Strana 1 z 1

Visco spojka; problems chladenim

Napísané: Nedeľa, 16. Augusta 2009, 17:46
od jackal69
Ahojte mam problem s chladenim, prejavuje sa aktualne tak,ze ked idem vo vyssej rychlosti nad 120, tak mi zacne stupat teplota motora (raz mi uz aj vyvrela voda, ked som si to nakladal 170 a zastal som na odpocivadle, sadnem do auta, motor na cervenom (co predtym nebol), dolilal som vodu a vsetko ficalo), ked idem v nizsich prevodovych tychlostiach, tak to nerobi taky problem, som siel dnes 1 km hore budkovou v BA na dvojke 4,5tis otacok a teplota len mierne stupla tak skoro dosiahla bielu palicku na budikoch, no ked som spomalil, hned sa to vratilo spat...apropo, skusal som visco spojku, ked som prisiel nech som sa akokolvek snazil roztocit vrtulu, nedala sa, hned zastala...ako je to s tou visco? moze fungovat len z casti, alebo je to skratka bud ide,alebo nejde??......za kazdu radu budem velmi vdacny

Re: Visco spojka-hmm problem

Napísané: Pondelok, 17. Augusta 2009, 07:22
od Miro528
Skorej to bude vodna pumpa ako visko ,pri vyssej rychlosti ti asi nestiha cirkulovat vodu :-k

Re: Visco spojka-hmm problem

Napísané: Pondelok, 17. Augusta 2009, 10:05
od jackal69
Miro528 napísal:
Skorej to bude vodna pumpa ako visko ,pri vyssej rychlosti ti asi nestiha cirkulovat vodu :-k


hej tiez sa uz skor k tomu priklanam...alebo nemoze byt, ze je chladic zaneseny? ako by sa to dalo precistit?

Re: Visco spojka; problems chladenim

Napísané: Pondelok, 17. Augusta 2009, 10:45
od Jannci
pochybujem ze by to bol chladic. vyssie otacky motora = vyssie otacky pumpu = vyssi tlak vody, tak by to cez ten bordel pretlacilo. Inak mne ked odisla pumpa, tak na nizkych sa neprehrieval, vo vysokych ano. Ale ked prejdes este par kilometrov, tak sa ti bude skmor prehrievat a zistits, ze chladic je vlazny a potom vymontujes pumpu a zistis ze je popraskana, a presmykuje