Strana 1 z 1

530D 2003

Napísané: Sobota, 7. Novembra 2009, 18:31
od matusliptak
Mám problém s motorom alebo prevodovkou.Keď pridám plný plyn prípadne kick down tak auto táha do 3800 až 4100 otáčiek a potom sa začne správať ako keby zopínalo obmedzovač otáčok,proste začne trhať s autom a nechce preradiť vyšší prevodový stupeň a dnes mi to začalo robiť už pri 2000 až 2500 otáčkach,ale niekedy to funguje úplne normálne,prípadne keď vypnem motor a znovu naštartujem tak to niekedy funguje,ale niekedy nie.
Viete mi poradiť kde hladať problém?

Re: 530D 2003

Napísané: Sobota, 7. Novembra 2009, 21:10
od VLADKY242
Treba skusiť diagnostiku najskor :wink:

Re: 530D 2003

Napísané: Sobota, 7. Novembra 2009, 21:25
od Ferinoza
ja to tipujem na palivový filter... daj to na diagnostiku a urcite to vypise : nizky tlak paliva pred cerpadlom ...

Re: 530D 2003

Napísané: Pondelok, 9. Novembra 2009, 21:45
od matusliptak
tak dnes som bol na diagnostike a vypísalo nízky tlak predradovacieho čerpadla,alebo niečo také,nezapamatal som si to úplne presne a bolo to v češtine
sem tam mi aj trochu trhá,čím to môže byť??
malý tlak oleja v prevodovke,málo oleja v prevodovke,alebo malý tlak v palivovej sústave?
alebo koniec životnosti prevodovky,ale predchádzajú majiteľ mi tvrdil,že ju tento rok dával repasovať niekomu v Čereňanoch pri Novákoch

Re: 530D 2003

Napísané: Utorok, 10. Novembra 2009, 09:32
od matusliptak
nič Vás nenapadá?
čo by to mohlo byť??

Re: 530D 2003

Napísané: Utorok, 10. Novembra 2009, 13:38
od Ferinoza
Skusim pohladat ten papier co to vypisalo vtedy mne ...


tiez ked som pribil podlahu tak motor isiel skoro do plna ale nepreradil.. Tiptronikom radil normalne...


V mojom pripade to bolo takto ... / akonahle som dal plny kotol tak riadiaca jednotka dostala signal aby preradila az pri najvyssich otackach ktore motor dosiahne No lenye ja som mal upchaty palvovy filter takze slo malo nafty, takze motor nedosiahol plne otacky a prevodovka nemala radit lebo mala signal ze ma zaradit az pri plnych .. cele auto sklbalo proste rucicka otackomera ukazovala nieco menej ako su max otacky motora - nie na pristrojovke ale v technicaku .. no skus tu vec z tym palivovym filtrom za to nic nedas odpoj z neho hadicky a ustami ho skus prefuknut...

No mne dlho trvalo kym som urcil zavadu ... isiel som hned po palivovom filtry ale takym sposobom ze som odpojil len vystup z neho hadicku dal do flasky a skusil som dat kluc do zapalovacej polohy nafta z toho striekala nenormalne tak som to zavrhol lenze striekala rychlo ale nie pod urcitym tlakom...

Dalsia vec co moze byt zla : za palivovzm filtrom je rozdvojka hadicky jedna cast ide do vstrekovacieho cerpadla to druhe je prepad cca 20cm za rozdvojkou najdes taku somarinu velku ako patkoruna a hrubu asi 0,5 cm to je pretlakovy ventilcek ... sluzi na prepad tlakovych razov napriklad ked prudko uberes plyn aby neroztrhlo potrubie ... ak je tento ventilcek v riti tak v tom systeme od filtra dalej nemas potrebny tlak ... auto ti sice moze ist normalne pri nizkych otackach ale pri vyssich to robi galibu..

Re: 530D 2003

Napísané: Utorok, 10. Novembra 2009, 17:24
od Hyri
cerpadlo pod nohami, DIAG.

Re: 530D 2003

Napísané: Utorok, 10. Novembra 2009, 23:46
od airbone
jj, tiez som tym presiel. Dodavacie cerpadlo paliva pod vodicom je na odchode do dochodku. Chronicka chyba e39 dieselu. Cena noveho cerpadla cca 230eur

Re: 530D 2003

Napísané: Streda, 11. Novembra 2009, 01:45
od Hyri
v nemecku ked sa mi odjebalo a za 5 dvanast ho semo kupil za 192e alebo kolko ale lacnejsie ako u nas a bez toho by sme sa mohli pojebat

Re: 530D 2003

Napísané: Streda, 18. Novembra 2009, 22:58
od matusliptak
takže super opravené,bolo to dopravné čerpadlo-nízky tlak,už je nové 207 eúr v Tempuse BA po malej zľave,ide ako raketa \:D/

Re: 530D 2003

Napísané: Štvrtok, 19. Novembra 2009, 02:37
od Hyri
parada.