Utorok, 10. Novembra 2009, 13:38
			
			
			
			Skusim pohladat ten papier co to vypisalo vtedy mne ... 
tiez ked som pribil podlahu tak motor isiel skoro do plna ale nepreradil.. Tiptronikom radil normalne...
V mojom pripade to bolo takto ...  / akonahle som dal plny kotol  tak riadiaca jednotka dostala signal aby preradila  az pri najvyssich otackach ktore motor dosiahne  No lenye ja som mal upchaty palvovy filter takze slo malo nafty, takze motor nedosiahol plne otacky a prevodovka nemala radit lebo mala signal ze ma zaradit az pri plnych .. cele auto sklbalo   proste rucicka otackomera ukazovala  nieco menej ako su max otacky motora - nie na pristrojovke ale v technicaku ..  no skus tu vec z tym palivovym filtrom za to nic nedas odpoj z neho hadicky a ustami ho skus prefuknut...
No mne dlho trvalo kym som urcil zavadu ... isiel som hned po palivovom filtry ale takym sposobom ze som odpojil len vystup z neho hadicku dal do flasky a skusil som dat kluc do zapalovacej polohy nafta z toho striekala nenormalne  tak som to zavrhol  lenze striekala rychlo ale nie pod urcitym tlakom...
Dalsia vec co moze byt zla : za palivovzm filtrom  je rozdvojka hadicky jedna cast ide do vstrekovacieho cerpadla  to druhe je prepad  cca 20cm za rozdvojkou najdes taku somarinu velku ako patkoruna a hrubu asi 0,5 cm to je pretlakovy ventilcek ... sluzi na prepad tlakovych razov napriklad ked prudko uberes plyn aby neroztrhlo potrubie ... ak je tento ventilcek v riti tak  v tom systeme od filtra dalej nemas potrebny tlak ... auto ti sice moze ist normalne pri nizkych otackach ale pri vyssich to robi galibu..
			
									
									_________________________________________________-
EX- 
Hyundai accent 1.5i
Peugeot 307cc 2.0i (shit)
:) E46 320d 
:) E39 540i (Oo-ooo)
:) E39 530d touring