Tvůj problém už byl na fóru řešen -
viewtopic.php?f=4&t=15904 . Pokud máš E39 523i z období 12/1995-09/1998 a chceš to proměřit přes ten konektor, měl by to být tento obrázek :

Ale radši mi pošli VINko do SS - kouknu na to přesně.
Druhou možností (jak bez diagnostiky) je změřit odpor toho čidla přímo na konektoru, který je upevněn v podběhu u tlumičů předních kol a pod plastem u zadních kol. Jenže to ztrácí tu výhodu, že nemusím sundavat kola.
Doporučuji měřit ručkovým měřícím přístrojem, digitály od "větví" jsou k ničemu. A při měření se nedotýkat kovových částí měřících hrotů, protože měřený odpor 1000 Ohmů značně ovlivňuje odpor lidského těla - vlastní zkušenost
Že se nedá spojit s řídící jednotkou je divné, ale asi to nebyla diagnostika v BMW. Doporučuji ty dírky v diagnostické zásuvce prostříknout Kontoxem a vytřít vatičkou na špejli, tzv. "uchoštourem".