizatorom ? ... bo mi potom aj vyfuk zacne rezonovat a ece aj tak trase autom a neeska rano som proste nastartoval a auto zase ide super
Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok
Napísané: Sobota, 19. Decembra 2009, 22:38
od Cosmo
Tam je vela veci co to moze robit. Malo by sa to vsak ukazat pri diagnostike. Moze toho byt viac, ale aj banalita..
Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok
Napísané: Streda, 23. Decembra 2009, 21:53
od Maco
Presne toto riesil predvcerom kamarat na 523i, auto sa mu nechcelo dostat za 4 pomaly uz ani za 3tis otacok auto trhalo vybrovalo, katalyzator hrkal tak vedel ze je ta vypln v nutri vytrtkana a ked sa vacsie kusy dostanu do otvoru vyfuku tak auto sa nemoze vyplachnut a potom to robi takuto zlobu, tak kat rozrezal, vybral tu rozmlatenu napln zavaril a bezproblemov az po odbmedzovac a este to aj trosku zhrublo :) sice o malimko sa zmeni spotreba ale aspon jazdis.
Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok
Napísané: Štvrtok, 14. Januára 2010, 07:19
od 2bad
No katalyzator to moze byt... ale urcite ho nerozrez a potom nezavar... bud tam daj dobry kat, alebo tam hod cisto len trubku, pretoze ked len kat vybuchas a das nas5, tak ti v nom vznikne vir, ktory ti znizuje vykon a zaroven zvysuje spotrebu. to je pripad Maca. bud trubka (lacne riesenie ale cez emisku neprejdes za normalnych okolnosti+ ti bude rezonovat vyfuk) alebo uni katalyzator - nemam s tym skusenosti, ale upravi sa 100% rezonacia
Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok
Napísané: Štvrtok, 14. Januára 2010, 17:13
od Maco
2bad napísal:No katalyzator to moze byt... ale urcite ho nerozrez a potom nezavar... bud tam daj dobry kat, alebo tam hod cisto len trubku, pretoze ked len kat vybuchas a das nas5, tak ti v nom vznikne vir, ktory ti znizuje vykon a zaroven zvysuje spotrebu. to je pripad Maca. bud trubka (lacne riesenie ale cez emisku neprejdes za normalnych okolnosti+ ti bude rezonovat vyfuk) alebo uni katalyzator - nemam s tym skusenosti, ale upravi sa 100% rezonacia
No kamarat to tak spravil a praveze citi zvysenie vykonu, ide to ostrejsie, vyfuk lepsie znie a co aj ajemu sa da podivne aj spotreba mu klesla takze vsetko naporadku.
Re: e39 523i nemozem sa dosat nad 2500 otacok
Napísané: Piatok, 15. Januára 2010, 10:12
od kamil 525tds
mal som podobny problem ale u TDS.
Pocas jazdy - strata vykonu, stupanie na plyn. pedal a nic
Nastatsie ma to i ked "priskokmi vpred" doviezlo domov. Nakoniec som vytiahol palivove cerpadlo v nadrzi, precistil zachytne sitko a odvtedy pokoj. Sitko bolo naviac (predpokladam ze to je podobne aj u benzinu) uvolnene a vznikal podtlak.