Strana 1 z 2

E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Streda, 11. Novembra 2009, 16:37
od indyjr
Caute...Mam mensi problem s prehrievanim motora,vymenil som termostat,vodnu pumpu....No asi vsetko co sa dalo...A asi po dvadsiatich minutach sa mi to zacne znova prehrievat..Uz neviem na nic prist..Diky za pomoc

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Streda, 11. Novembra 2009, 16:39
od palo
zaklad dobre odvzdusnit

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Streda, 11. Novembra 2009, 16:45
od M5
Vymeň termospojku-vrtuľu.Ak si už vymenil aj vodnú pumpu a aj termostat tak ešte ostáva termospojka.Ak ani to nepomôže skús to riadne odvzdušniť.Ale nie v Bmw servise lebo tam ti len povedia že máš nahovno tesnenie pod hlavou a povedia ti za opravu takú sumu že sa ti z totho hlava bude krútiť.Mal som podobný problém s 328i E46 a tam som vymenil takisto vodnú pumpu,termostat a nakoniec keď som to už vzdal a skoro som objednal tesnenie a daľšie veci potrebné k výmene tesnenia pod hlavou tak mi známy poradil termospojku.Ak je teplý motor nemala by ísť ľahko-ale tu na fóre ti už poradia a pomôžu.

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Streda, 11. Novembra 2009, 16:59
od indyjr
Tu termospojku vo vrtuli som vymenil dnes...A stale to zacne prehrievat asi po 20 minutach...

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Streda, 11. Novembra 2009, 21:56
od VLADKY242
treba poriadne ovzdušniť :wink: :lol:

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Streda, 11. Novembra 2009, 22:17
od Stew
prasknuta hlava , blok motora , toto bol moj problem aj posledny :) auto stoji doteraz na nemenovanom parkovisku :)

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Štvrtok, 12. Novembra 2009, 07:06
od indyjr
Asi budem vyzerat ako blbec,ale ako to mam odvzdusnit...?

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Štvrtok, 12. Novembra 2009, 08:31
od Miro528

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Štvrtok, 12. Novembra 2009, 11:41
od indyjr
Diky moc za rady,uz len by som chcel vediet,ktory je ten odvzdusnovaci ventil....Dik

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Štvrtok, 12. Novembra 2009, 13:22
od Miro528
Daj to radsej do servisu lebo tam nieco poseres :? ,ked uz sa taketo pytas ze kde je odvzdusnovak ,tak asi nie si znaly v motoroch [-X nevrtaj sa v tom radsej [-X

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Štvrtok, 12. Novembra 2009, 13:28
od palo
tam kde nalievas vodu tak asi 5cm vedla je plastovy krizovy srob.tym sa to odvzdusnuje.skus zohnat niekoho kto to uz robil radsej.nie ze by som ta podcenoval ale pre istotu

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Štvrtok, 12. Novembra 2009, 13:57
od bocan111
ak sa ti to hreje aj v tomto pocasi...urcite dobre odvzusnit a dohliadnut na to , aby si motor "odgrgol" a nechytil zase vzduch do hadice, ak nemas odvzdusnovak vyzsie ako je koleno hadice...odvzdusnit !!!!!! urcite !

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Štvrtok, 12. Novembra 2009, 15:06
od Miro528
palo napísal:
tam kde nalievas vodu tak asi 5cm vedla je plastovy krizovy srob.tym sa to odvzdusnuje.skus zohnat niekoho kto to uz robil radsej.nie ze by som ta podcenoval ale pre istotu

Na tomto motore by mal byt este jeden taky isti srob na domceku termostatu
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... hermostat/ č.5
druhy na chladici
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... /radiator/ č.8
ale ak tam neboli menene tie plast srobiky radsej to neskusaj viackrat otvarat a zatvarat a najprv ich vymen za nove hned ako zacnes .Lubia sa zalamovat :wink:

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Štvrtok, 12. Novembra 2009, 21:46
od indyjr
Diky za rady...Zajtra sa pride pozriet na to jeden typek..Odvzdusnovak som nasiel :smile: ...Ja som to skusal,ale neviem ci som to spravil dobre..Zdvihol som predok,odkrutil odvzdusnovak a lial vodu,kym z neho nevytekala...Potom som sa bol previezt a po 15 minutach sa to hrialo znova...

Re: E39,523i,98 prehrievanie motora

Napísané: Piatok, 13. Novembra 2009, 09:42
od bocan111
nic nemusis dvihat, pre boha, ziadny predok hore, naco? dolej chladic mierne nad risku, zavri a nastartuj na mieste, sleduj teplotu, ked zacne mierne stupat v modrom poli, tak povol odvzdusnovak, bude fucat az kym nepojde voda, potom dotiahni, ak sa ti zda, ze uz nefuci a voda nejde, skontroluj chladic a dolej, nechaj zase bezat a zohriat, povol odvzdusnovak a tak dalej....odvzdusnuj uz po chvilke, ked voda sa zacina zohrievat, takto to stihnes urobit min tri krat, kym je voda uplne zohriata, ak ani takto este nepojde voda zo srobu, tak nechaj chvilku chladnut, potom otvor chladic a sleduj vodu v nadobke, preventivne dolej nieco malo nad risku a cakaj, po urcitom case zacne rychlo klesat, musis to vystihnut a dolievat, aby si necucol motor zase vzduch, ale cez ten odvzdusnovak sa mi to podarilo vzdy na prvy-druhy krat, tak nie je o com...a to viem o com hovorim...ahoj a snaz sa, urcite to funguje...borče!! :o)